Stel je persoonlijke vraag #22

Ik heb meer het idee dat je in australie bij alles wat je doet 3x moet kijken of er niet ergens een spin achter zit.

33 likes

Elke keer als ik deze foto zie moet ik gewoon lachen om de absurditeit ervan. Doe even rustig. Nee 10 keer groter dan een normale spin was niet voldoende, deze moest weer 1000 keer groter zijn. Ja we get it, je bent een grote spin maar waarom moet je per se zo groot zijn.

38 likes

Hahaha. Het is zeker leuk hoor, prachtige natuur en ik vind de mensen daar over het algemeen ook aardiger en chiller. Maar er zijn ook echt nadelen hoor, het alledaagse leven is duur, veel dingen zijn ver en daarom minder bereikbaar (OV is slecht en fietsen doen alleen mountainbikers), het schoolsysteem is heel anders (daar heeft mijn zusje ook mee gestruggled na de verhuizing) etc. Zomers kunnen inderdaad heel warm zijn, maar waar mijn familie woont zijn de winters juist ook weer nat en koel. Dusja het is niet alleen maar top Down Under :joy:

5 likes

Ik volg een australische youtuber. En zij vroeg laatst van als jij even ver rijd als ik nu naar mn vriendin aan de andere kant van australie , waar zou je dan ongeveer uitkomen.
Eigenlijk best een gek besef dat wij dan een paar landen verder zijn haha.

2 likes

Ik durf echt niks te plannen hoor. Heb wel losse plannen van “oh zou leuk zijn als we misschien dit jaar wel naar x kunnen” (Kon vorig jaar dus niet) maar ik ga nog niks uitdenken verder. Hopelijk kan dat wel in de lente.
Wel kut met vrij vragen. Dat moet bij ons maanden van te voren. Geen idee of ik dagen wil opnemen en wanneer dan. Hopelijk zijn ze daar coulanter mee dit jaar.

1 like

Jaa ik kan zon spin ook niet serieus nemen. Hij lijkt te erg op een giga neppe halloween spin.

Hahaha ja dat is het, ik kan die spin gewoon niet serieus nemen. doe maar normaal dan doe je al gek genoeg spinnetje

1 like

Mijn familie in AustraliĂ«: “We gaan even langs de buren.”

Anderhalf uur later

8 likes

Nog beter, je zit dan op de Noordpool :’)

@Crystalfire ik hoop voor ons dat we met een vaccinatie wel het land in kunnen. Ik vind de regels daar nu echt heel erg overdreven, al doen ze het natuurlijk wel heel goed. Maar ook dat mensen het land niet uit mogen, dat is toch achterlijk? Dus ik ga voor je duimen dat je dit jaar nog heen mag.

2 likes

Deze spin heeft echt witte mannen energie

8 likes

Ik durf dus echt niet op die spoiler te klikken na jullie berichten hahah. Eigenlijk ĂŒberhaupt al niet als er ‘spin’ staat en het een spoiler is. Maar dit klinkt als een spin ter grote van een chihuahua.

4 likes

haha ik heb dit nummer nog zeker regelmatig gehoord de afgelopen jaren.
niet als ik zelf muziek opzet ofzo, maar op feesten en partijen

1 like

Jaa ik geloof ook niet dat die spin zelf op de muur is geklommen. Ze hebben die daar opgehangen voor de foto.

3 likes

Groter

3 likes

Gelukkig lijkt hij op je beeldscherm kleiner dan in het echt :+1:t4:

2 likes

Ongeveer zo groot als een kind van 4 ofzo

3 likes

Wel knap dat die dikzak op de muur weet te blijven zitten

5 likes

Zal me niks verbazen als ieh na de foto er af is gevallen.

Ik heb gekeken :sob:. Nachtmerrie materiaal jongens. Help. Waarom doe ik dit ook altijd weer.

2 likes

Maar ff serieus, we kunnen allemaal wel heel casual doen over deze spin maar wie haalt dat ding weg als je dat boven je bed aantreft? Ik niet hoor. Een emmer is nog niet groot genoeg.

2 likes