Dit is zon vraag waar ik meer context voor nodig heb. Is dit alleen zo wegens corona dat dit nu zo moet. Of moet je in je proef periode vaak daarheen omdat je nieuw bent en is dit na je proef periode over?
Dat is inderdaad wel lullig zeg. Je neemt een baan aan omdat je samen iets overeen bent gekomen en dan gaan ze het ineens veranderen. Er is inderdaad wel een verschil tussen 1 keer per maand en 1 keer per week. 3 uur is wel lang en dan ook nog overnachten en weer terug. Jeetje.
Geen noot, allergisch. Amandel verdraag is wel en is volgens mij geen noot maar dat eet ik niet los.
Als ik het werk superleuk zou vinden, zou het geen dealbreaker zijn. Maar nu denk ik wel, Als dit al zo slecht gecommuniceerd is, hoe gaat het verder?
Is allebei goed volgens mij!
Dan ben je toch gewoon onder valse voorwendselen aangenomen, echt kut zeg. Ik zou ook echt pissig zijn. En wat als diegene nee zegt? Dreigt de werkgever dan op te zeggen in de proefperiode? Kunnen ze weer op zoek naar een nieuwe kandidaat, kost ook superveel tijd en moeite, vraag me af of ze dat echt willen. Maar hoe dan ook zou ik allang afgeknapt zijn op deze werkgever tbh, zou bij elke afspraak die je maakt in de toekomst meteen wantrouwig zijn en dat lijkt me niet echt een goede basis.
Wij hadden thuis niet dat je iets niet mocht kijken of zo. Een vriendin van mij mocht vroeger geen Shin Chan meer kijken nadat ze āde bloten billen boogieā na deed in de auto . Achteraf kunnen ze daar erg om lachen en dit hoort ze 25 jaar later nog steeds.
Same haha door het kapseltje van dat beest. Ik dacht dat de hoorns armen waren
Kijken er mensen echt naar gtst?
- Ja still going strong
- Nee nooit
- Nee maar vroeger wel
- Vertel ik niet hihi
0 stemmers
Als ik geen kind zou hebben vind ik het wel prima, maar zou er wel ff over willen praten ja want er is iets anders besproken.
Oh als inwerken ook kut gaat en ik kan het lijden dan zou ik inderdaad weggaan, want als ze nu al twijfelt wordt het niet beter.
Ik keek vroeger nooit GTST maar tegenwoordig is dit echt mijn guilty pleasure
Ik zou niet opzeggen maar vasthouden aan de gemaakte afspraak, desnoods als statement gewoon simpelweg naar de wel afgesproken locatie gaan, dikke doei en natuurlijk een mailtje erachteraan (zodat er in ieder geval iets zwart op wit staat) āzoals toen en toen afgesproken hoef ik 1x per maand daar te zijn, het gaat helaas niet om daar elke week te zijn dus zal gewoon naar werkplek X blijven komenā
Haha ja ik, heb in die 20 jaar dat ik het kijk geen enkele aflevering gemist geloof ik. Ik houd het vaak wel stiekem geheim, mijn enige ex heb ik het ook voor verborgen gehouden. Ben er niet trots op maar ik geniet er enorm van hoor.
Ben jij nu as we speak her nieuws over de vs aan het volgen?
- Op de voet
- Een beetje zo nu en dan
- Boeit me niet
- Gewoon nee
- Ik kijk morgen vroeg wel
- Nieuws? amerika?
0 stemmers
Sorry ik vind dat gewoon knap dat je iets zolang kunt volhouden. Doorzettingsvermogen is niks om je voor te schamen
Ja moet wel. Ik moet toch een paar semi intelligente vragen kunnen stellen als mijn vriend het dadelijk gaat mansplainen aan me in de badkamer.
We hebben cnn hier opstaan. Net even op ned1 gekeken maar weer terug gezapt.
Ik kijk via nos.nl naar de livestream van CNN
Ik heb inmiddels CNN al een tijd op staan en ben aan het appen met een erg goed geĆÆnformeerde bestie en ben het topic hier aan het volgen en twitter!
Ben van plan om morgen ook bij collegaās die ik spreek het onderwerp in te brengen. Kan ik meteen polsen wie dit ook volgt. Ben bang weinig van hen