Ik ken wel iemand die heeft meegedaan. Hij probeert nog steeds beroemd te worden en hij is zo arro omdat hij 1x een hitje heeft gehad.
Wat is je favo jsf nummer
- Stupid
- Tril met die bil
- Radar
- Mijn ogen zeggen alles
- Hij is een kei
0 stemmers
Mijn zoontje zegt ook āauweiaā behalve dat hij er āauweijajaā van gemaakt heeft en het elke keer roept als hij zān fles weer op de grond gegooid heeft.
Dansen in Afrika!
Ik las wel dat je zelf moet aangeven of je wil afvallen, aankomen of gelijk blijven.
Dat maakt het wel acceptabel imo. Je kan zeggen mān bmi is te hoog maar ik wil niet afvallen en dan geven ze je dat. Denk dat het wel handig is voor mensen die bijvoorbeeld echt geen idee hebben wat een onderhoudsportie is, of structureel te weinig eten (ze zeggen in het artikel dat mensen vaak minder eten dan ze zouden moeten).
Het is niet alsof je invult BMI 25 en je dan automatisch een afvalportie krijgt.
āFuckā
Waar de FAK is klikkiedieklak klik klak whooo hooo hoooohooo bedabediedoe
Oh god ja hoe kon ik doe bedabedie vergeten
Het is denk ik ook de manier waarop. Prima om een kleinere portie aan te bieden, zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze voor de lichtere maaltijd gaan.
O, en die kleinere optie hoeft dan ook niet ladysteak oid te heten.
Ik ken die nummers allemaal niet. Kan me dat hele Junior songfestival niet herinneren uit mijn kindertijd.
Edit: zie dat het ook pas sinds 2003 is, dus dat kan kloppen.
Is er serieus een jsf nummer die ātril met die bilā heet
Best raar eigenlijk dat dat vroeger kon maar dat ze zoiets tegenwoordig nooit meer zouden doen.
eigenlijk deze
dit refrein zit al bijna 17 jaar met enige regelmaat in mn hoofd al heb ik het sinds toen nooit meer gehoord (behalve nu dan gezien ik t ging opzoeken)
HAahahaha jaa is echt mn faaavo maar ik hoor nu dat die 2 een dik accent hebben hahahahah.
Ik vind āMijn ogen zeggen allesā eigenlijk een zeiknummer maar ik vind het wel nostalgisch aangezien het de eerste editie van het jsf was, vandaar mijn stem. De eerste drie waren de beste internationale jsf edities, want niemand was goed gekleed en er waren veel foute en klungelige optredens
Waarom zijn al die liedjes svan vroeger met een aardappel gefilmdā¦
Nu je het zegt. Als ik uit eten ga wil ik eigenlijk sowieso aankomen, anders was het niet lekker genoeg. Dus zou die optie gebruiken, krijg je mss ook niet meer zo een treurig dopje mayo bij je frietjes maar gewoon gelijk een kom.
Ik krijg echt een error van Giovanni die eruit ziet alsof hij een piepstem heeft maar ineens een lage stem heeft hahaha
Ik wilde wel maar ik woonde te ver weg . Ik zou samen met een klasgenootje mee doen. Maar je moest toen binnen een straal van zoveel km wonen van de opnames of zoiets. Achteraf maar goed ook want ik kan helemaal niet goed zingen helaas.