Stel je persoonlijke vraag #22

Ik moest hier pas nog aan denken, dacht me al te herinneren dat jij dat toen was. Echt een heftig verhaal…

2 likes

Ik was net 1 maand zelf in mn functie en toen vroeg mn leidinggevende of ik dit wilde. Ik heb vriendelijk bedankt, ben net 20 werkdagen stagiaire-af???

1 like

@anon46421473 ik ben trouwens nog benieuwd want volgens mij noem ik ook veel van de gerechten die je noemt anders maar ik weet nog zo’n gerecht of snack? Dat wordt veel in nigiria, volgens mij ook cameroon gegeten. Het is een soort brood wat echt voor mij als een soort deeg proeft en vooral aanvoelt en dan iets met bonen? Een hele vage omschrijving maar ik kreeg dat wel eens. Ik zou nou nooit meer op de naam komen. Heb je enig idee wat ik bedoel?

Wow wat een bizar en heftig verhaal zeg. Dat helemaal niemand haar ook meer heeft gezien of bij de uitvaart was, echt sneu. Gaat je kind stage lopen in een ander land en krijg je alleen nog een hoopje as teruggestuurd. Wel heel lief en mooi dat jij er nog zo bij betrokken bent geweest, uiteindelijk kende jij haar ook amper waarschijnlijk.

1 like

De foto van haar buik kan ik echt niet aan

2 likes

Voor welk huis kies je?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

1 like

fufu

Heb jij ook weleens dat je soms opeens ‘nieuwe forummers’ ontdekt? Die er altijd al waren maar die een beetje buiten je bubbel op het forum zaten en opeens dat je die dan wel overal ziet en tegenkomt en liket.

• Ja heb ik ook weleens
  • Nee heb ik niet
  • Niet met mensen die ik like maar wel mensen die ik irritant vind die ik opeens overal tegenkom

0 stemmers

Op beide manieren forummers die ik ineens heel tof vind terwijl ze me voorheen niet opvielen. En forummers die me niet opvielen en ik daarna ineens dacht wie is deze zeur nou weer.

9 likes

O ja dat heb ik ook eigenlijk, ik zal het ff multiple choice maken

1 like

Heb gegooglet, dat was het niet. Dat heb ik volgens mij wel eens gehad, en ziet er lekker uit. Wat ik bedoel was een soort homp deeg met wat bonen erin? Of ik heb dan gewoon een slechte versie gegeten. :joy:

1 like

Haal jij wel eens diepvries fruit bij de ah? Toen ik zag 1+1 gratis heb ik maar ingeslagen. Ik ben verslaafd aan doosjevol tropisch fruit :grimacing:

• Nee nooit
  • Soms
  • Regelmatig

0 stemmers

Ja, doosjevol passievrucht en bosvruchten en blauwe bessen en nu ook granaatappelpitjes (scheelt hoop werk)!
Gister ingeslagen.

1 like

In het Rotterdam-topic zijn onlangs tips gedeeld over gezond eten

Alleen in de lente/zomer, wanneer ik vaak smoothiebowls maak als ontbijt.

2 likes

Mijn favoriet zijn dus die tropisch fruit en stukjes mango. Maar de meeste vind ik wel lekker, alleen frambozen vind ik zo goor. En waarom is er geen kiwi?

1 like

Dit lijkt me zo raar, naar, zielig? Dus haar familie/naasten hebben haar nooit meer gezien :scream:
Kwamen die uit een armer land dan oid, dat repatriëring geen optie was, of een vliegticket voor zichzelf onbetaalbaar?

Herinner me dit verhaal nog vaag, was wel op egf nog.

6 likes

@jumpsuit ik wil het wel even voor je navragen want nu ben ik ook nieuwsgierig haha heb je een goede omschrijving van het gerecht?

Ik vind het vooral irritant als iemand opeens in de aandacht komt te staan en daardoor denkt de shit te zijn en 1000 berichten op een dag begint te plaatsen. Calm the fuck down.

En als iemand een compliment geeft, zo van: ik vind jou zo’n grappige forummer. En dat diegene vervolgens nonstop grappen gaat maken.

Nou, dat waren mijn ergernissen getriggered door jouw poll. Dit doet me meer dan die kut spin van gisteren. En ik HAAT spinnen.

52 likes

Nee helaas heb ik geen goede omschrijving, ik kan het ook aan iemand navragen die het waarschijnlijk zeker weet maarja om die persoon daarvoor na jaren te contacteren :sweat_smile:. Mijn beste omschrijving is brood, wat als deeg voelde en heel wit was, er zat ook weinig smaak aan, en er zat dus iets van bonen in. Weet wel dat het nigiriaans/vooral in West afrikaanse landen bekend is.

1 like