Omdat ik het gewoon niet wil
Of lees ik over een optie heen?
Maar heb je dan altijd seks in de douche?
Ja ik zou het wel willen, maar ik doe het niet omdat ik dan telkens denk, nee not today
Of is dat dan dat ik er nog niet aan ben toegekomen?
- Even
- Een
- Test
0 stemmers
Okee hopelijk lukt het nu wel want ik wil zo graag even een betere poll aanmaken met daadwerkelijk grappige series
- Itâs Always Sunny in Philadelphia
- Parks & Recreation
- Broad City
- Arrested Development
- Brooklyn 99
- Workinâ Moms
- The Good Place
- Community
- What We Do in the Shadows
- Rick and Morty
- Curb Your Enthusiasm
0 stemmers
Zat hier echt lang over na te denken maar dit is alleen voor jezelf toch
Ja het lukte namelijk helemaal niet steeds!! Kreeg een melding dat ik meerdere poll opties moest invoeren terwijl ik er al 14 had maar ik denk dat het kwam doordat ik een dubbele had, my bad.
Overigens nog als toevoeging hierboven: laat me vooral weten welke ECHT GRAPPIGE ik nog mis en kom niet aan met HIMYM of andere verouderde seksistische shit xxx
The Good Place en Brooklyn 99 miste ik op die andere lijst, vind die veel beter dan wat daar tussen staat
Good girls
Dan heb je iig nog wat leuke dingen te kijken dit jaar!
Hmmmmm jaaaa maar ook misschien meer drama dan humor? Wel echt goed idd
Ik vond/vind the Good Place echt fantastisch. MAar ben na seizoen 3 ofzo gestopt omdat ik er niks meer van stapte haha al die verhaallijnen wel of niet good place. Maar denk dat ik dit nog wel keer ga oppakken
Ik heb dit allemaal nog nooit gezien
Ja weer oppakken! Het is inderdaad heel verwarrend, maar verderkijken is het helemaal waard
BoJack Horseman!
Oh en als je ooit zin hebt in een Vlaamse serie; Het Eiland.
Ja ik moet zeggen dat ik niet meer weet wanneer we het voor het laatst niet in de douche hebben gedaan⊠(oke laatst in een sauna bij ons huisje, maar dit is meer een biecht want toen hebben we het tussen het bankje op de grond laten flikkeren)
Family Guy?
God ja die wou ik er ook nog inzetten, heel leuk!
Neh