Stel je persoonlijke vraag #22

Aids is al een van m’n favo’s… Snap/denk niet (waarom) pas als het uitgestorven is, als in, mensen gebruiken kanker continu.

je bent de y vergeten

17 likes

Poepescheetje :poop: Maar dat komt ook omdat hij IBS heeft en heel veel scheetjes laat.

1 like

Ik vind alle referenties naar bijvoorbeeld Colombia als t om coke gaat heel dom

Wij zijn degene die het snuiven hoor, niet zij

22 likes

Alle referenties naar drugs zijn stom. Drugs are for losers.

25 likes

Wat leuk! Ik word helemaal enthousiast door alle reacties. Er is hier een klein koor die musical medleys zingt. Ik zong vroeger veel en het lijkt me leuk om weer op te pakken. Klassiek is ook echt heel gaaf zeg. Heb je daar ook een formele training in gehad? Dat lijkt me namelijk best wel lastig haha.

1 like

Ik riep pas tijdens een sportles heel hard tyfus toen iets pijn deed en toen vroeg een meisje wat ik zei want ze had nog nooit van tyfus gehoord :eek: Ik heb haar gauw opgevoed want dit kan natuurlijk niet

23 likes

haha nee we spreken duits! maar ik krijg duitse koosnamen echt m’n strot niet uit. schatzi, süße, mausi, daar kots ik echt van :joy: dus dan vind ik babe echt helemaal prima haha. baby vind ik dan juist weer echt drie keer niks! zo zie je maar hoe smaken verschillen haha

5 likes

Me beledigen voordat ik überhaupt wat heb gegeten is echt een slecht idee.

40 likes

Oh nee ik vind het juist echt cool dat jullie samen duits praten. Maar in bed kan ik me niet zoveel anders voorstellen als engels. Spreek je vloeiend duits? Deine liebe hase: :crazy_face: mijn duits en spelling is schrecklich.

1 like

Ik vraag me af hoeveel ik dan zou krijgen. Is het zo van jij bent dik dus jij eet vast heel veel. Of is het jij bent dik dus hier heb je 1 blaadje sla vetzak

3 likes

Helaas jij bent te dik dus jij krijgt vanavond…niets.

Dat is dan 25 euro alstublieft

40 likes

Ahaha mijn Duitse gastouders destijds noemden elkaar vaak mausi, vond het super awkward als ze dat deden waar ik bij was :joy:

1 like

godver

71 likes

Haha “auwa”” :joy::joy:

1 like

Tyfus

17 likes

Ik ontdekte laatst bij een niet-milde teenstoot dat ik dit ook zeg :expressionless:

6 likes

Heb je ooit een liedje geschreven voor het Junior Songfestival?

• Ja, maar heb me verder niet ingeschreven
  • Ja, ik mocht op auditie komen
  • Ja en ik ben verder gekomen dan de audities
  • Nee nooit meegedaan
  • Anders

0 stemmers

1 like

Hahah meen je. Dat is krankzinnig, gekken

Meestal fuck of kut

5 likes