Stel je persoonlijke vraag #22

Ben jij blij met je geboorteplaats?

• Jawel
  • Nee had liever iets anders op m’n paspoort gewild
  • Neutraal

0 stemmers

Volgens mij is het redelijk bekend om welke youtuber het gaat.
Tenzij ik compleet de verkeerde persoon nu voor me heb, dat kan ook nog haha

9 likes

Waar komt ie vandaan? Ik wil hem ook haha!

Hecht hier geen waarde aan :sweat_smile:

Juist omdat toch nooit verteld word wie het is

2 likes

Lotte toch. Is wel vaker besproken

2 likes

Oh nou dan neem ik mijn woorden terug en kijk ik reikhalzend uit naar een foto van de chippendale

11 likes

Ik ben hier denk ik te oud voor. Ik stam uit het tijdperk (eind 20) van bassie en Adriaan, dommel, en afred j. Kwak. Shin shan? Klinkt afschuwelijk.

3 likes

Ik ben boven de 30 en keek wel Shin Chan. Was vanaf 2003 op tv, dus ik was ongeveer 13 toen dat begon. Volgens mij was het ook vrij normaal in mijn klas om dat te kijken. Dus ik denk niet dat je te oud bent.

Ik keek 's ochtends altijd Fox Kids en 's middags Oprah en Dr Phil en dat soort programma’s. Vreemde smaak had ik.

11 likes

Oh nee dan heb ik het gewoon gemist. Ik was ook gek op de Oprah show :joy: maar dat Shin Shan is me volledig ontgaan.

Ik dacht dat GTST laatst weer aankondigde om meer realistische verhaallijnen te hebben. Ik ben nog nooit op een booreiland gestrand.

13 likes

Ja het was inderdaad Lotte, ik wilde niet geheimzinnig doen ofzo ik dacht dat de meeste dat wel wisten .

Hahaha en omg dit is hem (rechts).
Was in de 80s hij is nu geen stripper meer uiteraard haha.

-weg ivm herkenbaarheid-

52 likes

Is je vader single?

4 likes

Heb altijd een verhaal te vertellen, mijn geboorteplaats is heel anders dan waar ik woon. Vanwege medische redenen lag mijn moeder daar in het ziekenhuis.

Denk dat best veel mensen niet in hun geboorteplaats wonen hoor!

2 likes

:sob::joy:

Mijn vader wel ja maar neem aan dat je mijn schoonvader bedoelt? Haha! Die niet, hij is nu getrouwd met vrouw nummer #5. Mijn man heeft ook 2 broers en een zusje en ze hebben allemaal een andere moeder :sweat_smile:

25 likes

Ik heb ooit tijdens 30 seconds een omschrijving van de chipmunks gegeven terwijl er chippendales op mijn kaartje stond

38 likes

Hahaha ja die man op die foto bedoelde ik :joy:

Nee sorry, heb ik eigenlijk geen tips voor. Ik kan thuis voor mijn koor oefenen door middel van midi-bestanden die ze voor de stukken beschikbaar hebben gesteld. Met youtube heb ik niet echt ervaring…