Stel je krijgt een stuk zalmfilet op huid gebakken. Eet jij de huid mee op?
- Ja tuurlijk, dat is het lekkerste stuk.
- Gewoon ja.
- Nee bah.
- Gewoon nee.
- Ik eet geen zalm.
0 stemmers
Stel je krijgt een stuk zalmfilet op huid gebakken. Eet jij de huid mee op?
0 stemmers
Ik woonde aan een groot veld waar elk jaar circussen stonden. Zo ook het circus van bassie en Adriaan.
Je kon dan kleine klusjes doen in het circus in ruil voor een kaartje. Zo heb ik ze in actie gezien en heb ik ze dus ontmoet zonder pakje aan
Ik heb gisteren na 15:30 geld overgemaakt van m’n spaarrekening naar betaalrekening. Twee verschillende banken. Wanneer ontvang ik m’n geld:
0 stemmers
Wat gek, bij mijn staat ‘t er altijd meteen op (ook verschillende banken). Zou gelijk stressen
zonder pakje aan???
Hahahahahaha nu je het zegt.
Zonder clownspakje en acrobaat pakje.
Hm ja dan zou je echt per persoon naar de reden moeten kijken. Het wordt bijvoorbeeld ook afgeraden als je simpelweg gevoelig bent voor één van de bestanddelen, of eerder een heftige allergische reactie op medicatie hebt gehad. Daar hoef je verder niet perse kwetsbaar voor te zijn, dus dat gaat dan toch niet helemaal op denk ik.
Ik eet geen vis meer, maar at dat sowieso op.
Verschilt tussen banken en per bedrag. Bij mij (abn en asn) gaat het instant, ook in het weekend. Dat het via de centrale bank gaat (en dus in het weekend in hold werd gezet omdat er daar niemand aan het werk was om controles uit te voeren) is niet meer standaard gelukkig.
Vind jij dat Dotan een tweede kans verdient?
0 stemmers
Haha allemaal standaard weekenddingen en dan opeens relatie uitmaken ertussen, zo random. ‘Wat ga jij dit weekend doen?’ ‘O gewoon koekjes bakken, uitslapen, opruimen, relatie uitmaken, je kent het wel.’
Relatie natuurlijk wel uitmaken via videobellen, heb je nog een poll-optie benut.
Is ook nog eens coronaproof
en dan na het boodschappen doen door de teststraat voor een corona test
Ik heb al mijn keuken en badkamer gepoetst, dozen opgeruimd én gestofzuigd terwijl ik een boek luister. Ben in geen tijden zo goed bezig geweest.
Waar ligt de klemtoon?
0 stemmers
Moet dan ook altijd aan Ta-tu denken (all the things she said all the things she said)
Situatie van een vriendin.
Vriendin had date bij haar thuis, ze hebben gekletst, veel gedronken, even gezoend. Na de date nauwelijks reactie vanuit de date, reageerde echt dagen later een keer. Contact nu is er ook niet meer. Nu heeft hij z’n backpack laten staan (even voor de beeldvorming: zo’n super lelijke sport backpack met lichtblauw enzo). Er zitten alleen wat aantekeningen en wat medicatie in (diarreeremmers).
Wat zouden jullie nu doen?
0 stemmers
Dus die gast weet missch niet meer (alcohol etc vergeetachtig) dat die tas daar staat? Of had ze dat wel in hun laatste app contact benoemd? Maw: is hij nu laks of missch echt onwetend? Voordat ik weggooi of beslis hoe verder, zou ik dat nog wel 1x benoemen denk ik. Daarom mijn stem