Ik douche me daarvoor en daarna wel even. Maar ik ga alleen in bad in de sauna of in hotels. Laatst hadden we een hotelkamer met een bad waar we naast elkaar in konden zitten, zo groot en met bubbels en lampjes. Heerlijk. In m’n eentje in bad gaan vind ik geen zak aan en dan denk ik na 5 minuten ‘wat doe ik hier eigenlijk’. Zou zelf nooit een bad in huis willen al mis ik het na zo’n hotelovernachting/ saunabezoek wel. Maarja ik heb geen geld voor een whirlpool of mega bad met bubbels en lampjes. Niet dat die lampjes nou zoveel toevoegen maar op knopjes drukken en zien wat er gebeurd is altijd leuk
Hebben jullie wel eens Kylie Skin gekocht/gebruikt? Kan me niet voorstellen dat mensen dit kopen.
- Ja en ik ben tevreden
- Ja en ik vind het ok
- Ja en ik vind het niets
- Nee, maar wil wel
- Nee, maar wil niet
0 stemmers
40 euro voor een masker en 30 euro voor een body scrub. Zit er goud in ofzo?
Ben er wel benieuwd naar, maar all reviews die ik lees zijn meh, niet boeiend maar ook niet slecht.
Dit is echt mijn droom. Het lijkt me zooo leuk om biologie te studeren. Maar ik heb 0 diploma’s dus dan ben ik eerst een eeuwigheid bezig om al die certificaten te halen en ik vraag me af of me dat überhaupt zou lukken.
Maar ik zou echt met liefde uren met tegenwind over een dijk fietsen om op zoek te gaan naar wat plantjes.
Oh dat zou misschien wel kunnen! Heeft wel geholpen, want ik bestel nauwelijks meer wat;p
Die vrouw: 
ING heeft mij letterlijk verteld dat ik m’n studentenrekening aan kon houden totdat ik daar ooit zelf bericht over zou gaan krijgen, want scheelt toch een paar euro. Ben in juli afgestudeerd, nog niks gehoord dus nog altijd gratis rekeningen! 
Ik zat net in de trein en de conductrice/bestuurder( geen idee wie er omroept) zei Amesfoort. Toen ging ik het hardop zeggen en ik zeg ook Amesfoort.
Wat zeg jij?
- Amersfoort
- Amesfoort
- Verschilt
0 stemmers
Ik zeg anusfoort, je hoort het verschil vaak niet
Edit: een enorm kinderachtige inside Joke die iets te lang al stand houdt
Ik vind het nu ook echt heel irritant dat mijn guy niet minstens 5x per dag zegt dat ie me hot vindt.
Ik denk dat ik deze ook ga gebruiken. Nog nooit zo’n accurate naam voor die schijtplek gehoord.
Heb jij wel eens geslapen in:
Landal greenparks?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Centerparks?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een hotel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een hostel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Camping bakkum?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De eemhof?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een b&b?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een boot?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Woow dit ziet er leuk uit!! Haha. Een soort vlot
Hahahahaa wat een grap. Locatie ziet er verder ook leuk uit
Ik heb geslapen op een valk, alles is beter dan dat 
Edit: Voor iedereen die nu een error krijgt haha, een valk is een klein zeilbootje
Zonder anders ga je dood.
Op een oud oorlogsschip uit de tweede wereldoorlog
Het lag alleen wel stil in de haven hahaha. De boot is ook nog gebruikt later in de film zwart boek.
Was bij jou het schooladvies op de basisschool een ‘big deal’? Ik kan me er zo weinig van herinneren (n.a.v. de serie Klassen)
- Ja
- Nee
- Kan het me niet herinneren
- N.v.t.
0 stemmers
Ja met de Cito toets erbij. Omdat de middelbare school dat als “de waarheid” beschouwde. Weet ook nog wel dat kinderen dat aan elkaar vroegen “en wat is jouw advies”
Van hoe ik het mij kan herinneren was het iets wat de laatste twee jaar werd besproken en kwam het niet als een ‘verrassing’ eind groep 8. Wij hadden ook geen cito toets.