Hoe gehecht ben jij aan je avatar
- Zeer
- Redelijk
- Neutraal
- Weinig
- Niet
0 stemmers
Hoe gehecht ben jij aan je avatar
0 stemmers
Want alles leest net even kutter en sarcastischer met dat hoofd ernaast.
Ik ben blij als de kerst voorbij is en ik mn oude vertrouwde wc-pot lamp weer gebruik
Doe gewoon het eerste Google image resultaat bij âNevermindâ!
Doe deze
Of je wordt KAPOT GEMAAKT op het mommybloggers topic omdat je een kind uitbuit.
Misschien toch beter een Simpson.
ik niet aan die van mezelf, maar wel aan die van jullie (anders weet ik niet meer wie wie is, voor zover ik dat ĂŒberhaupt weet).
Mijn droom is nog steeds om ooit deze sloffen te hebben.
O ja dat is het dus! Was al zo in de war over jou de laatste tijd.
Ik kan mijn avatars missen als kiespijn, maar deze username niet .
@desecretaris kunnen ze je direct ook nog een titel geven â Voel zich net een boomerâ.
Geloven jullie in vloeken? Niet het schelden, maar de âonheilsbezweringenâ
0 stemmers
Dit moest ik even twee keer lezenđ
Gatver bunny dat vind ik echt niks voor jou!
Dit gaat dus over het roken!! Niet je meest recente post van de sloffen
Ik doe variaties in outfits en poses, want anders vind ik het saai, maar ik zou geen ander hoofd willen.
Haha, dit heb ik dus zo vaak, zonder grappen wel 1000 x, gehoord, zowel tijdens het roken als erna als het terloops ter sprake kwam. âVind ik jou echt geen type voorâ.
Ben benieuwd wat voor type je dan wel moet zijn.
Ga ook niet meer beginnen hoor, dan kom ik er denk ik nooit meer vanaf. Heb het vervangen met eten.
Edit: heb dus ruim 10 jaar gerookt, dus was niet echt een korte fase. Nu natuurlijk wel spijt van.
Beetje smakeloos denk ik want roken wordt nou niet gezien als iets lekkers of smaakvols zegmaar
Dus of je moet een beetje rebels zijn of een beetje smakeloos
Mss beetje allebei. Ik vond roken echt heel lekker. Maar begon eigenlijk met blowen op de middelbare school en dat was de eerste x echt niet lekker, dus vooral rebels gok ik:
Ja ik durf het bijna niet te vragen - wie is dat?