Stel je persoonlijke vraag #22

Werken met kerst is echt mn favo :heart:

Lekker bereikbaarheidsdienst, ‘s ochtends even langs, de feestelijke stemming op de afdeling proeven en iets lekkers meenemen, dan bereikbaar en dus nuchter blijven en lekker dineren ‘s avonds.

7 likes

Lippenspul, kan echt niet zonder de deur uit.

Hop doet leven :beers:

5 likes

Redbull en neusspray :woman_facepalming:t2:

2 likes

Ja, duidelijk niet goed nagedacht over deze poll. :exploding_head:

Voor wie het nog niet zat is:

Hoeveel verschillende mensen zie jij van 24-27 dec buiten je eigen huishouden? Inclusief kinderen.
Anoniem

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • meer dan 10
  • Veel want ik moeten werken

0 stemmers

Ik wil graag protest aantekenen tegen het concept derde kerstdag.

31 likes

en dan in of exclusief kinderen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahaha, inclusief!

Maar dan is het toch nog niet representatief, aangezien kinderen tm 12 jaar bij de adviezen vanuit de overheid niet meegerekend worden? Of gaat het je daar niet om?

1 like

Nee eigenlijk niet. Ben gewoon benieuwd hoeveel en hoe groot bijeenkomsten tijdens kerst alsnog gaan zijn, hoewel ik uiteraard ook weet dat de gemiddelde FFer niet representatief is voor gemiddeld NL/BE.

1 like

houden zo! Hier is net de rekening van de mondhygiëniste binnengekomen en ben €26,14 kwijt voor preventieve voorlichting + €65,35 voor gebitsreiniging :money_with_wings: En slechts 22 voor de gewone tandartscontrole. Ik ga ondertussen op zoek naar een andere tandarts :wave:

Ik probeer inderdaad twee keer per jaar te gaan, soms schiet het er bij in en komt met meer neer op eens per 9 maanden ipv eens per half jaar. Ik heb voor de rest geen moeilijk gebit/ooit gaatjes gehad/ga regelmatig naar de mondhygiënist dus ik ga er de volgende keer zeker wat van zeggen! @Kauai
De pollresultaten laten ook wel duidelijk zien dat het niet gebruikelijk is

@Jumpsuit geen idee eigenlijk, had ergens gehoopt dat een kinderbitje iets prettiger aanvoelt :grimacing:

2 likes

Pff en hoe lang duurde die ongevraagde voorlichting?

Kleine 10 minuten ofzo. Ze liet zien hoe ik een tandenborstel moest vasthouden en welk ragertje gebruikt moet worden. En ze verfde m’n tanden roze om het tandplak te bekijken? :woman_shrugging:

2 likes

Neusspray XD

2 likes

Dan neem ik aan dat je dat de volgende keer niet krijgt! Miss kun je dat direct aangeven. Dan hoef je niet te switchen?

Op 18, 20 en 22 mei 2021 vindt het Eurovisie Songfestival weer plaats in Ahoy en deze gaat hoe dan ook door. In verband met Corona zijn er nu 4 scenario’s. Als je een scenario moet voorspellen, welke is dat dan?

• Scenario A: een ESF zoals gepland
  • Scenario B: een ESF op 1,5 meter
  • Scenario C: een ESF met reisbeperkingen
  • Scenario D: een ESF in lockdown
  • Ik weet het niet
  • Ik volg het ESF niet, dus eigenlijk boeit het me niet echt
  • Ondanks deze scenario’s denk ik dat het toch nog op een andere manier zal verlopen

0 stemmers

Hoewel ik het graag zou willen wordt het nooit A, dus ik twijfel tussen B en C, gaat echt liggen aan de situatie tegen die tijd.

1 like

Ik las net dit artikel over Nederlanders die aan role-playing doen waarbij ze in een fictieve Nederlandse stad veelal een normale functie bekleden is die anders is dan wat ze in het echte leven doen.

Als Forum Feminarum een fictieve vestigingsstad was, wat zou dan jouw rol zijn (op basis van onderstaande keuzes)?

• Life coach die haar praktijk begon na een burn-out
  • Hondentrimmer van kleine hondjes
  • Huisvrouw in pin-up stijl
  • ZZP’er Waarzegger / handlezer
  • Veganistische kaasboer
  • Caviafokker met een bescheiden prijzenkast
  • Feminfluencer
  • Vinoloog
  • Gastvrouw van lokaal kattencafé
  • Gepensioneerd operazangeres die gewenst kinderloos is gebleven
  • Uitvaartverzorger van groene uitvaarten
  • Directeur van het eerste bruisballenmuseum ter wereld
  • Boswachter
  • Biologische Imker
  • Plastisch chirurg
  • Vrouwelijke opvolger van Bob Ross (inclusief permanent)
  • Wereldprimeur: Formule 1-coureur van Tesla
  • Bedenker van de Flippo
  • Superadmin van FF

0 stemmers

Edit: Had beter directeur van chipsmuseum kunnen doen en nog een accountmanager voor opblaasbadkuipen. :’)

16 likes

De feestdagen uitgezonderd, spreek jij in deze lockdown nog af met mensen (voor de gezelligheid, geen noodzakelijke of anderszins ‘nuttige’ afspraken)? Tijdens de eerste lockdown heb ik echt maanden niemand gezien maar merk nu toch dat mensen daar wel iets relaxter in zijn. Het gaat alleen over mensen die niet tot je eigen huishouden behoren.

• Ja, maar alleen buiten waar we met max 2 totaal zijn
  • Ja, alleen buiten maar wel met meer mensen dan toegestaan
  • Ja, ook binnen maar op afstand en met het max toegestane aantal mensen
  • Ja, ook binnen en niet op afstand, wel met het max toegestane aantal mensen
  • Ja, ook binnen maar wel op afstand, wel met meer dan mensen toegestaan
  • Ja, ook binnen en niet op afstand en ook met meer mensen dan toegestaan
  • Nee, ik doe geen sociale activiteiten in de lockdown maar alleen noodzakelijke dingen
  • Ik woon ergens waar geen lockdown is/andere regels gelden voor mij/anderszins niet van toepassing

0 stemmers