Ik overweeg optijd naar bed te gaan, want ik ben gewoon thuis en ik ben zo moe. Daarvoor drink ik wel wijn denk ik, heb nog wat flessen prosecco ofzo? Die ik heb gekregen. Dit is wel een mooie gelegenheid om 1 te openen
Denk sinds ik mocht opblijven vanaf mijn 9e ofzo dat ik wakker ben de hele avond.
Ik ben ook een avondmens, word meestal juist energiek vanaf tienen. Zou echt knap zijn als ik dan in slaap zou vallen op zo’n avond.
Zul je zien dat ik morgen super slaperig ben. Normaal ben ik op een feestje en heb je door veel alcohol juist veel energie. Ik heb nu al een tijd niet meer dan een paar glazen alcohol gedronken. Ik kan dan ook opeens heel slaperig van alcohol worden. Bedenk ik me nu pas. Ik ben benieuwd.
Oké ik wil dit gaan maken
kan dat ook zonder cocktailshaker?
Heb je misschien nog andere fantastische cocktails die ik moet proberen?
jaaa! de broer van m’n vriend heeft allemaal extreem dure wijnen en champagne meegenomen dus ben heel benieuwd of ik dat nou echt lekkerder vind dan gewone pauperchampi hahaha
Ja hoor! In principe is trouwens alles een cocktailshaker als het een dop/ deksel heeft en er ijsblokjes in kunnen (jampot etc).
Ik heb wel meer recepten, maar moet ze eigenlijk eens opschrijven. Een andere favoriet is mijn frozen mango margarita die je in de blender maakt, mss wel een beetje koud nu.
Goeie! Moeten hier dan nog ijsblokjes bij?
Ja! Je doet alles in je shaker met ijs, shaken en dan zeven in een glas.
Haha dit doet me denken aan vorig jaar. Een vriend van me had vrij veel gedronken en ging rond 23:00 naar zijn huis om op bed te liggen (hij woont in de buurt). Volgende morgen om half 12 werd hij weer wakker haha
Nu al zin in de heerlijke aardbeien mojito’s van mijn vriend! 
Eigenlijk moet ik ze weer hebben, maar omdat ik nog borstvoeding geef mag het niet. Dus ik slaap al jaren amper en heb nachtmerries en alles 
Nee maar wel medicatie die als een van de bijwerkingen heeft dat ik heel slaperig wordt hehe
Ik had laatst wel een kwartje Xanax op, snap dat dat verslavend is zeg 
Haha je bowlvoorbeeld sluit mooi aan op een recente post in het meme topic
Oke dankjewel!
Nee, maar ik heb het 12 uur moment wel eens kakkend doorgebracht. Het kon niet wachten.
Ik hoop dat dit een wegblijvertje is. Ook na de pandemie
Ik vind het heel dubbel. Ben echt blij voor de dieren als vuurwerk gewoon helemaal afgeschaft wordt. Wel vind ik het jammer dat ik om 00:00 uur niet buiten kan staan en lekker rond kan kijken naar al het siervuurwerk. Geeft toch altijd wel een bijzonder gevoel.
Haha nee die voorbeelden komen dus van TikTok! Er gaan tientallen voorbeelden rond, echt heerlijkk
Kunnen we niet zoals andere landen gewoon georganiseerde vuurwerkshows hebben
Ja dit. Mensen zijn te dom om het zelf af te steken dus dat mag van mij verboden worden. Laat de overheid maar wat leuks organiseren door mensen die er normaal mee kunnen omgaan.
Ik bedoelde ook niet dat je hem uit dat topic vandaan had
Gewoon dat toevallig daar ook zoiets voorbij kwam.
Maar idd hoe ranzig in zo’n gaatje pieren waar al zeshonderd zweetvingers ingezeten hebben.