Dit dus en volgens mij was ik ook best wel ‘oud’ toen dit een ding was.
Mn moeder vond dat te grof. Pokémon was te gewelddadig, net als de powerpuffgirls en spongebob vond ze bloedirritant. Dus ik keek op m’n 8e nog steeds naar tiktak en kro kindertijd
Ja, dit had ik ook, mijn moeder vond alles op Foxkids/later Jetix te schreeuwerig dus lange tijd mocht ik alleen Nederland 3 kijken
Grappig, ik ben juist tussen 10.00 en 16.00 uur op m’n best ben juist geen ochtend- of avondmens.
Haha ja ik ook, mijn moeder trok SpongeBob zoooooo slecht
Suuuoeroff-topic maar omg jouw avatar!!! Die heb ik ook als avatar gehad, is mijn foto op mijn google/youtube-account en was de foto die ik op okcupid gebruikte! Ik vind het echt gezellig en gek om die bij iemand anders te zien.
Shin Chan was trouwens echt één van mijn lievelingstekenfilms, omdat ik die altijd keek tijdens mijn broertje’s zwemles in het zwembad (daar was een tv op de snoepautomaten waar alle broers/zussen dan naar keken, wat heel gezellig was)! Ik keek thuis bijna nooit tv maar Shin Chan kijken vond ik echt een leuke activiteit.
Hahaha dat meen je, wat grappig! Ik had bedacht dat ik FluffyCow als nickname wilde hebben en toen heb ik gewoon even rondgezocht naar een leuke foto. Was het een succesvolle foto op okcupid?
Teletubbies, shin chan en spongebob vond mijn vader heel irritant, dus dat mocht ik niet kijken vanwege de schreeuwerige stemmen en gegil.
De mijne ook totaal niet haha! Maar ik had een klasgenootje die niet mocht kijken, omdat Shin Chan de blote billen boogie deed enzo. Terwijl wij ook niet eens heel jong waren toen het op tv kwam.
Het boeide mn ouders niet zo vgm als het maar kinder programmas waren. Ik heb ook vrij jong de film de rode zwaan gezien en daar heb ik 20 jaar later nog steeds last van ( oke overdreven maar kapot enge film voor een kind)
Vertrouw jij op de veiligheid van het vaccin?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Als je kon reizen in de tijd, zou je dan stiekem ff kijken wat de effecten zijn op langer termijn van het vaccin?
- Ja, ben wel benieuwd
- Ja, ik vertrouw het niet
- Nee, ik vertrouw het wel
- Boeit me geen reet
0 stemmers
Cartoon network mocht ik van m’n moeder niet kijken, vond ze te druk en gewelddadig geloof ik?
Hahaha ja! Ik heb er vaker over verteld (de eerste keer op het EGF tijdens het avontuur zelf, zelfs!) dus sorry @ wie dit voor de derde keer leest. Ik had een profiel aangemaakt om op de profielen van de mannen die mijn vriendinnen dateten te lurken en had 0 intentie om zelf te daten, maar raakte de eerste avond met een jongen aan de praat die nog geen anderhalve maand later mijn vriend werd. We zijn 3,5 jaar samen geweest en ik ben nog steeds gek op hem, dus erg succesvol!
Zijn eerste kado aan mij was dit, zelfs:
Welke noot vind jij 't lekkerst?
- Pecannoot
- Hazelnoot
- Pistache
- Amandel
- Walnoot
- Pinda(?)
- Cashewnoot
- Macadamianoot
- Paranoot
- Do re mi fa so la ti do do
0 stemmers
Vind het echt vet jammer dat macadamianoten zo enorm duur zijn
Vind ze allemaal lekker behalve cashews
Ik maak me hier echt niet druk om. Dag in dag uit stoppen mensen van alles in hun lichaam dat een stuk slechter is onderzocht (of bewezen schadelijker) en als ik andere medische hulp nodig heb of medicijnen moet slikken ga ik ook niet het hele totstandkomingsproces uitpluizen. Lig ik te vergaan ergens in een ziekenhuisbed en vraag ik of ik eerst even alle wetenschappelijke literatuur mag inzien voor ze die spuit in me planten. Nee hoor ram er maar in, mensen die daar duizend keer bekwamer in zijn dan ik hebben dat al lang beoordeeld.
Ben het volledig met je eens. Denk dat menig mens niet eens weet wat er in paracetamol zit en wat daarvan bijeffecten kunnen zijn, maar die proppen we ook gewoon naar binnen als iets vertrouwds.
Ik zou dan in elk geval wel het gesprek erover aangaan. 1x per maand of 2x per week is wel een heel groot verschil
Zeker als je een baan daar speciaal op hebt uitgezocht vind ik dat wel een dealbreaker. Daarnaast zou mijn motivatie ook snel kelderen om voor zo’n leugenachtige werkgever te werken, daar zou ik dus gauw klaar zijn. Wel afhankelijk natuurlijk van mijn financiële situatie en vooruitzicht op een andere baan etc., die luxe heb je niet altijd natuurlijk. Maar principieel is het een heel snelle ja.