Fout gestemd dan, ik las “vind ik niks van” als “ik vind het maar niets” inderdaad 
Als je op “stem tonen” klikt kan je m aanpassen!
Ja weet ik maar nu weet ik niet goed wat wel stemmen
iets mis/red flag klinkt ook weer zo hard gezien ik het over mijn eigen partner ook heb haha.
Ik vind het tonen dat iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik de ergste eigenschap die een mens kan hebben.

Same
Ik heb nu al 12 jaar een relatie (tering), en daarvoor had ik een relatie van 5 jaar, dus die poll slaat echt op mijn vorige leven zeg maar, maar in mijn tienerjaren was ik echt nooit lang alleen, terwijl ik echt heel goed alleen kan zijn. Best raar. Overigens zat ik niet altijd in een relatie, maar er speelde altijd wel iets met een jongen (met vaak wat overlap, foei).
Volgens mij was het vooral vermaak voor me. En ik kon geen nee zeggen, dus als iemand mij leuk vond dan dacht ik: ach ja we kunnen het een paar weken de kans geven toch. Haha wat erg dit.
Als iemand nu op volwassen leeftijd van de ene in de andere relatie zou gaan zou ik mijn wenkbrauwen wel optrekken, hypocriet als ik ben.
Is bij mij meerdere keren gebeurd en dat klopte bij mij ook wel. Niet dat er nooit gevoelens waren, maar het waren altijd hele lange relatie en dat was wel al een hele tijd uitgedoofd zonder dat ik zin had in de confrontatie van er een punt achter zetten. Uiteindelijk eindigde dat altijd als vrienden samen verder gaan totdat mn partner er genoeg van had en er een punt achter zette of ik iemand anders tegen kwam en dus een reden had het uit te maken.
Absoluut rode vlaggen waard. Niet trots op ook overigens.
Dus als de kiwi op was pakte jij snel een nieuwe.
Nou ook wel eens voor ie op was dus. 
Gebruik jij de term 'beste vriend(in)?
- Ja en ik ben jonger dan 20 jaar.
- Ja en ik ben tussen de 20 en 25 jaar.
- Ja en ik ben tussen de 26 en 30 jaar.
- Ja en ik ben tussen de 31 en 35 jaar.
- Ja en ik ben ouder dan 35 jaar.
- Nee en ik ben jonger dan 20 jaar.
- Nee en ik ben tussen de 20 en 25 jaar.
- Nee en ik ben tussen de 26 en 30 jaar.
- Nee en ik ben tussen de 31 en 35 jaar.
- Nee en ik ben ouder dan 35 jaar.
0 stemmers
Vroeger had ik het altijd over ‘mijn beste vriendinnen’ en ik vind die vriendinnen nog steeds mijn beste vriendinnen, maar ik merk dat hun die term niet meer gebruiken.
Een andere vriendin die ik korter ken zou ik ook omschrijven als 1 van mijn beste vriendinnen, maar ook zij gebruikt deze term niet volgens mij.
Lof badderen maar na 10 minuten heb ik wel zoiets van eh… jaaa…
Ik denk dat als ik thuis een bad had gehad dat dat anders was. Maar als ik in een hotel in bad ga ben ik meestal met vriendinnen(in dat hotel niet in bad). En dan krijg ik fomo… zo van wat zijn zij dan aan het doen straks mis ik iets blabla
Ik vind het idee van in bad gaan echt fantastisch omdat ik nog nooit zelf een bad heb gehad. Maar in de praktijk valt het altijd een beetje tegen omdat het zo tering warm is en best wel saai.
Maar toch, love in bad gaan, gewoon omdat ik het bijna nooit doe.
Bad, m’n ware liefde.
Toen we dit huis, met bad, net gekocht hadden ging ik bijna nooit in bad. Maar nu, sinds onze tweeling, probeer ik wekelijks maar toch zeker 2 x per maand ofzo in bad te gaan. Echt even ontspannen.
Het idee van een bad is fijn, maar komt er altijd op neer dat een deel van mijn lijf te koud is, dat ik me ga vervelen, dat ik geen fijne positie kan vinden en dat ik vervolgens bijna flauwval omdat ik het veel te heet heb gemaakt.
Precies dit. Vroeger lag ik als een prinses uuuren in bad maar ik ben het compleet verleerd en vind het nu verschrikkelijk.
De lush bubble bars gebruik ik graag. En glitterbruisballen
Hier trap ik dus altijd in als ik dan eindelijk eens een keer in bad ga. Dan wil ik het ~speciaal~ maken door er zo’n lush bruisbal in te gooien maar ik vergeet altijd dat die dingen vooral gewoon glitterbommen zijn waardoor je nog dagen onder dat kut spul zit.
Douche je erna niet? Volgens mij glitter ik niet na, maar twijfel nu aan m’n eigen inschattingsvermogen.