ja 🥲 ik heb ook een klein hoofd/kleine mond dus ik denk eigenlijk dat kinderbitjes veel beter zouden volstaan. Van te voren smeer ik nu ook extra goed mijn lippen in omdat mijn mondhoeken anders geheid gaan scheuren
Hahahah ik heb dit ook!
Bij mijn tandarts doen ze het elke 2 jaar. Tenminste, dat vertelde hij me de vorige keer, maar bij mij hoefde het maar eens in de 3 jaar omdat ik zo’n goed gebit heb
Maaarrrrrr wellicht zegt ie dat tegen iedereen
Hoevaak ga je? Twee foto’s per jaar lijkt mij wel veel!
Mijne doet het 1x per jaar, maar ik heb wel een ietwat lastig gebit.
Wooow goed kritische vragen stellen en anders gewoon weigeren hoor. Maar goed ik ga ook gewoon maar 1x in de 5 jaar ofzo en dan loeren ze even naar binnen en zeggen ze ja ziet er goed uit mevrouw en sta ik weer buiten. Dus misschien is jouw gebit veel lastiger en weet ik niet waar ik het over heb. Maar ik heb al meerdere verhalen gehoord van tandartsassistentes die aangeven dat er veel misbruik wordt gemaakt met dit soort dingen. Supersimpel cashen.
En om hier nog wat aan toe te voegen: in de eerste pirates film was zij 17!!!
- Hoop doet leven
- Hoop is uitgestelde teleurstelling
0 stemmers
Wow wattt dat is echt mega jong
Heeft dat met elkaar te maken? Ik weet dat veel mensen niet eens 4 verstandskiezen hebben. Mijn tandarts zei dat zei er 2 had? En toen gingen ze (2 personen) op die foto zeggen hoe netjes en mooi mijn wel 4 verstandskiezen lagen en nooit eruit zouden komen. Ik dacht alleen maar, ok, mooi, doei. Maar dat bitje was echt niet te doen. En ik heb in mn puberteit wel kiezen moeten laten trekken dus misschien dat die verstandskiezen er daarom nog rustig in mn kaak ergens liggen.
Beide waar vind ik, dat is nou net de charme van het leven voor mij
(Misschien gaat het hier vaker over hoor, maar ik vroeg het me ineens af want ik denk dat 100% op het eerste stemt terwijl dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is)
Anoniem:
- zij / haar
- hij / hem
- anders; licht toe als je wilt?
0 stemmers
Edit: shit ik ben een neutrale vergeten
Hahaha net jammer
Voor de mensen die niet hoeven te werken met kerst: Hoeveel verschillende mensen zie jij van 24 - 27 dec? (kerstavond t/m 3e kerstdag)
Anoniem
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- meer dan 10
- Ik werk met kerst dus waarschijnlijk veel mensen
0 stemmers
Ja, gewoon in totaal.
Oeps sorry, je hebt gelijk! Op 1 stemmen dan maar? Er zijn al te veel stemmen om hem te bewerken.
Drie volwassenen maar ook drie kinderen.
Roken!
Sigaretten, nu al meer dan 5,5 jaar rookvrij. Mis het nog steeds.
Maar eigen huishouden meegeteld, geeft dit toch niet echt een weergave van de werkelijkheid? Want ik zie in die dagen maar 2 personen van buiten mijn huishouden, maar incl. huishouden dus 7