Stel je persoonlijke vraag #22

Ja, dat is 'm!!!

1 like

Op 1:32 voor de liefhebber.

4 likes

Doet me de denken aan de introductie van ‘de gong’ bij Temptation Island vorig seizoen. Ook als iemand de fout in ging.

Haha dat programma dat jij beschrijft, kan ik me opeens zo helder voor de geest halen.

Hierdoor leerde ik de kleur ‘burple’ kennen. Blue gemixt met purple. Dat vond ik helemaal vet en wilde dat echt op m’n auto later.

Nou dat is met een beetje fantasie gelukt hoor, reed er vorig jaar nog mee rond. Het blauw overheerste wel, maar ik zag toch echt een vleugje paars.

6 likes

Ja God wat was zij saaaaaaai. Maar is ze nog steeds dus, why am I not surprised.

2 likes

Ohja en ‘kreeg’ hij dan de dochter? Ja toch?

OMG got peas on my head, but don’t call me a pea head.
Bruce Lee’s on my head but don’t call me a lee head. Now please excuse me I got to get my trees fed.

Blablabla I hate myself
Blabla cause this my show you can’t tell me what to do, when life hands you lemons I make beef stewww

Blablabla cause it’s my show I Andy milonakis cause this my show I smandy shmilonakis

9 likes

Heb zelfs alle seizoenen op dvd zodat ik kon kijken wanneer ik zin had.

Weet nog zo goed bij de laatste aflevering dat ze het doek weg haalde. Ik had zoiets is er dan wel iets echt geweest aan die ‘reality’ serie.

Het is 2001, je hebt ongeveer 5 maanden een relatie en Je doet mee aan The ex effect, jij:

• Gaat sowieso vreemd
  • Laat je uiteindelijk wel verleiden
  • Je blijft trouw

0 stemmers

Je huidige partner doet mee en jij mag spioneren. Je ziet op de interactieve map dat er maar 1 bed is in de honeymoon suite, jij:

• Bent LAAIEND ongeacht wat je partner doet
  • Bent laaiend als ze samen in 1 bed slapen en hoopt dat ie op de vloer gaat liggen
  • Verwacht hun Xjes op de kaart samen in bed aan te treffen

0 stemmers

Jij mag de date bepalen, je stuurt je partner en zijn ex:

• Op de saaie date, want minder kans dat ze dan gaan neuken
  • Op de spannende massage date, je moet weten of ie de verleiding aan kan

0 stemmers

Na de date krijg Je krijgt het onmogelijke dilemma “horen wat ze zeggen of zien wat ze deden”

• Zien wat ze deden
  • Horen wat ze zeiden

0 stemmers

De innovatieve armbandjes laten zien dat je partner en zijn ex champagne en aardbeien hebben besteld, jij:

• Bent LAAIEND
  • gaat in de badkamer huilen
  • Bestelt hetzelfde voor de partner van je partners ex en gaat dat samen spannend opeten

0 stemmers

Oei, de innovatieve lamp laat langdurig fysiek contact tussen je partner en zn ex zien, jij;

• Bent LAAIEND
  • huilt in de badkamer
  • Stort je op de partner van de ex van je partner, een oog voor een oog

0 stemmers

Het moment van confrontatie, je partner is vreemd gegaan en loopt in slowmo door de binnenplaats waar ie bij een fonteintje moet kiezen tussen een scherf met jouw naam of die van z’n ex. Hij is kiest jouw scherf en is Very Very sorrry And i love u babes en houdt jouw naam op een gebroken stuk bloempot omhoog en niet die van zn ex. Jij:

• Bent opgelucht dat ie toch voor jou kiest ondanks het vreemdgaan Haha hij vind jou leuker WINNING!!
  • Gooit dramatisch de scherf naar m en loopt weg van de fontein op de binnenplaats en stort je in de armen van de partner van je partners ex maar HELAAS die heeft toch voor zn partner gekozen
  • Kijkt moeilijk en jankt een minuutje en neemt m dan terug, waarna je opbiecht ook vreemd te zijn gegaan met de partner van je partners ex , waarop hij zegt HOW COULD YOU en je alsnog dumpt en de partner van je partners ex alsnog voor zn huidige partner kiest en jij de ultieme loser bent

0 stemmers

3 likes

Link? Ben vooral geĂŻnteresseerd in het cactus filmpje, what the fuck

Haha al die herinneringen, weekenden in pyjama op de bank gezeten weekend breaks te kijken.

6 likes

Ik vond mtv diary ook altijd leuk (“you think you know”). The Real world (en dan div steden) ook entertaining.
Was er wel veels te jong voor maar ach - net als bij Beverly Hills 902010/melrose place - prima om via zulke series als 9 jarige Scorpio deel van mijn opvoeding mee te krijgen

5 likes

Juist en al die andere werk/privĂ© reality (lees: coming of age drama), net als Floribama shore, winter break, lindsay’s beach club, iets met rednecks, maar ook programma’s als Are you the one was smullen.
Hoe heette dat super vage dans programma dat ze op van die verhogingen stonden (op weirde dance muziek) te dansen?

1 like

Omg ik ook

Real World San Diego was mn fave want ik was super verliefd op Brad (denk ik??) en daarna The challenge en daar was ik weer super verliefd op CT dat was echt mn droomman, een alcoholist met een woedeprobleem :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik kijk echt nog steeds the challenge online. Seizoen 36 is nu bezig meen ik. Laf CT!

3 likes

Nee, echt jammer! Ben wel ooit naar de Hitlersnor awards geweest. Echt een ervaring met Def Rhymz als hoogtepunt.

Edit: dit is echt een onfortuinlijke autocorrect . Zou echt een bijzondere dag zijn geweest. Ik bedoel natuurlijk de Hitkrant awards.

119 likes

I Want a Famous Face was echt bizar. Kan me nog een tweeling herinneren die op Brad Pitt wilde lijken, maar daar leken ze uiteindelijk totaal niet op :sweat_smile:

2 likes

Overigens is tila tequila hard in de conspiracy rabbithole gevallen

3 likes

Omdat bijna iedereen vrij lijkt te zijn:

Moet je vandaag werken?

• Ja op kantoor/locatie
  • Ja thuis
  • Nee

0 stemmers

Volgens mij zijn er bij mij amper mensen aan het werk? Geen idee waar mijn leidinggevende is lol.

Ik ben maar even op de bank gaan zitten met een kop koffie en wacht op croissantjes uit de oven, vindt het gezegend.

6 likes