Ja in het midden ook wel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het liedje pas een paar jaar echt ken daardoor/ door mn jongere huisgenoten van toen haha. Oorspronkelijk was ik er te oud voor denk ik
Elke vrijdag holly dames gratissss. En op je verjaardag een gratis fles āchampagneā
15 jaar geleden alweer dat zij won!
De tijd vliegt
Horror haha mijn vriend zet vaak de Duitse apres ski op en hij vindt dat geweldig
Bnr!
Ik heb de laatste ingevuld namens mijn man
, werk zelf niet thuis namelijk haha.
Ik had een sollicitatie voor er stage, in onderwijs/zorg. En dat was op locatie. Flinke tafel er tussen in en raam open maar zij dragen zelf überhaupt geen mondkapjes op die locatie (<13jr)⦠Ik had ām wel op maar ze zeiden meteen: ooh hoeft hier niet 
Er komt toevallig volgende week iemand bij mij solliciteren en ik heb haar gevraagd of ze liever online/op locatie heeft. Ze gaf aan liever langs te komen, dus dat is het geworden.
Sorry als deze vraag al is geweest, zit nu pas weer achter mijn laptop (daarom maak ik hem ook nu pas). Was er bij jou in de buurt nog veel vuurwerk om twaalf uur met oud & nieuw?
Edit: Zie de woorden vorig jaar meer als voorgaande jaren, want vorig jaar was een kut jaar met hele dichte mist.
- Ongeveer evenveel als vorig jaar
- Dit jaar was het meer
- Dit jaar was het minder
- Ik heb helemaal niks gezien in de lucht of gehoord
- Ik heb niet (naar) buiten gekeken dus geen idee
- Ik lag te slapen
0 stemmers
(Bedenk mij nu dat ik niet in mijn eigen buurt of stad was maar ik ga er wel vanuit dat daar normaal wel meer vuurwerk is)
As we speak worden hier in de buurt nog wat overgebleven vuurpijlen afgestoken 
Ah dat is wel balen. 
Vorig jaar was er echt ontzettende mist bij ons, dus toen was er relatief wat minder vuurwerk dan normaal. Dit jaar waren het om 12 uur heel veel sierpijlen, maar geen duizendklappers etc. dus qua geluid wel een stuk stiller.
Ja misschien is vorig jaar niet echt een goeie vergelijking idd haha, naja dan beetje algemeen.
Afgelopen maanden was 1e gesprek altijd online, maar wel 2x 2e gesprek op locatie.
Het was oudjaarsavond minder, maar ik heb wel het idee dat er echt al veel verder van tevoren en nog langer daarna (vanavond namelijk ook nog steeds) hard knalvuurwerk wordt afgestoken.
Ik woon echt een paar honderd meter bij je vandaan
maar ik vond het dit jaar juist super meevallen ervoor en erna. Weet niet of het heel veel minder was dan vorig jaar, maar vond het echt weinig!
Hahaha dat stukje over dat die tienerjochies een condoom omdoen om daarin te komen tijdens het schuren. Dedication
1e gesprek telefonisch, 2e en 3e op locatie maar er werd heel goed afstand gehouden toen kantoor nog open was
Ik woonde de vorige twee jaren nog in de binnenstad, misschien dat het daar rustiger was de dagen eromheen. Het viel me dit jaar wel echt meer op, maar wel zeker een stuk rustiger op oudejaarsavond zelf.
Lezen jullie wel eens topics op dit forum waar je niks mee hebt qua onderwerp maar omdat het wel drama is?
- Ja
- Nee
- Alleen als iemand me linkje stuurt
0 stemmers
De enige vlogger van wie ik iets bekijk is Alice Olsthoorn en toch lees ik mee in het mommybloggerstopic en het andere youtubers/bloggerstopic. Vind vloggers heel saai om te kijken, maar roddels erover lezen wel leuk.