Stel je persoonlijke vraag #22

Niet echt een liefdesbrief, wel een Valentijnskaart met aardig wat tekst.
Was naar Koektrommel-Gerrit trouwens :rofl:

7 likes

Wow best hot

Ik heb 1x een telaatbriefje moeten halen toen ik nog niet mocht fietsen na een operatie en mijn moeder niet opschoot om mij weg te brengen. Was echt boos

1 like

Mijn oude buurman verdient wel een glitterbrief maar ik weet dat hij zijn post niet opent dus ik denk niet dat het gaat werken

1 like

Ik wil mijn voormalige buurvrouw heeeel graag een glitterbrief sturen

2 likes

De eerste keer was echt superkut! Ik zat in de tweede van de middelbare, was die dag thuisgebleven van school en de jongen die me een kaart had gestuurd toevallig ook. We brachten een halfuurtje gezellig kletsend op MSN door, waar hij me vroeg wat ik van Valentijnsdag vond en ik op m’n pubers antwoorden dat ik het ā€œsuffe kapitalistische bullshitā€ vond. Nog geen 10 minuten later viel zijn kaart op de mat, met naam. :cowboy_hat_face:

16 likes

Beetje random maar heeft jouw vader een baard?

• Nee
  • Ja een klein baardje
  • Ja een grote baard
  • Ja een perkamentus baard
  • Weet ik niet, n.v.t.

0 stemmers

En je partner/date/scharrel?

• Ja een klein baardje
  • Ja een grote baard
  • Nee
  • Ja een perkamentus baard

0 stemmers

Ja ik vind een klein baardje bijna altijd mooier dan een glad geschoren gezicht. Komt ook wel omdat dat de laatste jaren weer veel meer in het straatbeeld te zien is. Bijv bij het programma prince charming hebben bijna alle kandidaten een baardje en 1 had dat niet en ik vond dat bijna een gek gezicht zo op het tv scherm.

2 likes

Allistair?
Maar die heeft sowieso wel een beetje een gek gezicht.

4 likes

ja dat klopt haha. Volgens mij heeft prince charming zelf ook nauwelijks baard?

Moest wel wennen toen mn vader een paar jaar geleden weer een baardje nam maar ik vind het nu veel mooier.

1 like

Ik heb wel eens met een gedicht die over de liefde leek te gaan maar eigenlijk… tromgeroffel … over mijn eerste mobieltje ging in de Hitkrant gestaan als brief van de week. Goals.

9 likes

Heb je je partner/date/scharrel ook wel eens zonder baard gezien?

• Nee
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Als ik een man was had ik met mn zuid europese haar groei en mijn haat aan scheren wss wel een baard

3 likes

Maar met stoppelbaard bedoel je niet een klein baardje toch? Nee echt helemaal glad is niks voor mij, al heb je het als man ook niet altijd voor het zeggen.

Mijn man is niet gezegend met veel gezichtshaar en kan nooit een volledige baard groeien. Meer ā€œbaard-gebiedenā€ zeg maar :laughing:

Ander voordeel is dus ook praktisch geen borsthaar :+1:t2:

4 likes

Ja ik heb ooit gedate met een jongen uit beiroet, en wat een werk om dat bij te houden! Groeide zo snel en ook heel vol.

1 like

Dat hangt echt heeeel erg van de man af. Ik vind stoppelbaardjes over het algemeen leuk maar sommige mannen kunnen het gewoon echt niet hebben. Ik vind mijn vriend ook knapper zonder (stoppel)baardje, dat staat hem gewoon veel beter dan met.

2 likes

Heeft jouw partner/date/scharrel borsthaar?

• Nee nauwelijks
  • Ja en hij scheert dat
  • Ja en hij scheert dat niet

0 stemmers

Vind zelf dat een beetje borsthaar best sexy kan zijn maar mn vriend heeft dat niet, ja misschien een paar haren. Wel een buiksnor maar daar heb ik niks mee.

@desecretaris dan moet je mijn vriend hebben, hij heeft geen arm en beenhaar haha. En ik vind dat een beetje jammer.

1 like

Mijne scheert z’n borsthaar zo nu en dan. Geen peil op te trekken wanneer wel of niet

1 like