Gatver bunny dat vind ik echt niks voor jou!
Dit gaat dus over het roken!! Niet je meest recente post van de sloffen
Gatver bunny dat vind ik echt niks voor jou!
Dit gaat dus over het roken!! Niet je meest recente post van de sloffen
Ik doe variaties in outfits en poses, want anders vind ik het saai, maar ik zou geen ander hoofd willen.
Haha, dit heb ik dus zo vaak, zonder grappen wel 1000 x, gehoord, zowel tijdens het roken als erna als het terloops ter sprake kwam. ‘Vind ik jou echt geen type voor’.
Ben benieuwd wat voor type je dan wel moet zijn.
Ga ook niet meer beginnen hoor, dan kom ik er denk ik nooit meer vanaf. Heb het vervangen met eten.
Edit: heb dus ruim 10 jaar gerookt, dus was niet echt een korte fase. Nu natuurlijk wel spijt van.
Beetje smakeloos denk ik want roken wordt nou niet gezien als iets lekkers of smaakvols zegmaar
Dus of je moet een beetje rebels zijn of een beetje smakeloos
Mss beetje allebei. Ik vond roken echt heel lekker. Maar begon eigenlijk met blowen op de middelbare school en dat was de eerste x echt niet lekker, dus vooral rebels gok ik:
Ja ik durf het bijna niet te vragen - wie is dat?
Stel: Eten laten bezorgen (of afhalen) is evenduur als zelf koken, en ook even gezond. Zou je dan nog steeds elke dag een (gezonde) maaltijd koken?
0 stemmers
Ik zou eigenlijk “nee” stemmen maar als een oud omaatje met haar knokelige rheumatische vinger naar me wijst en vol overtuiging een vloek op me uitspreekt zou ik hem toch wel piepen hoor.
Ben jij voor een online les of workshop bereid evenveel te betalen als offline?
0 stemmers
Mijn yogaschool heeft een workshop van 2 uur van offline naar online gezet, maar het is nog even duur. Aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant voelt het nu opeens als een stuk meer geld.
Een vriendin heeft een eigen dansschool, en geeft haar lessen nu ook online voor dezelfde prijs. Als ze dit niet zou doen komt ze uiteindelijk met haar vaste lasten gebouwhuur enz in de knoop.
Ik zou er minder voor willen betalen omdat er op YouTube zoveel gratis staat. En je hebt geen persoonlijke begeleiding en zelfs niet de materialen zoals matje. En ze kunnen bij wijze van onbeperkt aantal mensen toelaten in de online les
Ja logisch hoor, maar m’n vraag gaat echt om wat je bereid bent te betalen. Niet of het eerlijk/logisch is van de ondernemer.
Hangt er een beetje vanaf wat het is, dingen als een online dansles of yogales wil ik wel ongeveer evenveel voor betalen (want er zit daar toch vaak een “vaste” dansschool aan vast). Maar bijv. een congres waar normaal een groot deel van de kosten in de gehuurde locatie en de lunch en de koffie en de borrel zit ga ik echt niet zoveel voor betalen.
Misschien mijn ouders op de zondag na Kerst, daarom op 2 gestemd, maar anders 0.
Hoe spreek jij het woord vagina uit?
0 stemmers
Ik zeg zelf VA-gina maar mijn huisarts zegt va-GI-na en ik word daar heel ongemakkelijk/onzeker van in een gesprek.
Hahah, nou het was met mijn vader en broertje, in nederland, kamperen, en uiteraard regende het de hele tijd. Op een gegeven moment fietste mijn vader constant zo’n 100m voor ons uit, waardoor ik samen met mijn broertje maar een beetje liedjes ging verzinnen, we hadden uiteindelijk een heel tweestemmig nummer verzonnen ("“Ik ben zeikezeikenat, zeiknat, zeikezeikenat. Ik ben, ik ben…” etc), dat is zo’n beetje de enige positieve herinnering aan die hele vakantie
Ik had ooit een gynaecoloog die vaGIna zei en dat was echt wel Bedoel, een gynaecoloog nota bene, haha.
Het is een ding dat artsen vaGIna zeggen volgens mij haha, ik hoor dit alleen op m’n werk namelijk