Stel je persoonlijke vraag #22

Oja klopt ook, oh dan heb ik veel meer van die gerechten gegeten. Ik las met mn slaaphoofd gemaakt.

1 like

Hier was laatst een poll over maar ik zag dit en dacht, wow. Die gozer zegt dus meerdere malen dat hij haar niet aantrekkelijk vindt, niet dat ‘lichamelijke’ bij haar heeft etc. Ik zou echt denken, flikker op? Maar zij is alsnog geïnteresseerd en verliefd. Wat zou jij doen in haar geval?

• Hem bedanken en superdoei
  • Het voortzetten

0 stemmers

Oh ik zie nou dat zij zelf ook zei dat ze uiterlijk niet op hem zou vallen en ze liever had gezien dat hij langer was.

Een relatievraag
Wie zegt in jullie relatie vaker iets positiefs over het uiterlijk van de ander?

• Mijn partner
  • Ikzelf
  • Ongeveer gelijk
  • Dat doen we allebei zelden/niet

0 stemmers

Ik zeg eigenlijk alleen regelmatig dat ie so sexy is lol, mag wel wat variatie in.

Vaak geef ik hem een klap op zijn komt en roep dan ook ooooew lekker kontje :rofl:
Kan ie wel waarderen

9 likes

Ik twijfelde tussen gelijk en mijn partner maar ik denk dat hij toch nog net iets vaker complimentjes geeft. ‘Algemene’ complimenten gaan denk ik redelijk gelijk op maar ik doe vaak iets meer moeite voor m’n uiterlijk dus ik krijg vaker een ‘wat zit je haar/make-up/… mooi’ te horen

1 like

Bevalt heel goed ja, doe het inmiddels ook alweer zo’n zeven jaar. Het is gewoon heel fijn om samen te zingen <3 Bij ons is geen auditie oid, dus om toegelaten te worden kun je gewoon langskomen. Is bij veel koren wel anders. Dat is ook wel een beetje wat me tegenhoudt om evt bij nog een koor te gaan :relaxed:
Wat voor koor lijkt je leuk, als in, wat voor genre? Ik zing zelf klassiek.

Wat lief, dan merk je ook echt dat hij het leuk vindt dat je moeite doet, EN het ook ziet. Mn vriend is eigenlijk ook net als mij best suf in complimenten. De eerste date zei hij, you are so beautiful. En mijn reactie was, oh no pleaaase, just dont say that. Ik weet niet waarom mn reactie zo fel was maar ik ging er iig niet goed op. En vond het heel afgezaagd. @Flopsyunicorn ik zeg wel eens dat hij zo’n schattige kont heeft, dat vind ik ook echt. Daar krijg ik 0.0 reactie op :joy: zo’n schattig strak bol bipsje haha. Maar niet per se geil. Misschien moet ik dat schattig (cute) weglaten want mannen zijn natuuuurlijk niet cute maar hele stoere sterke geile en heldhaftige wezens.

2 likes

Voor de mensen in een relatie, welke koosnaampjes gebruiken jullie wel eens?

• Schat/schatje
  • Lief/liefje
  • Lieverd
  • Mop/moppie
  • Lekker ding
  • Mooierd
  • Knapperd
  • Duifje
  • Droppie
  • Scheetje
  • Poepie
  • Baby
  • Honey
  • Darling
  • Anders, namelijk
  • Gebruiken wij nooit

0 stemmers

Eigenlijk alleen maar verbasteringen van elkaars naam die met de tijd alleen maar idioter worden :sweat_smile: Komen er ook steeds meer bij

4 likes

Babygirl (vind ik leuk) babe (vind ik vreselijk) oja en mousey (vind ik leuk). Hem noem ik alleen baby. En honey gebruik ik alleen op zo’n hele kut manier, zoals mensen ook een zin beginnen met ‘lieve schat, blablabla’.

Wij gebruiken een heel scala aan ongekend vreselijk zoetsappige koosnamen. :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ik probeerde aan mn vriend uit te leggen dat Nederlanders dus het koosnaampje poepie hebben. Ik dacht hoe vertaal ik dit, dus nu zegt hij soms my little poop. En dat vinden we beide heel grappig. Ik denk alleen dat je dat sowieso het beste kan begrijpen als je in de relatie zit. Van anderen vind je het idd dan juist vaak vreselijk.

22 likes

mijn vriend en ik zeggen bijna altijd babe haha. wij spreken geen NL’s dus sowieso andere woorden maar wel van dezelfde strekking! en m’n vriend noemt mij nog wel eens hase, betekent zoiets als lekkerding

Ik vind babe zo kut. Ik kan niet goed uitleggen waarom. Maar inmiddels babet hij er wat af. Spreken jullie engels samen of? Baby vind ik wel leuk om tegen hem te zeggen.

1 like

Voel je je deze ochtend beter dan gisterochtend?

• Ja
  • Nee
  • Hetzelfde

0 stemmers

Erger

1 like

Ik echt véél beter, en ik snap er niks van. Misschien ben ik spiritueel ontwaakt :dizzy: . Nee maar ik heb veel meer energie en veel positiever dan gisteren. De maan staat denk ik goed in het lichaam van een planeet. Ik zeg het er toch maar ff bij, ik geloof niet in astrologie.

1 like

Gisteren had ik nog vrij, was de beste beslissing sinds tijden.

4 likes

Weet iemand van welke aflevering dit is? Ik kijk het nu al een tijdje maar heb deze helemaal gemist. Wil graag de hele aflevering zien :joy:

Muisje en beertje

Omg’en mag

3 likes