Ja die is helemaal downhill gegaan na de dood van Ryan Dunn, best sneu
Eigenlijk ons mam. Ligt er wel aan tegen wie ik praat hoor, tegen vriendinnen of familie wel papa/mama, tegen collega’s ofzo wel mijn vader/moeder. Maar het liefst zeg ik gewoon mama want dat vind ik lief klinken en mijn mama is ook heel lief. 
Heb jij een Oudejaarslot?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is je eindcijfer?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
Zelfde!
Oh wacht, maak m ff multi!
Als ik moderator zou zijn zou ik iedereen die mama en papa zegt een ban gooien
Hahahaha ik denk nog zooo vaak aan dat kotsomelet hoe verzin je dat gewoon 
Maarja love jackass verder, kan me daar echt mee vermaken samen met mn man die afleveringen kijken.
OMG dit was de shitttttttttttttttttt, niemand snapte deze humor ook behalve een vriendin en ik 
Het klinkt ook zo kinderlijk, heb ook het idee dat mam en pap meer in Brabant wordt gezegd (ons mam en pap). Vind het wel heel gezellig klinken hahaha
Misschien een straatje, dan heb je alle eindcijfers toch?
Mijn schoonouders hebben meerdere loten gekocht maar ik weet de eindcijfers eigenlijk niet
Een straatje idd! @FrozenFlame
Wij hebben samen 3 halve loten, 1 samen gekregen en pp ook nog 1 gekregen. Echt geen idee wat de eindcijfers zijn.
Ik heb het gevraagd aan mensen in Australië maar helaas.
Haha was alcohol aan het inslaan, zal 'm even invullen 
Oliebol
- Koud
- Warm
- Bevroren
0 stemmers
Hebben jullie in de buurt een kraam/bakker etc. Die echt geweldige oliebollen heeft? Bij mij in de buurt zijn ze allemaal wel lekker maar niet dat je denkt wow deze zijn echt goed.
- Jazeker!
- Meerdere zelfs
- Wel lekkere, maar niet geweldig
- Alle oliebollen hier vallen heel erg tegen
- Ik bak altijd zelf
- Ik eet nooit oliebollen/ik weet het niet
- Anders
0 stemmers
Ik vind oliebollen nooit echt geweldig. Ze zijn vooral lekker omdat je ze één keer per jaar eet.
Eigenlijk net als met in bad gaan.
Bij iemand uit 2005 stel ik me echt nog een kleuter voor, hoe dan 
M’n vader bakt altijd. En die vind ik errrrrug lekker.
Ja die komen harder aan als je ze gooit