Stel je persoonlijke vraag #22

Ja precies ik twijfel ook en allerlei scenario’s van: als het verder een hele goeie relatie is, ik zie bepaalde beren op de weg bijv door moeilijke jeugd, objectief gezien zou ik het kind een hele stabiele en veilige basis kunnen bieden, zij kent me heel goed, denkt ik draai bij als het kind er eenmaal is, tja
(nogmaals hele nare streek daar niet van) maar direct dumpen? Hmm nee

1 like

Als je het betere schoenen geeft en het geen neon kleren aantrekt kan het nog goed komen.

1 like

Super leuk dat je wilt gaan zingen! Ik ben dirigent van een aantal verschillende koren dus als je vragen hebt, kom maar doorrr

3 likes

Op z’n minst

Krijg wss een downer ook, dat voel ik.

8 likes

Ik moest hier hardop om lachen hahaha hoe je ‘t schetst als een rampscenario hahah en laf onze rgk term en dat we het zo op ons hebben genomen dat iedereen bij deze vraag ook ‘serieus’ een antwoord heeft

14 likes

Iedereen " Als het kindje maar gezond is"
Ffers " Als het maar geen rgk is"

63 likes

Wow zo cool haha. Wat ontzettend lief van je! Vind je het goed als ik je morgen via pb even wat vragen over stel?

Ja tuurlijk! Alleen maar leuk

1 like

Bloemkool ‘steak’

• Ja lekker ik ga tips delen hoe je dit klaar kan maken
  • Medium (rare)
  • Nee rot op met je schijf bloemkool, dat is gwn geen steak
  • Ik begrijp de vraag niet
  • Anders

0 stemmers

Ik vind bloemkool goor.

4 likes

In boter bakken! Geen olie haha. In een gietijzeren pan.

Wat ik laatst heb gedaan; Een pan met water en een snuf zout aan de kook brengen en ondertussen de bloemkool in plakken/steaks snijden. De steaks kook je 5 minuten (beetje afhankelijk van de dikte) zodat ze al wat voor garen. Na het koken giet je ze af en laat je ze weer iets afkoelen.

Ondertussen maak je een Oosterse marinade met sojasaus, sesamolie, honing, gembersiroop, limoensap en een fijngesneden rode peper. De steaks laat ik minimaal 1 uur marineren, daarna verhit ik wat olie in een koekenpan en bak ik de steaks aan beide kanten goudbruin. Je kunt de overige marinade eventueel nog laten inkoken en de steaks na het bakken aflakken met de ingekookte marinade. Ik bestrooi ze voor serveren nog met wat sesamzaad. Je kunt de steaks prima overdag al blancheren en marineren en dan voor je gaat eten even bakken.

8 likes

Ik denk dat dit zo’n gevalletje “tofu bacon” is, maar ik ben toch nieuwsgierig

2 likes

Een paar maanden voor corona ben ik lid geworden van een popkoor, samen met twee nichtjes. Ik vond het super leuk! Het koor bestond pas een aantal maanden en is/was heel laagdrempelig. Zeker aan te raden om een keer te kijken of het iets voor je is, wanneer het weer kan.

Veel koren hebben trouwens de mogelijkheid tot een ‘proefles’.

Tuurlijk geen steak, maar dit recept is top: https://ottolenghi.co.uk/recipes/cauliflower-steaks-with-zahter

1 like

Ik denk niet dat ik geen groot gezin wil, ik weet zeker dat ik dat niet wil (kom zelf uit een groot gezin, 5 kinderen).

2 likes

Haha maar in vergelijking met 24 is 3 natuurlijk wel een klein gezin.
Ik zou graag 1 kind willen, héél misschien 2.

2 likes

Wat veel hebben injera wel eens gemaakt! De keren dat ik het heb gemaakt was samen, en die vriendin had daar helemaal speciale pannen voor en anders kon het niet dacht ik/volgens haar. Iig superrrr lekker! Baka bana, ik noem dat eigenlijk altijd plantain, vind ik te zoet.

1 like

Naast dat het ‘babytrappen’ op zichzelf al verkeerd is vind ik het ook een naar idee om te bedenken dat de man in dit scenario consent heeft gegeven voor seks met in gedachte dat de vrouw aan de pil zit.

Als vrouw wil je ook niet dat je consent geeft voor seks met een condoom en dat dan blijkt dat hij hem stieken af heeft gedaan.

2 likes

Het is gegeten of gemaakt haha! Ik kende het nog niet, maar als je speciale pannen nodig hebt zal het meerendeel waarschijnlijk gegeten zijn. Het lijkt wel een beetje op het “brood” wat ik in Egypte heb gegeten, het ziet er in ieder geval super lekker uit.

1 like