Vooral te weinig uren in de avond, voor je het in de gaten hebt is het 2u ‘s nachts 🥲
Teveel uren van maandag t/m vrijdag tussen 9 en 5
Ja dit. Vanaf 22 december probeer ik oprecht optimistischer te zijn omdat de dagen dan weer langer worden, maar op grauwe dagen als deze voel ik me zo neerslachtig.
Vanochtend liep ik rond half 8 naar werk en het had net zo goed 4 uur snachts kunnen zijn, echt wtf
Ik heb laatst ontdekt dat het maar vijf maanden per jaar wintertijd is en zeven maanden zomertijd (en dus 's avonds langer licht). Daar werd ik erg gelukkig van.
Ik vind normaal al de donkere dagen een hell. Maar nu dat je niet veel leuke dingen kan doen lijkt het nog somberder
Mijn vader spreekt Nederlands tegen mij en mijn moeder Grieks. Tot ik naar de basisschool ging sprak ik altijd Grieks terug, maar daarna werd dat geleidelijk aan steeds meer Nederlands, totdat ik alleen nog maar in het Nederlands terugsprak (tot verdriet van mijn moeder). Ik kan het wel gewoon nog spreken en kan met mijn familie gewoon Grieks praten.
Haha wat, hier kom ik ook nu blijkbaar pas achter Echt? Ik dacht gewoon half jaar/half jaar
Voor corona: veel te weinig
Nu: prima
Oh ik ben echt team winterdagen lekker lang donker. Jullie?
- Lange zomerdagen met veel licht
- Lange winterdagen met veel donker
0 stemmers
Tussenin. 's ochtends eerder licht maar 's avonds vroeg donker vind ik wel leuk
Als het snel donker word op vakantie in een zonnig land dan vind ik het wel gezellig haha. Maar ik heb liever lange dagen.
Ja het is dit voornamelijk wel ja, dat ik de avond eerder donker juist zooo heerlijk vind
Laf zomeravonden ook hoor, maar alleen als ik vrij ben en chille dingen doe met anderen.
Niet als je moet werken en het is nog licht om 22:30 terwijl je dan een beetje richting bed gaat. Zo’n ellenlange dag dan word er dan bijna sip van haha
Ik juist andersom.
In de ochtend nog in het donker naar het werk vind ik wel wat knus hebben, lekker lang uitslapen omdat het nog donker is ook fijn. Op kantoor komen met de lichtjes aan maar buiten nog donker vind ik ook leuk. Maar in de avond nog tot 23:00 gewoon in de tuin kunnen chillen omdat het nog niet te koud of te donker is vind ik dan wel weer heel fijn.
Ik ben bang in het donker dus geef mij die lange zomerdagen maar lekker in het licht naar het werk en in het licht weer naar huis
Wow ik vind het echt knap dat mensen iets positiefs in deze donkere dagen kunnen zien. Ik kijk echt zo uit naar een beetje licht als ik van en naar werk ga. Maar ik werk in een kantoor zonder daglicht dus dat helpt ook niet echt
Mocht jij van je ouders naar Shin Chan kijken? Ik had meerdere kinderen in de klas, waar Shin Chan thuis verboden was
- Ik mocht niet kijken
- Ik mocht niet kijken, maar deed het toch
- Ik mocht hier wel naar kijken
- Ik weet het niet meer
- Wie is Shin Chan?
- Anders
0 stemmers
En m’n moeder dan: wat is dit nou weer voor iets idioots
Ik mocht het wel, maar wilde niet
Dit dus en volgens mij was ik ook best wel ‘oud’ toen dit een ding was.