Stel je persoonlijke vraag #22

Ja maarja de ene maand heeft meer doordeweekse dagen dan een ander. Krijg maandelijks een keuzebudget en vakantieuren wil kopen kosten die iets in deze range. Dus ik gok dat dit dan mijn uurloon is.

Vind ‘t uiteindelijk vooral belangrijk wat ik netto krijg, dat kan ik namelijk uitgeven!

1 like

Staat bij mij op mijn loonstrook. Toevallig kreeg ik die vandaag, daarom weet ik het.
Maar ja als de meerderheid stemt op gaat je niks aan doe ik dat ook. Anders voel ik me zo bekeken :nerd_face:

1 like

173,36 uur per maand bij fulltime (40 uur) in 2020 bij een maandloon. Anders even terugrekenen naar je parttime %. (En als je vakantiegeld erbij wilt doen weer 8% erop rekenen)

Funfact; ookal werk je evenveel uur met hetzelfde maandloon, je uurloon kan jaaroverschrijdend alsnog gewoon wijzigen afhankelijk van het aantal werkbare die gehanteerd worden in een jaar :stuck_out_tongue:

Ligt toch aan wat fulltime is bij je werkgever, of niet? 36, 38 of 40.

Staat bij mij ook op mijn loonstrook en ik kom op datzelfde bedrag uit als ik mijn standaard bruto maandloon exclusief vakantiegeld en keuzebudget etc x 12 doe / 52 weken / aantal uren per week, dus klopt wel qua berekening @LaPetiteRobeNoire. Alle extra’s worden er dus niet in meegerekend normaliter.

1 like

En dan elke dag langs @Zemraluani 's huisje lopen en met een hese stem “Happy Birthday” zingen :kissing_heart:

1 like

Ja bij 40 uur, had er even niet over nagedacht dat soms 38 en 36 uur de fulltime norm is.

1 like

Ik wil best zeggen wat ik verdien bruto netto maakt me niets uit maar ben te lui om te rekenen dus heb gaat je niks aan gestemd

@anon46421473 als je precies zoveel water laat verdampen als je hebt toegevoegd blijft de smaak even sterk, maar je hebt ook groentes toegevoegd en die bevatten ook water en hebben smaak nodig dus ik denk dat er meer meespeelt dan alleen het water. Ik zou er ook een bouillonblokje bij hebben gedaan in elk geval.

4 likes

Hoe gehecht ben jij aan je avatar

• Zeer
  • Redelijk
  • Neutraal
  • Weinig
  • Niet

0 stemmers

Want alles leest net even kutter en sarcastischer met dat hoofd ernaast.

11 likes

Ik ben blij als de kerst voorbij is en ik mn oude vertrouwde wc-pot lamp weer gebruik

11 likes

Doe gewoon het eerste Google image resultaat bij ‘Nevermind’!

1 like

afbeelding
Doe deze

11 likes

Of je wordt KAPOT GEMAAKT op het mommybloggers topic omdat je een kind uitbuit.

Misschien toch beter een Simpson.

2 likes

afbeelding

4 likes

ik niet aan die van mezelf, maar wel aan die van jullie (anders weet ik niet meer wie wie is, voor zover ik dat überhaupt weet).

12 likes

Mijn droom is nog steeds om ooit deze sloffen te hebben.

8 likes

O ja dat is het dus! Was al zo in de war over jou de laatste tijd.

1 like

Ik kan mijn avatars missen als kiespijn, maar deze username niet .

@desecretaris kunnen ze je direct ook nog een titel geven ’ Voel zich net een boomer’.

1 like

Geloven jullie in vloeken? Niet het schelden, maar de “onheilsbezweringen”

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Dit moest ik even twee keer lezen😅

4 likes