Voor alle katteneigenaren: moet jouw kat ook vaak op schoot liggen als je op de wc zit?
- Ja, altijd
- Soms
- Nee, nooit
0 stemmers
Voor alle katteneigenaren: moet jouw kat ook vaak op schoot liggen als je op de wc zit?
0 stemmers
Volgens mij moet je een cassowary of zijn jongen ook in gevaar brengen voor ze agressief worden. En wij gingen dus op zoek naar een cassowary en ze waren nergens te zien, terwijl waar we waren letterlijk de Cassowary Coast heet. Uiteindelijk op de laatste plek een vader met kindje gezien, vet schattig. Maar het is inderdaad niet alsof ze random door Sydney lopen. Het als koalaās trouwens, daar moet je wel echt naar op zoek (kangoeroes en wallabies zijn wat makkelijker te spotten).
Niet op schoot, maar hij wil wel altijd erbij zijn. Gaat dan ook wel eens in een gekke bui op de wasbak springen
Ze hebben zelf ook die ādropbearsā verzonnen, een soort moordlustige variant van de koala die dan op je duikt als je onder een boom door loopt.
Niet op schoot, maar wel in mijn broek. Sowieso wil ie mee.
Ik ben beledigd door deze vraag want ik heb een smart watch geen tracker
wat een leuk hoedje heeft ie op
Tracker met een klokje dan voor jou
En een telefoontje erin
Mijn overleden kat deed dat wel vaak, ik vond het zo gezellig haha.
Jaa hahaha ziet er echt apart uit. Ik las dat het van binnen sponsachtig is en dat er een dikke laag keratine omheen zit.
Komt wel altijd op de grond liggen en als je doortrekt dan sprint ze naar de wc om in de wc te kijken.
Dit zijn toch die diertjes die hun jongen naar een roofdier gooien zodat ze zelf kunnen ontsnappen?
Hier was ik niet van op de hoogte
Ik mocht nooit mijn schrift schreef leggen van de juf
Ik ga he-le-maal stuk bij dit idee hahaha
Schattig diertje, baby in zān kleine handjes hahaha:
Hij of ik⦠bye bitch
Haha ik ben ook op dit moment ongesteld en daar kan ik echt jaloers op worden. Al valt het deze maand mee. Vroeger had ik echt rugkrampen, dat vond ik nog erger dan buikkrampen.
Dat doen alle buideldieren volgens mij
En eigenlijk wel logisch ook, als ze dat niet doen dan gaat de joey ook dood omdat ze dan samen met de moeder worden opgegeten. Dan kan (voor het voortbestaan van de soort) de moeder beter in ieder geval zichzelf redden en zich daarna nog een keer voortplanten.