Stel je persoonlijke vraag #22

Omg turn on, dat was het eerste vuurwerk wat ik mocht vasthouden. En mijn vader is net als Dwight Schrute van The Office pro savety , dus ik moest mn arm zo ver mogelijk uitstrekken. De eerste keer was in de keuken en ik was zo blij hahahah.

3 likes

zorgkosten zijn iets van 1,5 miljoen en volgens mij is daar niet bv kosten aan revalidatie en deels arbeidsongeschiktheid ed bij opgeteld en ook niet het handhaven door politie. Denk dat je dat wel tegen elkaar kan weg strepen.

deze is toch al eens geweest?

Haha je hebt ook gewoon een type dat in het midden zit toch: iemand die gewoon wil genieten van een paar mooie pijlen of potten. Of is dat een heel zeldzaam type?

Maar begrijp wel beter welk type je nu bedoelt hoor.

2 likes

Ben ik het absoluut niet mee eens. Mijn vader koopt gewoon elk jaar een leuk pakketje en dat vindt hij leuk, hij geeft echt geen duizenden euro’s uit voor vijf minuten plezier.

1 like

Elke maand recyclen we alle polls weer joh. Straks komt hoe je je wc-rol moet ophangen

4 likes

Mijn ouders hadden ook zo oranje lamp + sirene aan de buitenkant van het huis hangen. Die ging ook af als het alarm af ging. Ben benieuwd of die er nog hangt, systeem hebben ze al jaren niet meer.

1 like

ben… ik… de… enige?!

nee instantramen, je bent nooit de enige

3 likes

Vergeet jij ook altijd dat Luxemburg bestaat?

• Ja
  • Nee, ik hou van luxemburg!
  • Gewoon nee

0 stemmers

Hoeveel oliebollen, appelbeignets etc heb je al gegeten?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • meer dan 5
  • :nauseated_face: ik eet dat sowieso nooit

0 stemmers

Cola zero hahaha

2 likes

Ik heb wel paar keer etizolam gehad maar dat heb ik niet via de dokter.

Gisteren 4 gegeten en had er zo’n zin in.

1 like

Zit geloof ik aan 12.
Morgen nog stuk of 4 bij.

2 likes

Heb jij je keelamandelen nog?

• Ja, ik heb ze nog
  • Ik heb ze nog, maar ze moeten eigenlijk worden verwijderd
  • Nee, die zijn verwijderd toen ik een kind was
  • Nee, die zijn verwijderd toen ik een tiener was
  • Nee, die zijn verwijderd toen ik volwassen was
  • Anders

0 stemmers

Ik vind het denk ik vooral raar, omdat ik het als kind altijd helemaal geweldig vond dat mijn verjaardag (1-1) altijd werd ingeluid met vuurwerk. Als het stil zou zijn, zou dat toch gek voelen. Heeft denk ik iedereen wel. Het brengt alleen zoveel ellende mee dat ik het eigenlijk wel prima vind zo. Zet wel een vuurwerkfilmpje op.

2 likes

Ik vind 1 bol geen oliebol. (1 ei is geen paasei) dus bestel er ook altijd 2 pp. Vind daar niks beschaamtelijks aan. Denk je dat die persoon daar iets van denkt? Net als mensen veel bestellen voor zichzelf bij thuisbezorgd ofzo en dan roepen naar hun “partner” dat het eten er is. Ik kan me niet voorstellen dat een bezorger daar ook maar enig moment over nadenkt.

22 likes

als ik in een kraam stond en iemand bestelt er 2 zou ik denken; ah die gaat er 2 eten.
pas bij meer dan 4 zou ik denken dat diegene bezoek krijgt.

5 likes

Ja vorig jaar en dat jaar daarvoor, lol.
Het eerste jaar omdat ik zo bezopen als wat was in een stoel in iemands tuin. Om 10 over 12 hing ik boven de pot en weer 10 min later stond ik onder de douche de restjes uit mijn haar te wassen. En vorig jaar was ik alleen en toen werd ik om 5 voor 12 wakker. Voor spetterende nieuwjaarsfeestjes moet je iniedergeval niet bij mij zijn :joy:

1 like

Zeker 15. Morgen eet ik er ook wel wat en mss nog 1 x na oud & nieuw en dan ben ik er ook wel weer klaar mee tot december.

Zal me echt aan mijn reet roesten wat die oliebollenkraammensen van mij denken.

9 likes

Anders: ik heb ze laten verwijderen toen ik kind was (traumatische ervaring trouwens) en ze zijn weer teruggegroeid :thumbsup:.

5 likes