Stel je persoonlijke vraag #22

Ik vind ruimte tussen de voortanden of een scheve voortand één van de meest aantrekkelijke fysieke eigenschappen! Niet iets waarop ik mensen uitkies ofzo, maar als iemand dat heeft krijgt’ie sowieso bonuspunten. :two_hearts:

2 likes

Zeg jij chocola of chocolade?

• Chocola
  • Chocolade

0 stemmers

Heel veel stressgedachten over werk. Over andere dingen in m’n leven nauwelijks. Altijd alleen werkstress.

3 likes

Echt wel :hot_face:

1 like

Ja dit heb ik ook. Alsof er heel veel films in mijn hoofd draaien. Voelt ook niet als piekeren maar het is wel vermoeiend soms omdat ik het moeilijk uit kan zetten.

2 likes

Ik haaaaaat mijn tand tot op het bot maar bij anderen vind ik het juist leuk en eigen maken. Ik zie zelf op foto’s altijd alleen maar dat tandje maar bij een ander valt het me nooit op. Altijd zo bijzonder dat je je zo focust op je eigen imperfecties.

2 likes

Alle neppe overdenkers zijn ontmaskerd toen ze niet op “Ik overdenk af en toe. Ligt aan de situatie” stemden. De eckte eckte overdenkt zelfs dit antwoord toch. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Woon nu in een appartementencomplex dus vind het niet nodig, maar als ik een huis zou hebben zou ik wel camera’s (en/of een alarm) willen denk ik. Voor de rest niet bang ofzo :upside_down_face:

1 like

Nee maar de overige 99% van de mensheid wel

9 likes

Hahaha.
Het is geen kwestie van een mening.

17 likes

Ik heb hetzelfde, in het voorjaar met de lockdown was het natuurlijk ook veel fijner om te wandelen en ging mn vriend heel vaak mee. Die heeft nu weer een heel ander schema, en ja, ik moet mezelf er echt toe zetten om een rondje te lopen. Ik krijg het eigenlijk niet meer voor elkaar jammer genoeg. Misschien moet ik mn vader vragen, die is heel sportief, of hij iig 1 keer in de week met mij een flink stuk wil wandelen. Motivatie is zo ontzettend ver te zoeken :tired_face:

2 likes

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Net als bij een politie auto erop?
Hoe zit ie aan de gevel vast?
Doet ie het ook?
Zo ja, wanneer gaat de zwaailicht af?
Waarom had de vorige bewoner dit?

Hahah, zo veel vragen

3 likes

Als je gaat wandelen, waar wandel je dan doorgaans? Ik woon namelijk in de binnenstad en dat is dus geen fuck aan.

• Ik wandel in mijn buurt
  • Ik wandel niet
  • Ik ga meestal naar een park
  • Ik ga meestal naar een bos/natuurgebied
  • Anders

0 stemmers

Ik kan alleen een beetje window shoppen.

Draag jij het liefst een…

• BH met beugel
  • BH zonder beugel
  • Bralette
  • SportBH
  • Ik draag meestal geen BH

0 stemmers

Ik draag toch graag wel iets wat een beetje gevoerd is, omdat ik niet wil dat mn tepels door mn shirt heen te zien zijn, al vind ik bralettes er wel heerlijk comfortabel uit zien.

Ik woon in een hele leuke buurt vind ik, dus daar wandel ik vaak 's avonds. Vooral in deze tijd erg leuk, overal hangt kerstverlichting in de straten en ik kan lekker naar binnen kijken overal. Oh en er zijn hier veel katten! In elke straat katten aaien.

3 likes

Nu tijdens thuiswerken zo’n strakke sporttop. Daar zou ik niet in kunnen sporten want giant boobs maar het geeft voldoende steun om gewoon in chillkloffie te werken zonder dat mijn tieten op het toetsenbord vallen!

4 likes

Beterder! Dat thuiswerken heeft sowieso voordelen :wink:

1 like

Ja stom is dat he, het staat me nu echt heel erg tegen. Elke keer weer diezelfde winkelstraten blabls. Dus ik heb allemaal routes opgezocht enzo in de omgeving maar ik krijg het niet voor elkaar om alleen te gaan. En ik vind het wat ik nog weet van het voorjaar heel leuk om echt in natuurgebieden te lopen.

1 like

ik wandel in mijn buurt maar ik woon praktisch in/aan een bos/natuurgebied dus eigenlijk allebei haha

5 likes

Hahahah maar stel je voor dat je een inbreker bent en er gaat ineens een zwaailicht af, dan weet je toch ook niet wat je mee maakt. Die zijn vast op veel voorbereid maar niet een zwaailamp licht show. Ik vind het wel grappig :rofl:

4 likes