Stel je persoonlijke vraag #22

Herkenbaar, probeer meestal vroeg op te staan zodat ik de tijd heb om mij klaar te maken en rustig te ontbijten.

al verslaap ik me wel vaker de laatste tijd. (omdat het nog zo donker is/winter is)

1 like

Leuk! Ging het goed?

Vind het altijd zo leuk om mee te spelen. Ben ook echt zuur als het slecht gaat :joy:

Er is ook seks waar geen sperma bij involved is

10 likes
Onthou jij forummers bij naam of bij profielfoto?
  • naam
  • profielfoto
  • allebei

0 stemmers

Huh sperma blijft netjes zitten totdat het eruit kan? Hoe werkt dat dan

5 likes

oja shit probeerde het nog zo goed mogelijk te formuleren :frowning: zo beter?

1 like

Nou echt, als er iets overrated is is dat het wel. Ik heb laatst weer gekeken en het is echt pijnlijk ongrappig terwijl er op de achtergrond hysterisch wordt gelachen :thumbsup:

Ja vraag ik me ook af. Ik lees hier op het forum ook wel eens van mensen die “dan gewoon snel naar de wc rennen”?

Nou inderdaad! Ik twijfelde even of mensen wel wisten om wat voor toastjes het ging :rofl:

1 like
Favoriete pringles smaak
  • Naturel
  • Paprika
  • Sour cream & onion
  • Ketchup
  • Hot & spicy
  • Texas BBQ
  • Salt & Vingegar
  • Emmental
  • Hot paprika chill
  • Rosemary & olive oil
  • Ham & cheese

0 stemmers

Doritos
  • Blauwe zak
  • Oranje zak
  • Zwarte zak
  • Gele zak
  • Paarse zak
  • Groene zak

0 stemmers

Modern family op 1 is Fucking tragisch

De enige nummer 1 is Seinfeld, de Fresh prince is ok en de rest kan opzouten

5 likes

Gadverdamme doritos

Ik vind dat echt zo ongelofelijk vies, vind het ook echt persoonlijk kwetsend als iemand me dat serveert.

Edit: de enige pringles waarmee ik fuck zijn die “indiaase” smaken, ik weet dat dit echt tata is maar die tandoori madras is echt genieten

16 likes

Ja gut, het blijft gewoon zitten tot ik op de wc het eruit laat lopen? Ik moet wel zeggen dat hoe later je na het moment suprème opstaat, des te lastiger het blijft zitten. Alsof het vloeibaarder wordt ofzo?

1 like

Oooh je bedoelt opvangen nadat de man in de vrouw is klaargekomen! Heb ik nu pas door haha. Dacht meer in het algemeen, dus ook na pijpen/aftrekken. Snapte die optie ook al niet!

4 likes

Oh dit doe ik ook, als we geen wcpapier oid bij de hand hebben. Meestal gaat het goed maar soms loopt het er al uit en komt het op de bank terecht ofzo :joy: ligt er ook aan welk standje je hebt gedaan vind ik

image

11 likes

Ohhh zo! Ja ik heb hetzelfde alleen ik dacht dat dan hoorde bij ‘ik vang het op met X lichaamsdeel’

1 like

Ik heb perongeluk gestemd. Ik lust helemaal geen karton.

3 likes

In de douche hoef je niks op te vangen, ideaal