Om in het MTV date thema door te gaan
Van welke show zou jij het liefste een date overhouden?
- Dismissed
- Room raiders
- Tila Tequila: a shot at love
- Anders
0 stemmers
Om in het MTV date thema door te gaan
Van welke show zou jij het liefste een date overhouden?
0 stemmers
Ik hou van die man. Knettertje gek maar ja.
(Wel jammer van de typfout in zijn achternaam)
Wel naar TMF, volgens mij heb ik zelfs een keer gebeld met TMF in de uitzending. Helemaal absurd want dat ging over de dood van Aaliyah en ik was helemaal niet zo bekend met die muziek en toch pikten ze mij eruit.
In 2007 werd er begin van de nacht Fresh Prince of Bel Air o.a. uitgezonden.
Ben jij wel eens bij de TMF awards geweest?
0 stemmers
Oh mijn God Bam Margera die altijd die vader ging slaan??? midden in de nacht enzo. Maar zijn vrienden waren toch ook van Jackass?
TMF op vrijdagmiddag en dan de top 40 ofzo, was zoooo leuk.
Jaa maar waren toch meerdere seizoenen ook?
Bff is denk ik ook code voor PA.
Was die trouwens voor of na de bitchfight tussen Paris en Lindsay. Er gaat echt een luikje in mn hoofd omhoog waardoor ik ineens allerlei onzin herinner nu 
āPunkādā dat werd gepresenteerd door Ashton Kutcher. Lekker celebs pranken
Ik vond Jackass het mooiste tv-programma van MTV (tenzij er gekotst of gepierced werd).
Ja en ze heette ook altijd Amanda en kregen niet ƩƩn maar twee autoās met een strik erom
Gadver jaa! Steve O liet toen een keer zān brillen aan elkaar piercen.
En dat speelgoedautootje in iemands reet 
Ehhh⦠Billen natuurlijk, niet brillen
Oh wat heerlijk dit, waarom wordt zulke tv niet meer gemaakt š„²
Ik weet dat nog zo goed. Om 04:00 in de nacht in de rij bij het postkantoor wachten. Gelukkig waren we derde in de rij konden we als we zes kaartjes namen nog eerste ring zitten. En perfect zicht hadden. Was het jaar dat Within Temptation en Christina Milian optraden.
Het jaar er voor dacht ik was het niet gelukt kaartjes te bemachtigen en we maar naar No Sweat Live waren geweest in Ahoy. Waar o.a. Ginuwine kwam optreden en toen hij zijn spijkerjas het publiek in gooide zijn dure ring het publiek mee in vloog.
Ben nu oude afleveringen aan het kijken van Room Raiders op YT
Heerlijk.
En weet nog wel een aflevering van MTV Made dat een meisje BMX-er wilde worden maar dat ze nog niet eens kon fietsen?? En toen hadden ze een gewone fiets meegenomen voor haar en moest ze meteen op school gaan leren fietsen, en toen pleurde ze meteen keihard op haar muil waar iedereen bij was.
Ja, nee, Jackass brrrr. Maar er was later nog een programma dat het veel bonter maakte, dan zag je de hele tijd filmpjes van botbreuken en zo. Nou sorry, maar als ik ergens niet tegen kanā¦
De kotsomelet vond ik een dieptepunt en de billen van Steve-O inderdaad, maar ik lag dubbel als ze rare stunts deden. Met die dikkere jongen als human wrecking ball of Party Boy die verkleed als bobby ging rolschaatsen.
Ik geloof dat de films verder gingen dan grappige stunts dus ben op een gegeven moment wel afgehaakt.
@Twijfelaar Nee dat kan ik ook niet goed hebben, iehwl!
Was dat Scarred?
Ja ik denk het wel! Mijn vriend noemde dat net ook, blij dat ik dat heb gemist! Doe mij maar een belachelijke auto van Xzibit
Zat Brad Pitt niet ook op een gegeven moment in een apenpak van Jackass?
En waarom vraag ik me dat af op een moment dat ik op bed moet liggen. Ik ga googelen.