Stel je persoonlijke vraag #22

Ik wil zo graag een vegan pastechi. Zou er echt een moord voor plegen.
Heb afgelopen jaar op Curaçao ook zulke belachelijk lekkere arepas gegeten omg ik wil dat nu

Net even te vettig, maar zo goed. We hebben er echt 3 pp gegeten als goede lunch (en daarna misselijk maar worth it)

8 likes

Dat 3e nummer is mijn naam, heb het even opgezocht hoe het gaat en daar spreken ze het uit ala “faja”. Zo noemde een kennis van mijn vader me ook altijd en werd dan boos dat ze het verkeerd uitsprak maar het kan dus wel haha

1 like

Ik kende ze eigenlijk alleen van dat nummer met akon maar sindsdien best veel live video’s van ze gezien en lijkt me idd super vet

3 likes

Haha ja sorry was idd dat ik het juist lekker vind! Ook 010 hier :joy:

1 like

Ja ik! Alhoewel, op het moment liggen de repetities stil natuurlijk. Wat leuk dat je bij een koor wilt!

1 like

Jou bevalt het goed dus? Naast dat de repetities stilliggen natuurlijk. Wat heb je moeten doen om toegelaten te worden? Het lijkt mij echt super leuk om bij een koor te gaan haha.

Ik ook! Ik zing met 11/12 meiden, dus een klein koortje maar wel heel leuk en actief. Bij ons kan je je gewoon aanmelden, als je zingen leuk vindt (op onze leeftijd) kan je prima zingen dus ben je welkom!

Ik heb ook in het koor ban een studentencorps gezongen en daar was wel auditie, vet irritant haha.

1 like

Omg door deze lijst gelijk zin in zo’n huisfeest😭 Hoe iedereen na die eerste ‘yori yori’ gelijk de dansvloer op ging en je wist dat het losging

1 like

Ik twijfel nu of ik binnenkort Samosa’s wil maken of een Brabants saucijzenbroodje, inspired by HHB :sweat_smile:

Ja en de mensen van wie dat huis is hebben haar daar gewoon laten wonen al die tijd. Gezelliggg

Ik paste op een kind dat het resultaat was van deze scam en kan je vertellen dat het een interessante gezinsdynamiek gaf. Kon soms echt merken dat die man helemaal niet zat te wachten op vader zijn.

23 likes

Ik ken een stel waarbij de vrouw graag een kind wil. De vrouw heeft hierbij aan haar vriend verkondigt dat het in haar familie zeker 2/3 jaar duurt voordat je zwanger wordt. Nou na 3 maanden was ze zwanger. Ook super naïef.

2 likes

Ik vind dit echt misselijk en hoogverraad. Mijn vriend zou best makkelijk met mijn pil kunnen rommelen omdat hij degene is die m s avonds aangeeft. Zou echt zijn ballen eraf hakken met een botte bijl :axe: .

31 likes

Ga gewoon bij die man weg als jullie niet dezelfde toekomst willen. Nee meneer opschepen met een kind.

19 likes

Nee maar ik ken wel iemand die dit heeft gedaan. Toen hij erachter kwam was het einde relatie :sweat_smile:

1 like
Als jij een man was en een vrouw zou zonder het met jou te overleggen zwanger worden, zou je haar dumpen.
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Stel je blijft bij haar maar je kind blijkt een rgk te zijn. Wat doe je.

• Alsnog dumpen
  • Blijven en hopen dat het kind goed opdroogt.
  • Kind afstaan ter adoptie en een betere maken

0 stemmers

Nou nee denk het niet eigenlijk, zou niet zo’n man willen zijn die een vrouw bezwangerd en er dan vandoor gaat. Ook al is zij degene die de boel bedondert en het niet zoiets is als een ONS waar oeps een baby uit komt. Ik zou haar dan wel willen dumpen maar zou niet kunnen leven met het idee dat er een kind rondloopt dat van mij is en mij niet kent.

3 likes

Ik denk dat als er een God bestaat ik sowieso een RGK krijg.

Het is wat ik verdien.

20 likes

Jij krijgt sowieso een RGK en je bevalt in Woerden

14 likes