Wat dacht je van scheetje? Little fart.
Haha idd, maar die heb ik er nog niet ingegooid. Het moet niet gekker worden. Hij weet nu ook dat wij met cancer schelden. âCancerhoâ . Eerst dacht ik nog dat ik bij poepie, pooppee kon zeggen maar dan denkt hij nog dat Nederlanders gekker dan ooit zijn. Mijn lieve poepplas
Ik noemde mn ex altijd beertje dus ik voel je schaamte maar ik begrijp het ook.
Er zijn hier camions die tussen 6u10 en 8u30 gewoon even in de straat rijden met hun zwaailichten en sirenes. Kortom, super veel lawaai maken en ineens verdwijnen die. Ik ben een stuk chagrijn .
Haha achhh Engelse koosnamen zijn ook niet alles. Wat dacht je van âdaddyâ, dat je tijdens de seks ineens âpappieâ roept hahaha
Is sowieso wel heel interessant vind ik wereldwijd wat voor vloek/scheldwoorden zij hebben. En waar het op slaat. In Nederland is dat iig ziektes/kanker. In Amerika wordt het woord shit al gebleept. En dan vragen ze zich af waarom Nederlanders een vette klep hebben.
âKrijg de teringâ !
- Ja vind ik lekker om mee te schelden
- Gebruik ik nooit
- Gebruik ik soms
- Gebruik ik regelmatig
- Wat is dit, ik bel een Belg.
0 stemmers
Ik gebruik het wel vaak als bijvoeglijk naamwoord (âwat een teringzooiâ), maar âkrijg de teringâ zeg ik dan weer nooit
Ik zeg wel vaak âde teringâ als reactie op iets, en ik gebruik het ook als bijvoeglijk naamwoord, maar eigenlijk nooit met âkrijgâ ervoor
Edit: wat @Dombo zegt dus
Geen excuus, ik gebruik het ook vaak. Maar hoe lomp zijn wij in Nederland dan.
Beertje, vogeltje, snoekje. Echt geen idee waarom en vreselijk ook. Maar ik doe het welâŚ
Verlang jij terug naar het EGF?
- Ja
- Nee
- Ik was er toen nog niet
- EGF???
- Anders
0 stemmers
Ben jij een populaire forummer?
- Ja
- Matig
- Nee
- Ik post nooit
0 stemmers
Heb jij favoriete forummers?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Like jij eerder een matige post van een van je favoâs dan een hele goede post van iemand waar je niets mee hebt?
- Ja
- Nee
- Ik denk onbewust
- Geen idee
0 stemmers
Als over tig jaar aids(hiv) uitgestorven is, denk je dan dat mensen ook gaan zeggen, omg krijg de aids! Oh aids! Ik krijg dit bed niet in elkaar.
- Ja dit zal nog wel generaties doorgaan
- Nee dit stopt dan wel
- Weet ik veel
0 stemmers
Nja ik denk niet krijg de aids. Maar wel als iemand hoest of iets van ¨Oh heb je aids´ ( Disclaimer niet mijn humor maar Jeroens gaan hier goed op)
Dit hoor ik nu ook al geregeld haha
Oh ik nooit haha
Hm, ik gebruik aids eigenlijk nooit. Alleen als het muziek betreft. Als aids muziek was, klonk het als Kane.
Krijg de corona bekt veel lekkerder dan aids. (Niet dat ik het zou gebruiken) Al spant 'ruim je teringtyfustakkezooi op â de kroon qua klanken.
Wat begrijpelijk.
Sjoeke van de kampioenen!!!