Stel je persoonlijke vraag #22

Oooh! Al die MTV programma’s. Ik keek ook heel veel Rich Girls. Met de dochter van Tommy Hilfiger geloof ik?

9 likes

Ojaa, zo ging het :joy:

1 like

Haha same, mijn leidinggevende is vrij dus heb al 45 min later m’n werklaptop aan gezet en nu ga ik rustig ontbijten en Tempa kijken :ok_woman:t2:

4 likes

En die mtv series als Akward.

Wild N out

Hahaha heerlijk. Ik ga zo even wat doen voor de vorm en dan hetzelfde doen

1 like

Ik moest alle werkdagen rond kerst en nu deze week ook gewoon werken en het is ook echt mega druk op m’n werk al dagen ughhhhh zo chagrijnig ben ik!!! S/o naar iedereen die ook gewoon werkt

3 likes

Haha ik verbaasde me toen er altijd over dat Tommy zo ielig en niet-fashionable was :joy:

2 likes

Ja ik heb ook geen extra vrij gehad en heb ook gewoon een lange takenlijst, maar geen motivatie! Sterkte!

1 like

Ik vond ‘making the video’ altijd heel leuk. Vooral die van J.Lo want daar was ik mega fan van.

8 likes

Ryan Sheckler was mijn (dark side) crush

4 likes

Voor mensen met partner: vind je het erg om oud en nieuw zonder hem/haar te vieren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Neuh, maar we hebben elkaar ontmoet met oud&nieuw dus dat maakt het wel extra leuk om wel samen te zijn :partying_face:

2 likes

Ik had een crush op die Ryan, was zijn leven deprimerend?

2a98648f4b2fad2eb479339be78ec080

21 likes

“be gone evil spirits!” geweldig, doen wij hier thuis nog

1 like

Totaal niet, heb hem al teveel gezien dit jaar. :laughing:

1 like

Die van mij moet werken, zou het minder leuk vinden als het was omdat hij naar een (ander) feestje zou gaan. Maar ook weer omdat we door het onregelmatige werk weinig echt samen zijn

Er was ook zo’n reality serie over 1 of andere muzikant? Die compleet ondergetatoeerd was en hij had een blonde vrouw die de hele dag in bed lag. Maar geen idee hoe die show heette.

1 like

Die ene van Blink 182? Travis nogwat?

4 likes

Omg ja! Je bent goed. Ik was er nooit meer zelf opgekomen.

meet_the_barkers

11 likes

Ohhh ik vond hem altijd zo knap :no_mouth:

5 likes