Stel je persoonlijke vraag #22

Kleine 10 minuten ofzo. Ze liet zien hoe ik een tandenborstel moest vasthouden en welk ragertje gebruikt moet worden. En ze verfde m’n tanden roze om het tandplak te bekijken? :woman_shrugging:

2 likes

Neusspray XD

2 likes

Dan neem ik aan dat je dat de volgende keer niet krijgt! Miss kun je dat direct aangeven. Dan hoef je niet te switchen?

Op 18, 20 en 22 mei 2021 vindt het Eurovisie Songfestival weer plaats in Ahoy en deze gaat hoe dan ook door. In verband met Corona zijn er nu 4 scenario’s. Als je een scenario moet voorspellen, welke is dat dan?

• Scenario A: een ESF zoals gepland
  • Scenario B: een ESF op 1,5 meter
  • Scenario C: een ESF met reisbeperkingen
  • Scenario D: een ESF in lockdown
  • Ik weet het niet
  • Ik volg het ESF niet, dus eigenlijk boeit het me niet echt
  • Ondanks deze scenario’s denk ik dat het toch nog op een andere manier zal verlopen

0 stemmers

Hoewel ik het graag zou willen wordt het nooit A, dus ik twijfel tussen B en C, gaat echt liggen aan de situatie tegen die tijd.

1 like

Ik las net dit artikel over Nederlanders die aan role-playing doen waarbij ze in een fictieve Nederlandse stad veelal een normale functie bekleden is die anders is dan wat ze in het echte leven doen.

Als Forum Feminarum een fictieve vestigingsstad was, wat zou dan jouw rol zijn (op basis van onderstaande keuzes)?

• Life coach die haar praktijk begon na een burn-out
  • Hondentrimmer van kleine hondjes
  • Huisvrouw in pin-up stijl
  • ZZP’er Waarzegger / handlezer
  • Veganistische kaasboer
  • Caviafokker met een bescheiden prijzenkast
  • Feminfluencer
  • Vinoloog
  • Gastvrouw van lokaal kattencafé
  • Gepensioneerd operazangeres die gewenst kinderloos is gebleven
  • Uitvaartverzorger van groene uitvaarten
  • Directeur van het eerste bruisballenmuseum ter wereld
  • Boswachter
  • Biologische Imker
  • Plastisch chirurg
  • Vrouwelijke opvolger van Bob Ross (inclusief permanent)
  • Wereldprimeur: Formule 1-coureur van Tesla
  • Bedenker van de Flippo
  • Superadmin van FF

0 stemmers

Edit: Had beter directeur van chipsmuseum kunnen doen en nog een accountmanager voor opblaasbadkuipen. :’)

16 likes

De feestdagen uitgezonderd, spreek jij in deze lockdown nog af met mensen (voor de gezelligheid, geen noodzakelijke of anderszins ‘nuttige’ afspraken)? Tijdens de eerste lockdown heb ik echt maanden niemand gezien maar merk nu toch dat mensen daar wel iets relaxter in zijn. Het gaat alleen over mensen die niet tot je eigen huishouden behoren.

• Ja, maar alleen buiten waar we met max 2 totaal zijn
  • Ja, alleen buiten maar wel met meer mensen dan toegestaan
  • Ja, ook binnen maar op afstand en met het max toegestane aantal mensen
  • Ja, ook binnen en niet op afstand, wel met het max toegestane aantal mensen
  • Ja, ook binnen maar wel op afstand, wel met meer dan mensen toegestaan
  • Ja, ook binnen en niet op afstand en ook met meer mensen dan toegestaan
  • Nee, ik doe geen sociale activiteiten in de lockdown maar alleen noodzakelijke dingen
  • Ik woon ergens waar geen lockdown is/andere regels gelden voor mij/anderszins niet van toepassing

0 stemmers

Ik zie maar 1 vriendin omdat zij alleen woont en alleen maar thuis werkt dus dat werd nogal eenzaam na een tijdje. We houden meestal wel afstand maar koken ook wel eens samen oid dus dan kom je wel eens binnen 1.5 m + gaan wel naar dezelfde wc etc. Tuurlijk mag dit niet maar ik vraag me af hoevee mensen afstand houden als je met +2/3 mensen afspreekt. Ik woon in een huis van 40 m2 dus dan kan je eigenlijk niet binnen afspreken

1 like

Als je aan een pubquiz over algemene dingen tegen de rest van het forum zou meedoen, met een groepje van Max. 5 personen in totaal die net zoveel weten als jij, zou je dan…

• Onderaan eindigen
  • Ergens in het midden eindigen
  • Ergens bovenaan eindigen
  • De ene groep zijn die wint

0 stemmers

Ik weet vooral veel nutteloze dingen dus kom maar op

2 likes

Presteer goed onder tijdsdruk, doe veel puzzels, (pub)quizzen en dat soort dingen. Denk dat t met mijn team wel goed komt (tenzij het voornamelijk sport is en mn teamgenoten en onze kennis daarover gelijk is. Dan eindigen we onderaan :rofl:)

1 like

Gisteren derde geworden op werk :sunglasses:

Hahaha tegen de rest van het forum… nou kom maar door met de troostprijs.

4 likes

Ergens onderaan het midden, maar in de (Nederlandstalige) muziekronde zouden we vlammen

Oh kunnen we dit niet regelen!

3 likes

Als je in loondienst bent, hoeveel verdien je bruto per uur?

• Ik werk niet (in loondienst)
  • <10 euro
  • 10-14 euro
  • 14-18 euro
  • 18-22euro
  • 22-26 euro
  • 26-30 euro
  • 30-34 euro
  • Meer dan 34 euro
  • Gaat je niks aan

0 stemmers

Een curry hoort zelfs de tweede dag nog sterker en smaakvoller te zijn, omdat de kruiden dan nog meer zijn ingetrokken.

5 likes

Ik weet het eigenlijk niet zeker?? Ik krijg gewoon een bruto maandloon, werk niet in een sector waarbij gaat over een uurloon :woman_shrugging:

10 likes

Ik heb het aantal uren dat ik officieel per uur werk x52 gedaan, en het maandsalaris x12 en toen dat tweede door het eerste gedeeld.
Maar ik heb geen idee of dat eigenlijk klopt? haha
edit: de berekening klopt wel maar ik weet niet of je met meer rekening moet houden bij een uurloon bedoel ik.

Kan je toch terug rekenen maandloon / aantal uren dat je in een maand werkt?