Kennen jullie het bijenliedje ook, die heeft ook gewoon gewonnen
Heeft hij nu blauw haar en komt hij uit nijmegen die dude bedoel ik haha. Van t liedje radar
Oh dan had ik toch iemand anders in mijn hoofd, excuus (ik heb ook geen idee of deze persoon arrogant is). Van Radar verbaast het me eigenlijk niks dat hij arrogant blijkt. Ik ga hem eens opzoeken
Stupid & Adem in Adem uit
Ik had laatst een discussie met iemand over cola. De ander proeft geen verschil tussen Coca cola, Pepsi, of een huismerk cola.
Proef je het verschil tussen Coca cola en Pepsi
- Ja
- Nee
- Ik drink geen cola
0 stemmers
Wat drink je dan het liefst
- Coca cola
- Coca cola light
- Coca cola zero
- Pepsi
- Pepsi max
- Maakt niet uit
- Anders
- Ik zei toch ik drink geen cola
0 stemmers
Coca Cola Life maar dat hebben die sukkels uit de rekken gehaald.
Ik vond juist dat het meer vrijheid geeft dan een normaal restaurant. Alles was volgens mij optioneel (kon het artikel gisteren nog lezen maar vandaag niet meer) je kon dan bepalen of je een grotere portie koolhydraten zou willen of bv. meer van een eiwitbron. Ik mis soms wel een restaurant waar je lekker gezond eten kan krijgen.
Looool, kijk ff mocro maffia op videoland dan Wij zijn in nederland ook degenen die het maken, EN opsnuiven. Ridouan taghi, die is gevonden in een appartement in Dubai, en die handlanger van hem, zat ergens in Colombia, via medewerking met Nederlanderse en Colombiaanse politie blablabla hebben ze dus ook said gekregen. Zij snuiven het daar net zo goed op. Die ouwe lul. Zo mooi hoe kapot hij uit het vliegtuig stapte. Terecht.
Mijn favo bezigheid is om aan niet NL sprekende mensen een cursus tyfus en tering te geven. Ik had een paar jaar terug een franse ex en ik was zo trots de dag dat hij tyfuszooi zei Hij kon totaal geen nederlands behalve tyfuszooi, tering en tyfusteringkutzooi
Ik heb echt intense haat voor die kleine kutbakjes mayo. WAAROM bestaan die uberhaupt in die grootte? Voor als je letterlijk 3 frietjes eet? Oprotten hoor. Geef me gewoon een emmer.
Ik deel ook al mijn eten met m’n vriend, maar als ie het waagt naar m’n saus te kijken heeft ie ruzie.
Ik had hem eerlijk gezegd niet meteen gelinkt aan afvallen, maar meer zodat er geen eten weggegooid zou worden omdat ze vaak te grote porties aanbieden of dat er geen mensen honger houden omdat ze te weinig krijgen. (verkeerd begrepen dus)
Maar ik vind het vooral heel raar, de ene keer heb je toch meer honger dan de andere keer, ,los van je lengte en gewicht? Snap echt niet wat hier het nut van is.
Ja echt achterlijk? Hoe langer je erover nadenkt hoe vreemder het is. Echt, hoe kom je hierop
En dat je dan vraagt om meer saus en ze je dan een tweede dopje geven. Zou bijna een tube meenemen.
En koppel het maar meteen aan je asr vitality want dan krijg je gratis zorg cadeau als beloning.
Een zorgcadeau klinkt echt als iets voor in het jammerlijke cadeautjes topic
Een restaurant waarbij je kunt aangeven hoeveel je die avond wilt eten zou wel een goed idee zijn haha.
Mja ik denk dat het dan ook lastig inkopen is. En soms zijn je ogen groter dan je maag.
Het bestaat wel, er zijn restaurants waar je een grote of een kleine portie kunt bestellen, maar dat zou wel handig zijn als je dat op meer plekken kon doen idd!
Maar dan wel alles op het Limburgs klinkt dan toch stukken beter. Sjatje, leeverd, lekker dink.
Vraag jij weleens om een doggybag om eten mee naar huis te nemen?
- Nee, nooit
- Weleens gedaan maar zelden
- Soms
- Regelmatig
0 stemmers
Ja, of waar je per gewicht betaalt bijvoorbeeld.
Of gewoon een buffet-formule.