Stel je persoonlijke vraag #22

Sommige klachten inderdaad week ervoor: pijnlijke borsten en opgeblazen buik en sneller prikkelbaar. Acne wordt ook erger in week ervoor.
Tijdens menstruatie pijn in buik (soms benen). Stoelgang is ook wel anders maar zou het geen diarree noemen. Ben wel altijd chagrijnig maar dat komt vooral door het feit dat ik ongesteld ben. Vind het zó vervelend. Iets in je broek moeten hebben dat irriteert, soms doorlekken, er rekening mee moeten houden, de enorme krampen etc

1 like

Oogschaduwbasis

• Gebruik ik (als ik oogschaduw draag)
  • Gebruikte ik vroeger wel maar nu niet meer (als ik oogschaduw draag)
  • Gebruik ik niet (als ik oogschaduw draag)
  • Ik draag helemaal nooit oogschaduw dus ook nooit oogschaduwbasis
  • Ik ken dit niet
  • Anders

0 stemmers

Ik werk de helft van de week in de horeca dus dat schreeuw ik de hele middag als er mensen binnenkomen

17 likes

Haha ik heb wel vaak last van verschillende in de poll genoemde klachten, maar kan het niet per se koppelen aan mijn ongesteldheid. Dus je hoeft niet jaloers te zijn hoor :stuck_out_tongue:

Alleen op mijn werk als ik de telefoon op neem, dagelijkse leven nooit.

4 likes

Alleen in werkmails, anders nooit

2 likes

Ik gebruik wel een basis, maar concealer ipv echt oogschaduwbasis

Heb jij vakantieplannen voor dit jaar?

• Nee, ik ga dit jaar sowieso niet op vakantie of een weekendje weg
  • Ja, al geboekt (buitenland)
  • Ja, al geboekt (binnenland)
  • Als het dit jaar weer kan en mag, dan ga ik gelijk naar 't buitenland
  • Alleen een weekendje weg
  • Nog niet, maar wel van plan
  • Ik weet het nog niet

0 stemmers

De reis is verplaatst van vorig zomer naar deze zomer, dus ja al geboekt. Maar we gaan ‘m waarschijnlijk weer omboeken want schat de kans nihil dat ik naar Amerika kan in juli haha.

2 likes

Ik heb als het goed is in september mijn zomervakantie en als het dan even gaat ga ik met mijn hol 8 dagen all in de zon in!!

1 like

Ik denk dat ik sowieso maar niks plan voor 2021

5 likes

Heb nog geen vakantie aangevraagd, hoop misschien eind dit jaar binnen Europa weg te kunnen. De reis naar Bali die vorig jaar gepland stond gaat dit jaar waarschijnlijk ook niet door.

1 like

Super random vraag, maar zingt er iemand hier ook in een koor? Ik zong vroeger heel graag en nu dacht ik erover na om mij weer aan te melden. Alleen is mijn zangstem wat verloren gegaan met de tijd haha.

2 likes

Nog niet geboekt maar ik heb twee jaar geleden een meerdaagse trektocht gedaan in Noorwegen met een vriendin en dat was echt zo waanzinnig. Dus we hadden het erover om het dit jaar weer te gaan doen (mits mogelijk natuurlijk).

En het lijkt me echt heel leuk om met mijn vriend te gaan, met de (huur)auto naar Italië bijvoorbeeld.

4 likes

Ik had gisteravond in bed een keigoeie poll bedacht maar die weet ik nu niet meer :thumbsup:

Heb jij dit ook weleens?

• Ja echt kut
  • Nee!

0 stemmers

1 like

Ik wil mijn moeder, zusje en andere familie in Australië bezoeken. Dat was vorig jaar al het plan, had ze toen al 2,5 jaar niet gezien. Dus ik mag echt hopen dat het dit jaar wel kan, want zo lang trek ik niet :pensive: Zou ook echt wat geld over hebben om vervroegd het vaccin te krijgen, als ik maar het land in mag.

1 like

Oeh die trektocht klinkt heel leuk! Heb je daar meer info over?

Waarom ben jij eigenlijk naar NL gekomen? Of gebleven?

Ik gebruik zelden tot nooit oogschaduw en als ik het gebruik maak ik niet echt een hele ‘look’ dus dan doe ik geen moeite met oogschaduwbasis.

Ma is Australische, hierheen verhuisd voor mijn vader, na scheiding weer teruggegaan en mijn zusje wilde toen mee. Ik niet, was toen net op de middelbare school begonnen & NL voelt toch meer als thuis. Vind Aus prachtig en ben er al heel vaak geweest, maar zal altijd mijn 2e thuis blijven en NL mijn 1e keus. :slightly_smiling_face:

23 likes