Stel je persoonlijke vraag #22

Als jij een extra kamer in je huis hebt wat je naar eigen smaak kan inrichten, wat zou je kiezen uit onderstaand lijstje?

• Werk/studeerkamer
  • Logeerkamer
  • Sportkamer
  • Leeskamer
  • Voorraadkamer
  • Opbergkamer
  • Chillkamer
  • Inloopkast
  • Muziekkamer
  • Hobbykamer
  • Een grote badkamer van maken.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Een slaapkamer

6 likes

Mijn droom is om later een tuin, een grote keuken en een atelier te hebben. En misschien nog een yoga ruimte.

3 likes

het verschilt zo per dag, soms vind ik het best wel leuk als iemand belt maar er zijn ook dagen dat ik geen pap meer kan zeggen en als een dweil op de bank hang.

16 likes

Ik bel sowieso niet voor de lol met vriendinnen (met niemand eigenlijk), laat staan na werk

5 likes

Mijn droom is zo’n gigantische bibliotheek die de hele kamer inneemt. Zie ook precies voor me wat voor stoelen en kasten er zouden staan. Heb er wel het juiste werk voor gekozen haha maar heb de ruimte niet, dus nu prop ik m’n 400+ boeken maar overal waar het kan. :woman_shrugging:t4:

7 likes

Haha nee man, echt optyfen

5 likes

Ik neem dan gewoon echt niet op, doei

1 like

Ik heb nooit behoefte aan uren bellen met wie dan ook.

En @Missy een zwembadkamer

5 likes

Mijn badkamer is letterlijk alleen een wc en een douche. Dus een normale badkamer zou ik wel fijn vinden.

Een bibliotheek :heart: (is dat een leeskamer?), zoals @Hufflepunk. En een atelier/labo. Gelukkig hebben we een huis gevonden waar minstens 1 van de 2 een optie is. Nu nog geld vinden.

3 likes

Ik vind mezelf wel een beetje bekend door boos (word wekelijks herkend)

29 likes

Ligt aan de vriendin maar ik zou ook nooit nee zeggen. Komt ook maar sporadisch voor maar ik kan altijd en overal tegen mijn vriendinnen aanlullen en hen aanhoren, ook na een lange werkdag. It’s a gift :tipping_hand_woman:

Ohh zat jij in boos? Waar ging dat over? Ik zat ook in first dates toch? Onze forum celeb ben je wel hoor

Frietjes op vrijdag en spaghetti op zaterdag

1 like

Wat is gekke loopjesdag?

4 likes

Haha over mamaworden.nl, de misleidende website van mommyvlogger Annic ten Duis

7 likes

Ik at op woensdag middag altijd of worstenbroodjes of saucijzenbroodjes.

4 likes

Oh vet! Daar heb ik laatst nog van alles over terug gelezen hier.

Jaaa dit liedje! Ik had destijds zelfs de tekst uit mijn hoofd geleerd, ken ā€˜m nog steeds deels.

1 like