Ik zie maar 1 vriendin omdat zij alleen woont en alleen maar thuis werkt dus dat werd nogal eenzaam na een tijdje. We houden meestal wel afstand maar koken ook wel eens samen oid dus dan kom je wel eens binnen 1.5 m + gaan wel naar dezelfde wc etc. Tuurlijk mag dit niet maar ik vraag me af hoevee mensen afstand houden als je met +2/3 mensen afspreekt. Ik woon in een huis van 40 m2 dus dan kan je eigenlijk niet binnen afspreken
Als je aan een pubquiz over algemene dingen tegen de rest van het forum zou meedoen, met een groepje van Max. 5 personen in totaal die net zoveel weten als jij, zou je dan…
- Onderaan eindigen
- Ergens in het midden eindigen
- Ergens bovenaan eindigen
- De ene groep zijn die wint
0 stemmers
Ik weet vooral veel nutteloze dingen dus kom maar op
Presteer goed onder tijdsdruk, doe veel puzzels, (pub)quizzen en dat soort dingen. Denk dat t met mijn team wel goed komt (tenzij het voornamelijk sport is en mn teamgenoten en onze kennis daarover gelijk is. Dan eindigen we onderaan )
Gisteren derde geworden op werk
Hahaha tegen de rest van het forum… nou kom maar door met de troostprijs.
Ergens onderaan het midden, maar in de (Nederlandstalige) muziekronde zouden we vlammen
Oh kunnen we dit niet regelen!
Als je in loondienst bent, hoeveel verdien je bruto per uur?
- Ik werk niet (in loondienst)
- <10 euro
- 10-14 euro
- 14-18 euro
- 18-22euro
- 22-26 euro
- 26-30 euro
- 30-34 euro
- Meer dan 34 euro
- Gaat je niks aan
0 stemmers
Een curry hoort zelfs de tweede dag nog sterker en smaakvoller te zijn, omdat de kruiden dan nog meer zijn ingetrokken.
Ik weet het eigenlijk niet zeker?? Ik krijg gewoon een bruto maandloon, werk niet in een sector waarbij gaat over een uurloon
Ik heb het aantal uren dat ik officieel per uur werk x52 gedaan, en het maandsalaris x12 en toen dat tweede door het eerste gedeeld.
Maar ik heb geen idee of dat eigenlijk klopt? haha
edit: de berekening klopt wel maar ik weet niet of je met meer rekening moet houden bij een uurloon bedoel ik.
Kan je toch terug rekenen maandloon / aantal uren dat je in een maand werkt?
Ja maarja de ene maand heeft meer doordeweekse dagen dan een ander. Krijg maandelijks een keuzebudget en vakantieuren wil kopen kosten die iets in deze range. Dus ik gok dat dit dan mijn uurloon is.
Vind ‘t uiteindelijk vooral belangrijk wat ik netto krijg, dat kan ik namelijk uitgeven!
Staat bij mij op mijn loonstrook. Toevallig kreeg ik die vandaag, daarom weet ik het.
Maar ja als de meerderheid stemt op gaat je niks aan doe ik dat ook. Anders voel ik me zo bekeken
173,36 uur per maand bij fulltime (40 uur) in 2020 bij een maandloon. Anders even terugrekenen naar je parttime %. (En als je vakantiegeld erbij wilt doen weer 8% erop rekenen)
Funfact; ookal werk je evenveel uur met hetzelfde maandloon, je uurloon kan jaaroverschrijdend alsnog gewoon wijzigen afhankelijk van het aantal werkbare die gehanteerd worden in een jaar
Ligt toch aan wat fulltime is bij je werkgever, of niet? 36, 38 of 40.
Staat bij mij ook op mijn loonstrook en ik kom op datzelfde bedrag uit als ik mijn standaard bruto maandloon exclusief vakantiegeld en keuzebudget etc x 12 doe / 52 weken / aantal uren per week, dus klopt wel qua berekening @LaPetiteRobeNoire. Alle extra’s worden er dus niet in meegerekend normaliter.
En dan elke dag langs @Zemraluani 's huisje lopen en met een hese stem “Happy Birthday” zingen
Ja bij 40 uur, had er even niet over nagedacht dat soms 38 en 36 uur de fulltime norm is.
Ik wil best zeggen wat ik verdien bruto netto maakt me niets uit maar ben te lui om te rekenen dus heb gaat je niks aan gestemd
@anon46421473 als je precies zoveel water laat verdampen als je hebt toegevoegd blijft de smaak even sterk, maar je hebt ook groentes toegevoegd en die bevatten ook water en hebben smaak nodig dus ik denk dat er meer meespeelt dan alleen het water. Ik zou er ook een bouillonblokje bij hebben gedaan in elk geval.