Stel je persoonlijke vraag #22

Waarom stemmen jullie allemaal verkeerd :flushed::flushed:

afbeelding

afbeelding

17 likes

Ik moest vanwege die aflevering dat Rev Run Ja Rule constant nadoet om zn zoon te irriteren toch echt op Run’s House stemmen. WHAT WOULD I BE WITHOUT MY BAHHHBY

maar deze zijn een goeie tweede.

4 likes

Ik las net iets over HI en nu heb ik dat liedje van die reclame in m’n hoofd, dat zong toen iedereen :joy:

En tijdens het opzoeken van dit filmpje kwam ik deze parel tegen

15 likes

Er is geen enkel onderwerp waar ik zo weinig een mening over heb als dit. Vind allebei lekker

2 likes

Lekker met Chatman over Bassie en Adriaan kletsen

2 likes

Hahahah wat is dat paardje voor een rare toevoeging op de rest eigenlijk

1 like

Ben jij blij dat 2020 voorbij is?

• Ja!!!
  • Beetje
  • Nee want 2021 wordt ook kut
  • Anders

0 stemmers

Heb mijn stem al 3x aangepast. Ja blij dat het voorbij is, maar het is om 00:00 niet ineens allemaal over :joy::sob:

14 likes

Haha ja ik verwacht echt dat iedereen pas in december is ingeënt en dat het eigenlijk gewoon net zo’n kutjaar wordt maar op een andere manier.

8 likes

Hadden we vorig jaar nou zo’n forumranking 2019 @Eddie? Met de leukste posts en leukste binnenkomer oid en noem het maar op. Dat was zo lachen en ik tag jou want jij weet dit misschien wel haha

1 like

‘T maakt me echt geen bal uit welk jaar het precies is; hoop alleen dat deze pandemie snel over is maar ik geloof echt niet dat 2020 een ~jaar van verdoemenis~ was en het spontaan 2021 alleen rozengeur en manenschijn is, al problemen zijn er morgen nog hoor

5 likes

It’s what we deserve :sparkler::fireworks:

1 like

Kan jij niet nog op de valreep een poll maken die wellicht een rel zou kunnen veroorzaken.

( Wat nooit lukt want dan gaat iedereen slijmen haha)

8 likes

Ik ben blij dat je woorden (Ttyn terug in gebruik gaan nemen) meteen omzet in actie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Hoeveel mensen zou jij een ban geven als je mod was?

• 0, ik ben een integere leider
  • Alleen die ene die ik echt niet verdraag
  • 2-3 becs
  • 4-9, die paar becs en nog een paar die ik op een slechte dag niet verdraag
  • 10+, gewoon iedereen die me irriteert
  • Iedereen die zeikt over de ‘sfeer’ en alles wat je niet mag zeggen
  • Iedereen met een slechte biecht
  • Iedereen die zeikt op slechte biechten
  • Het volledige moeder- en kind subforum
  • Ik ban iedereen die mijn regime niet steunt en stop ze in een heropvoedingskamp
  • Ik hef dit hele forum op en zorg voor een rel tussen de 5 nieuwe forums die opgezet gaan worden terwijl ik me verkneukel

0 stemmers

2 likes

Ja zonde. Het gaat ook heel slecht met hem las ik pas, wel triest

Dochter Alabama zit op Insta:

Die is trouwens geboren in 2005

3 likes

Lijkt wel een zusje van Paris Hilton.

1 like

Ja idd! Vond haar moeder altijd heel knap.

Als jij het tegen een ander (en dan niet je eigen gezin) over je vader/moeder hebt. Zeg je dan:

• Mama/papa oid
  • Mijn moeder/mijn vader

0 stemmers

Ik heb dus vriendinnen die het tegen mij hebben over “mama”, als in; dan komt mama straks even theedrinken. Hoezo “mama”? Het is toch niet mijn mama? Ik ben heel benieuwd of ik hier alleen in sta of dat er nog meer lotgenoten zijn :rofl:.

21 likes