Ik ben vandaag 4 keer in bad geweest en heb een tv op de badkamer. Mijn liefde voor in bad gaan is enorm 

Het antwoord is Ja, maar tweede vraag onbekend. Ik zit dus ook in deze situatie maar nog niet zeker wat mijn keuze gaat worden.
Advies mag best
Ja honderd keer, schrobben, alles maar ik krijg het er nooit goed af.
Dit is zo’n goede beschrijving van hoe ik me voel na een bad
Oh dan vrees ik dat ik ook al glitterend door het leven ga soms. Gelukkig houd ik van glitters
Ja
En @Daelyss (BE recht) als zo’n zak na x jaar afkomt met ‘‘ik wil erkennen’’, dan heeft hij daarvoor de toestemming van de moeder nodig. Geen toestemming moeder (en kind indien >12j) = geen erkenning. Hij kan dus in principe niet random in jullie leven komen, als jij dat niet wil.
Hij kan wel nog naar de rechtbank stappen, maar rechter oordeelt dan in belang van het kind (en weigert sowieso indien kind >12j zich verzet).
Erkennen heeft wel voordelen als er moneyzz te rapen valt. Dan geen compassie en pluimen die handel.
Ik heb op ‘iets anders’ gestemd namelijk: partner verteld en contact met de ander verbroken 
Dit.
Heb in ons huidige huis zelfs de badkamer muur laten verplaatsen zodat er ruimte zou zijn voor een bad. Ga minimaal 1x per week in bad, liefst met een kop koffie of als ik 's avonds ga, rode wijn. Kaarsen aan, Lush bal er bij en ik ben content hoor. Toen ik nog in mijn oude huis zonder bad woonde ging ik geregeld bij een vriendin badderen. Zij heeft een bubbelbad, echt zó chill!
Mijn vriend heeft een bad (ik zelf niet), hij ligt er nooit in maar ik elke week wel een keer. Heb daar ook al een bescheiden collectie Lush spulletjes liggen. Hurrlak
Ik vind €3 in een bad pleuren voor wat glitters echt zonde. Ik doe er altijd olie in. Vaak ga ik savonds dus dan wat ontspannends als lavendel ofzo.
Ik vind er wel enorm veel water in moeten waar ik weet niet hoe vaak van kan douchen, dus vind het soms niet zo erg dat ik zelf geen bad heb. Zoek er wel altijd hotels enzo op uit!
Ik heb een bad maar ik haat het. Voel me zo warm en zinloos als ik erin lig. Alsof ik sterf van de koorts. En m’n huid droogt er helemaal van uit. En voel me ook niet schoon erna.
In de nieuwe badkamer ga ik voor een inloopdouche met dubbele douchekop 
Ik weet niet precies hoe lang je douchet maar er zit ongeveer evenveel water in een bad als 1 douche sessie.
Bij lush is het eerder 6/7 euro voor zo’n bal
Ik ga nooit in mijn bad, maar mijn hond wel dus echt zinloos is dat ding niet.
Ik vind in bad gaan heerlijk maar doe het eigenlijk nooit, heb zelf ook geen bad haha. Alleen als we toevallig in een huisje of hotel zitten waar dan ook een bad is.
Jaaaa! Beste aankoop van 2021 geweest! 
Heel kort! Dus dat is sowieso niet zoveel water als ik zie hoe lang de kraan moet openstaan (en dan doe ik hem nog niet eens helemaal vol tot de rand).
@Desalnietteplus wow ja zie je. Ik vind €3 van Hema ofzo al onzin. Letterlijk je geld door het douche(bad) putje heen.
Oja, ik wil wel nog even kwijt dat ik het super irritant vind dat je bij Airbnb niet kunt selecteren op een bad. Maakt de zoektocht stuk makkelijker.
Moet je met z’n tweetjes gaan, scheelt de helft water
(maar samen douchen schijnt al impopulair te zijn hier dus laat staan in bad 
)