Snap dus echt niet waarom je dit niet zou uitsmeren, je gaat toch ook niet een boterham beleggen op 5x5 cm
beetje zoals dit maar dan zijn jullie nog kariger
Ik smeer er altijd een laagje boter op. De spijs uitsmeren en dan met een gat in je brood zitten geeft mij echt een error.
@Falkor klopt, maar toch vind ik het heerlijk.
Als je het uitsmeert zijn alle happen een feest
Haha gisteren leerde ik dat vanilline (naar vanille smakende smaakstof) van oude kranten gemaakt kan worden. Vond ik ook een wat bijzonder idee.
Of een hel
Maar jij hebt zelf toch ook een rashond?
Ik word echt onredelijk boos van dit plaatje.
Ik proef wel echt een duidelijk verschil tussen amandelspijs en spijs van voornamelijk sojabonen of witte bonen. Ik kijk gewoon altijd even bij de ingrediënten want echte spijs vind ik zoooveel lekkerder!
Nou ik vind dat mensen teveel waarde hechten aan het âkarakter van het rasâ. Een dier blijft een individu en valt of staat met de behandeling van zijn baas/roedel, net als een kind valt of staat met zijn of haar opvoeding. Rashonden worden net zo goed teruggebracht naar de fokker, of het asiel, dus ik geloof niet zo in âperfect matchâ op basis van ras.
In het asiel bijvoorbeeld kennen ze een hond of kat als individu en kunnen zij juist (in theorie iig) heel goed matchen.
Ik heb op boycotten gestemd maar dat is wel makkelijk praten voor mij want ik koop sowieso geen nieuwe kleding.
Edit: heb je het over een specifiek merk trouwens?
Ja, nature versus nurture geldt ook bij honden.
En gewoon eigenschappen die horen bij de persoonlijkheid van het dier (staat los van algemeen bekende opvattingen over een ras; die vaak onjuist zijn).
Ik geloof sowieso niet in 'âperfect matchâ op basis van ras, juist als je het zo benadert heb je vaak dat mensen vooringenomen denken; als in bijvoorbeeld een border collie heeft een grote will to please als bekende karakter eigenschap. Dat is wel correct, maar een hond kiest er echt zelf voor om uit vrije wil (mishandeling die gebeurt om je wil op te dringen ga ik even niet op inâŠ) iets te doen voor je. Je moet echt een band opbouwen, een hond heeft een opvoeding nodig als een kind en minstens zoveel aandacht en tijd.
Hm ja denk dat mân stem toch wel hetzelfde blijft dan! Als het een groter opgezet merk is in ieder geval. Een klein beginnend bedrijfje waar iemand voor de eerste collectie wat vrienden heeft opgetrommeld om model te spelen zou ik niet zo âstrengâ op zijn.
Als eerste wil ik zeggen dat ik natuurlijk voor inclusiviteit ben, maar ik vind deze kwestie ook lastig. Als een merk zich niet als een inclusief merk identificeert, mag je dan verwachten dat een merk verschillende soorten modellen inhuurt? Ik heb geen idee en natuurlijk zou ik wel graag zien dat een merk gewoon rekening met verschillende mensen houdt.
Bij een Hema vind ik het wel belangrijker dat ze verschillende soorten modellen nemen, omdat zij bekend staan als een Hollandse winkelketen en zich als dé winkel voor de Nederlander identificeren. Ik vind dan ook dat zij de maatschappij moeten weerspiegelen.
Kan ik dat van Samanthaâs/Claudiaâs/Henkâs Oorbellen Boetiekje verwachten? Nee, niet echt. Al zou ik dat zeker wel waarderen!
Ook vind ik het belangrijk dat een merk wel altijd openstaat voor kritiek. Als er vraag is naar meer diversiteit en ze weigeren dat⊠ja, dan ben ik minder snel bereid om iets van ze te kopen.
Wat is dit?
- Een brillenkoker van een designermerk
- Een beha-opbergerbox van AliExpress
- Een case van een koptelefoon
0 stemmers
Juiste antwoord
Een opbergding voor de Airpod Max, de eerste koptelefoon van Apple.
Van 11 jaar oud. Mag hopen dat ik in 11 jaar tijd wat geleerd heb.
Ze komt niet bij een fokker vandaan overigens, maar bij kennissen die een per ongeluk nestje hadden (ze hadden een hondje geadopteerd die gesteriliseerd had moeten zijn, maar bleek niet zo te zijn). Maar ook zoân situatie zou ik nu 11 jaar later anders aanpakken.
Een volgende hond komt sowieso uit het asiel of via een herplaatsing.
- Ik ben banger om gebeten te worden door een hondenras dat minder positief bekend staat (bijv. pitbull)
- Ik ben banger om een positieve coronatest te hebben en/of iemand hieraan te verliezen.
0 stemmers
Ik krijg keuzestress door het eerste antwoord haha. Ik heb liever een positieve coronatest dan dat ik word gebeten door een hond, iemand verliezen aan corona gaat me wel een stapje te ver en dan zou ik wel kiezen voor de hond.
Ben voor (bijna) alle honden bang
Hahahha ja deze is zo lelijk!! Op internet zijn al superveel memes te vinden hierover
Edit Haha deze tweets