Dit had ik ook! Zo irritant. Had ook contact opgenomen met klantenservice en ze konden er niks aan doen, want dat ging automatisch. Ik betaalde altijd vooraf en nooit op rekening, ik snap er niks van. Opeens kon het ook niet meer op m’n nieuwe account, maar wel weer op m’n oude 
Leg een antislipmatje in het midden waar je je voeten op kan zetten!
Oh dan heb ik ook vast wel fraude gepleegd. Ik laat mijn studentenpas altijd zien bij de bioscoop, terwijl ik al lang niet meer studeer. Scheelt toch weer 2 euro oid.
Ik ben dit jaar afgestudeerd en heb in juni mijn Spotify voor studenten verlengd met mijn nog geldige studentenkaart. Ik heb mijn diploma officieel pas in september gekregen, maar het voelt toch als cheaten. 
Ben ff benieuwd hoe mijn eigen laatste obsessies / dingen die ik leuk of lekker vind hier in de smaak vallen.
- Gezien en vond ik net zo briljant (en bizar) als jij
- Gezien en niet mijn ding
- Niet gezien maar ga ik wel kijken
- Niet gezien en ga ik ook niet doen
0 stemmers
- Speel ik en vind ik leuk
- Speel ik / heb ik gespeeld maar vind ik niet leuk
- Nog niet gespeeld maar ga ik wel doen
- Ga ik niet spelen doei
0 stemmers
- Ja man dat is echt lekker
- Nope, geprobeerd maar niet mijn ding
- Ga ik sowieso proberen
- Nee bedankt daar begin ik niet aan
0 stemmers
- Ja, leuk! Kijk ik ook
- Geprobeerd maar niet mijn ding
- Rot op met je YouTubers
0 stemmers
- Ja man doe ik ook
- Nee ik ben wel normaal volwassen
- Rot op ik ben zo’n coole forummer die alles wat met kinderen te maken heeft haat
0 stemmers
5 euro in plaats van 10 
20-30 minuten sporten in een appartementencomplex met een occasional jumping jack of andere sprong, op een beschaafd tijdstip.
- Dat moet altijd gewoon kunnen
- Dat kan normaal niet maar nu in de lockdown wel
- Dat kan nooit
0 stemmers
- Ja lekker man
- Goor
- Nooit gehad
0 stemmers
- Leuk. Heb groene vingers
- Leuk hoewel ik er niet per se goed in ben
- Nee niet mijn ding
0 stemmers
- Ja heerlijk
- Nee ik ga alleen uit om mannen of vrouwen te scoren en drinken te worden
- Nee bedankt
0 stemmers
Shit laatste poll aangepast, staat er nog steeds een fout in. Oh well jullie moeten het er maar mee doen.
Scheelt aan de isolatie. Bij mij nu zou het prima kunnen, maar in mijn vorige huis stortte ik dan waarschijnlijk door het plafond van de onderburen.
Alleen als je niet gaat zweten, zodat er bij binnenkomst geen penetrante zweetgeur hangt
Haha die vind ik leuk. Ik sport niet in de woonkamer van de buren hoor
Mijn eigen huis mag toch wel naar mijn eigen zweet stinken, er komt verder niemand.
Oh hahaha ik las het verkeerd. Ik dacht dat je in het complex (dus bij de trappen en bij de lift enzo) ging sporten. Lijkt me wel goor dan ook met die zweetdruppels enzo. In je eigen huis boeit het inderdaad niet
Oh haha nee ik bedoel in je eigen huis gewoon maar met risico op geluidsoverlast dus voor de buren.
Ik vind kaasfondue alleen te vreten met tzaziki… 
Dat je dubbeldipt, eerst in de kaas en dan in de tzaziki? Of schep je de kaas dan op de tzaziki?
Ik smeer de kaas op mn broodje en dan daarop tzaziki
Bijzondere meid ben je toch
Retourde je vaak delen van je bestellingen? Daar kan het ook aan liggen @ellegirltalk. Je “status” gat dan steeds wat omlaag in hun systeem naarmate je veel blijft retourneren.
Hahaha ik vond biologie een geweldig vak. En ik had ook leuke leraressen die het gaven. Maar dat hoofdstuk planten vond ik toch kut.
Verder vind ik in de tuin werken best leuk maar ik krijg altijd jeuk haha.