Ik heb met mijn ov-kaart gefraudeerd
(1999)
Ik had een kaart die liep t/m december. Die heb ik gestolen/kwijtgeraakt opgegeven bij de politie en een nieuwe aangevraagd.
Die nieuwe heb ik netjes ingeleverd in augustus en zo dus nog illegaal tot eind van het jaar gratis met de trein gereden š„ø
Samen in bad gaan is echt een van mijn lievelings dingen om met mijn man te doen.
Dus altijd als we een weekend naar mijn ouders of schoonouders gaan (die wel een bad hebben) gaan we echt 3 keer in bad
en in een hotel wil ik ook altijd een kamer met bad.
In het vorige huis hadden we een tubble waar we ook samen in gingen. Maar de badkamer is nu zo klein dat dat niet past helaas.
Over 5 maanden is onze badkamer vergroot en verbouwd en dan kunnen we eindelijk thuis in bad. 
We zeggen ook vaak tegen elkaar: weet je wat nu echt lekker zou zijn⦠als we even in bad konden gaan. #bad obsessie
Soy
als
je
ooit
rijk
word
,
er
zijn
baden
van
200
liter 
Oehh ik wil een ff among us sessie, zo te zien zijn er genoeg mensen haha
Je bent zelf nog een kind Evert
Weet jij de trouwdatum van je ouders?
- Nee geen idee
- Ongeveer, ik weet de maand
- Ja exact
- Ik weet de dag en maand maar niet het jaartal
- Ik weet alleen het jaartal
- N.v.t.
0 stemmers
Van mn moeder en stiefvader weet ik het exact, van mijn moeder en vader weet ik het ongeveer, maar ja, die is ook al een paar decennia niet relevant meer 
Oh wat leuk!! Ik heb ook een jaar biologie gestudeerd. Vond dat plantenkunde verschrikkelijk. Ik kan mij de horror fietstochten naar Katwijk en de duinen nog herinneren. Op zoek naar een specifiek plant of boom. Vond alles op elkaar lijken. En hier gaan ook alle planten dood. Het enige wat hier houdt is een bosje rozen.
Gezien het feit dat ze alweer zoān 16 jaar uit elkaar zijn niet heel relevant meer. Ik weet alleen dat het januari was (wie doet dat nou) en dat het onweerde. Was een goed voorteken.
LOL ik ook. Van mij mag iedereen kinderen haten hoor, zelfs die van mij. Moet je lekker zelf weten. Ik hoef het alleen niet per se 1000x te horen of lezen.
Oke dit moet ik een x proberen!
Mijn ouders zijn nog wel samen, maar ik zou niet weten wanneer ze getrouwd zijn. Elk jaar krijg ik op een gegeven moment een appje dat ze x aantal jaar getrouwd zijn. Verder doen ze er zelf ook niet echt iets mee.
Haha januari hoor je idd niet vaak. Mn ouders zijn in september getrouwd en zijn daarom overtuigd dat dat DE beste maand is om te trouwen. Maarja in Nederland is het sowieso geluk hebben met het weer. Een vriendin van me is in augustus getrouwd tijdens een verschrikkelijke hittegolf. En alles was buiten. Het was niet te doen.
Sinds kort omdat mijn pedicure me vroeg met een infrarood thermometer de temperatuur van mijn beide grote tenen te meten en haar door te geven
. Heb het gedaan maar vraag me nog altijd af of ik in een grap getrapt ben (ze is nu dicht).
De officiƫle scheidingsdatum van mijn ouders is hetzelfde als hun trouwdatum (alleen ander jaartal dan he). Bizar he wat een toeval
Mijn ouders weten dit zelf niet meer 
Toevallig nu wel, omdat hun trouwdag vandaag is! Mijn moeder groette me vandaag heel vrolijk met āHET IS FEEST!ā en gelukkig wist ik wel dat het deze week zou zijn (de week van kerst, oud en nieuw, mijn oudersā trouwdag en mijn broertjes verjaardag, ofwel de week waarin ik moeiteloos 3 kg aankom).
Ik douche trouwens voordat ik in bad ga! Heel snel, zodat ik lekker schoon in de badolie of whatever kan liggen (en zodat ik onder de douche kan plassen, anders moet ik ongetwijfeld zodra ik in bad ga liggen
). Na het badderen spoel ik me snel af, maar gebruik ik geen zeep. Doet iemand anders dit ook?
- Ja, ik was me ook voordat ik in bad ga.
- Nee, ik was me nadat ik in bad ben geweest.
- Nee, badderen volstaat voor mij als wassen.
0 stemmers

Nee, ik was me nadat ik in bad ben geweest en ik ben een badplasser he he he, maar ik lig dan ook gerust drie uur achter elkaar in bad (gisteren van 8 tot 11 ha ha help badverslaving)
Ligt eraan hoe vies ik ben, als ik veel heb gezweet ook ff douchen van te voren. Maar sowieso altijd na spoelen/wassen erna.
Mijn moeder: we trouwen op kerst avond want dan kan vader het nooit vergeten (en hij hoeft niet in dienst).
Ik ieder jaar op 23 december: pap moet ik nog een bos bloemen halen voor mama morgen?
Mijn vader ieder jaar: hoezo? Wat is er morgen?