Stel je persoonlijke vraag #22

Inderdaad, geheid een teen tussen je billen

9 likes

Haha vond dat in het verleden vrij krap zitten, maar heb tijdje terug in een bad gezeten die groter leek en waar het wel had gekund. Staat op ons lijstje :stuck_out_tongue: (I love samen douchen, maar niet als ik haast heb. Ik spoel altijd koud af en dan staat mijn vriend daar met een zielig gezicht en moet ik rekening met hem houden dat hij niet vol in dat koude water komt etc :stuck_out_tongue: niet handig als ik ergens heen moet).

2 likes

Bij mij niet hoor
 Ik heb een opblaasbad wat ik met de douche moet vullen en dat duurt echt veel langer dan dat ik onder de douche sta haha. Volgens mij 20 minuten ofzo? Zo lang douche ik echt niet.

hahaha eww

Ik heb wel eens gedoucht met de stop in bad (was een douche in bad) om dat te testen, maar het bad was echt nog lang niet vol toen ik de kraan uitdeed. En ik had echt rustig en relaxed gedoucht.

1 like

Oh ik vind samen in bad juist heel leuk en relaxed i.t.t. samen douchen! Maar dan wel als ik tegen zn borst leun , niet tegenover elkaar zittend.

7 likes

Ik heb dan denk ik fat privilege hahah bij mij hoeft het bad niet zo vol.

35 likes

Laf samen douchen en samen in bad

3 likes

Ik vraag me dit af omdat ik in het verleden met exen hier vaak struggles mee had. Ik hoor m’n partner (die ik nu niet heb lol) liefst toch wel eens iedere dag maar mijn exen vonden dat altijd teveel? Nu heb ik niet de beste exen
 dus vraag ik me af wat eigenlijk Ă©cht realistisch om te verwachten in een relatie. Ik weet dat het afhankelijk is van relatie tot relatie, maar ik vraag me gewoon af of ik te hoge verwachtingen stel/te needy ben op dat vlak.
Dus

Hoe vaak hoor jij je partner?
  • meerdere malen per dag
  • 1x per dag
  • om de dag
  • 2x per week
  • minder

0 stemmers

Maar ik woon samen dus dat gaat dan vanzelf. Ik neem aan dat jouw vraag ging over wanneer je niet samenwoont.

Ja inderdaad!
Of stel nu dat je partner een week weg is of zo, hoe vaak hoor je hem/haar dan.

1 like

Ik heb dus altijd een verhoogde hartslag als ik uit bad kom? Door de warmte of zo? :confused:

Ik woon nu een paar maanden samen, maar daarvoor verschilde het heel erg. Meestal wel meerdere keren per dag maar soms bijvoorbeeld alleen 's avonds even. Vind iedere dag iets laten horen wel normaal hoor!

2 likes

Woeps ik bedoel idd berichtjes/appjes! Misschien een beetje Vlaams uitgedrukt van me.

6 likes

Eigenlijk spreken we elkaar de hele dag door wel, er is de hele dag een soort doorlopend “gesprek” op whatsapp. Niet dat we echt elk moment met elkaar zitten te appen hoor, dus er zit regelmatig een aantal uur tussen de antwoorden. Meestal zijn het een aantal minigesprekjes met dingen als goeiemorgen/wat ben je aan het doen/hoe was je dag/welterusten, en dan geouwehoer, geklaag, foto’s van ons eten en memes tussendoor haha. :joy: We hebben niet zo vaak echt uitgebreide gesprekken per app of telefoon, want we zien elkaar heel vaak (om de dag sowieso wel) dus dat is niet echt nodig.

13 likes

Mijn vriend heeft geen smart phone/Whatsapp dus we bellen best vaak even een paar minuutjes, gaat soms echt over onzinnige dingen bijv. dat hij net super lekkere slagroom soesjes heeft gehaald oid :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Edit: en we sms’en ook wel dagelijks, met name als ik ff wat wil vertellen en bij vrienden of op werk ben ofzo

3 likes

Ik wou eerst ook veel appen met mannen die ik leuk vond. Maar nu heb ik een date met iemand die niet zo van appen houd. Dus ik ben dr zelf ook wat rustiger in geworden.

2 likes

Wel vaker op een dag. Maar soms ook dat de één reageert op iets dat de ander voor het slapen heeft gestuurd en dat een volgende reactie dan weer een halve dag duurt.
Soms videobellen we ook een paar minuten. En vaak s avonds wat langer.
Als we elkaar een week ofzo niet zien, door vakantie bv, dan vind ik het wel netjes als we s ochtends en s avonds even iets laten weten. Gewoon dat je weet dat de ander nog leeft :stuck_out_tongue:

Bij heel wat dates was trouwens een dag geen contact het begin van het einde. Dat je voelde dat er iets veranderd was als het van hele dag door contact naar opeens een dag radiostilte gaat. Maar als je vanaf het begin al niet elke dag contact hebt, dan vind ik het ook niet gek als dat zo blijft. Dat heb ik ook wel meegemaakt en dat is ook gewoon prima.
Ik heb volgens mij mijn vriend sinds onze eerste date niet niet een dag gehoord.

1 like

Sinds de lockdown ga ik echt 5x per week ofzo. Toch niks beters te doen. Maar had wel een vet hoge energierekening, oeps!

Oh en meestal neem ik gewoon mijn telefoon mee, beetje forummen.

1 like

Ik pas nooit in een bad!!! Ben 1.93m, moet altijd kiezen tussen koude knieen of koude borsten