Stel je persoonlijke vraag #22

12 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond hem heel vies? Ik wist toen ook helemaal niet echt dat hij bij een band ofzo zat en ik snapte niet wat die vriendin met hem moest haha. En ik vond het ook gek dat ze de hele dag in bed lag. Nou dat begrijp ik nu wel volledig. Love in bed liggen.

9 likes

Ik snap mijn tienerbrein ook niet :’)

1 like

De huidige Ryan Sheckler

Hot or not?

• Hot
  • Not

0 stemmers

Nog ff ryan gespam maar ik vind het nu zo’n gek idee dat ik op dit jongetje een ekte crush had. Dat was helemaal waar ik als tiener op viel.

2c9c3a93e824f97801f41d06ef7c89ff

11 likes

Toevallig keek ik gisterochtend nog de MTV Cribs Jackass aflevering. Echt holy shit, wat een gasten :joy: (Het youtubekanaal van Steve-O is echt een aanrader trouwens, hij maakt veel video’s met allemaal verhalen van vroeger. En hij is nu 12 jaar helemaal clean, echt een godswonder hoe die man nu nog leeft)

5 likes

Ja in z’n show ging het áltijd over zn gescheiden ouders die hem altijd vergaten, dat hij een goed voorbeeld moest zijn voor zn broertjes waarmee hij dan weer werd opgescheept (en de kleine was heel irritant) hij was altijd heel zeikerig verliefd op van die McKayla’s die hem alleen gebruikten.

En dat vertelde hij dan allemaal met zo’n monotone stem, dan was er weer een skatetournooi en dan kwam er een levensles met de zelfde doodse stem. Zelfs 13 jarige leeuw hoefde zijn miljonairs leven niet, hij was altijd teleurgesteld en sad.

23 likes

Oh wow dat heb jij echt heel goed onthouden dan allemaal. Volgens mij was ik toen ook 13 of 12 ofzo. Ik vond het vooral heeelemaal niet leuk dat hij op blonde meisjes viel want ik was/ben niet blond. Dus dat was voornamelijk een ding. In mijn ogen was hij heel lief voor zn broertje.

3 likes

Ik ging even opzoeken hoe Bam Margera er nu uitziet, en hij is wel echt op zijn pa gaan lijken haha.

39 likes

Zo’n dance challenge contest vond ik ook altijd superleuk en waren ook vet goed. Ik weet niet meer zeker of dit op mtv was.

Wowowow

1 like

Zij is echt een creepy chick geworden.

4 likes

Jaaaa America’s Best Dance Crew volgens mij (moest zelf ook f googlen hoe dat ook alweer heette)

5 likes

Wow dit programma klinkt echt juicy haha, ga t kijken

:heart_eyes:

Ook al ben ik nu wel beetje over mijn crush heen. Doe mij nu zijn maatje Machine Gun Kelly maar hahaha.

Ik heb gestemd omdat ik wilde weten of @GEEZ al langs was geweest :joy:

4 likes

Ja ik voelde me ook heel eenzaam in afwezigheid van geez, maar gelukkig delen ik en soy dezelfde mening :+1:

6 likes

Wilden jullie door My Super Sweet 16 ook een Range Rover?

• Ja!
  • Nee
  • Ik heb er nu een

0 stemmers

Leek mij echt het einde, maar die bakken zijn niks voor in Nederland

Ik wil het alleen met 2 mannen… denk je dat die doorsnee mannen dat nog steeds cool girl achtig vinden.

7 likes

Ik voel mij dit jaar zwaar in de minderheid. Oliebollen:

• Niet
  • Naturel
  • Met krenten

0 stemmers

Echt iedereen (geen uitzondering er tussen) die ik heb gesproken laatste week zegt met krenten. Voel mij bijna de enige die naturel eet.

1 like