Maar bovenstaand zegt toch niks over de mate van voering in een bh? Ik denk dat je dan voorgevormde en niet voorgevormde bh’s moet noemen!
Ja precies
. Nou zo’n infrarood thermometer kun je in principe tegen elk gewenst object aanhouden om te meten, dus ook tegen elke teen afzonderlijk. Er zat nog temperatuur verschil tussen ook
.
Inderdaad, want ik draag voorgevormde bh’s zonder beugel. Beste van 2 werelden. Snap nu ook echt niet hoe ik ooit een beugel kon verdragen.
Een beugel snijdt na een dag vaak wel in mijn huid, maar beha’s zonder beugel klappen altijd naar binnen onder mijn borsten en geven dan natuurlijk geen steun meer. Dusja, het liefst draag ik een beha die de zwaartekracht opheft zonder striemen achter te laten, maar geen idee welke dat is
Haha ik durf het bijna niet meer te zeggen maar ooit bij superbra geweest? 

Graag gedaan! Ik shake ‘m tijd met ijs en zeef het dan in een martini/ margarita glas maar dit ziet er ook leuk uit!
Is dat met zo een grote ijsbol?
Wat gaan jullie drinken met nieuwjaar?
- Champagne
- Wijn
- Cocktail
- Cider
- Bier
- Kinderchampagne
- Bubbelfris
- Anders
- Ik ben niet wakker om 12 uur
0 stemmers
Ik hecht niet zoveel waarde aan alcohol, vind het meeste ook niet zo lekker. Maar vind het wel leuk om een fles te kunnen poppen om 12 uur, dus ik had vorig jaar zo’n bubbelfris fles
Zag hem laatst weer liggen dus heb hem weer meegenomen voor morgen.
Ze vallen kleiner. Ik draag een L met mijn 80A, puur voor de omvang die anders te strak is (en mijn zusje met omvang 75 draagt een M). En ik haal ze altijd van Zalando, eens in de zoveel tijd (volgens mij nu toevallig) zijn ze in de aanbieding.
Haha jazeker, raad ik andere mensen ook aan
Mijn beha’s zitten in principe de hele dag wel goed, maar aan het eind doen ze toch vaak nog pijn. Komt volgens mij vooral doordat de beugels te hoog komen, maar andere beha’s passen niet
Ik heb die ook en hij zit heel lekker, maar de maat vind ik inderdaad een beetje lastig. Ik draag zelf 70DD en (Victoria’s Secret) en een M zat qua cup niet fijn, dus toen kocht ik een L, maar die zit qua omvang eigenlijk wat te ruim. Daardoor draag ik hem meer onder een chillpak en niet als ‘‘echte’’ beha.
Ik vind beugels juist fijn en comfortabel. Bh’s zonder beugels doen iets raars met mijn borsten waardoor ze plat en puntig worden en laag zijn. Vind het ook helemaal niet lekker zitten.
Ik drink bijna nooit maar met oud en nieuw wel wat champie!
Ja ik wou net zeggen 
Heb hem aangepast haha
wijn tijdens het eten, daarna gin tonic (heb daar ff cocktail voor gestemd), en om 00u sowieso champagne. zin innnn
Alcoholvrije champagne. Niet die gore kinderchampagne
Jaaa toen zat ik in mijn eentje in het vliegtuig naar Thailand, ik had een soort fantasie dat de hele cabine om 12 uur de polonaise zou dansen en we champagne zouden krijgen maar niemand benoemde het überhaupt en om 10 over 12 Nederlandse tijd werd ik wakker gemaakt voor een goor vliegtuig ontbijtje
Saaiste oud en nieuw ooit maar wel een heel goedkoop vliegticket
Oo ik zou precies hetzelfde verwachten als jij haha. Toch iig een gezamenlijk aftelmoment, ingeleid door de piloot 
De enige reden dat ik nog nooit eerder in slaap ben gevallen is door het irritante geknal van het vuurwerk. Daar kunnen geen oordopjes tegenop.
Ook zonder oordoppen slaap ik daar rustig doorheen