Stel je persoonlijke vraag #22

Ik doe een eeuw over mijn ontbijt en daarna is het alweer koffie of lunchpauze dus ik vergeet het vaak in de ochtend, of ja weet niet wanneer want je moet voor en nadien half uur wachten.
:sob:Normaal was het om 07u eten, 0715 poetsen en dan pas 3u erna at ik weer wat.

4 likes

Ik lijk soms op zo’n verstrooide Einstein op beeld, maar gelukkig zie ik dat net op tijd bij inloggen en doe ik mijn haar even fatsoenlijk.

Espresso bonen zijn vaak donkerder geroosterd dan bonen die bedoeld zijn voor filterkoffie. Je hebt allerlei verschillende soorten blends aan bonen en uit verschillende landen. Maar het hangt ook van zijn voorkeur af, veel mensen houden van een dark roast, omdat ie ā€˜sterk’ van smaak is. Eigenlijk gewoon bitter.

2 likes

Dit is een tentje dat heel fijne koffie heeft, die heeft bijv ook een filterkoffie tasting box. Hoef je niet zelf na te denken.

3 likes

Anderzijds zou je ook kunnen denken deze mensen te weigeren uit bescherming voor zichzelf. Als er medische redenen zijn om het vaccin niet te nemen zijn deze mensen misschien verder ook kwetsbaar. Vind het een ander verhaal wanneer het grootste gedeelte van de bevolking al is gevaccineerd, maar als dat nog niet het geval is zou ik ze wel weigeren.

Ik ben gewoon aan het werk in het ziekenhuis, heb al corona gehad en ben volgens mij met zwangerschap niet per se een risicogeval. Wellicht dat mensen met immuniteitsproblemen beschermd zouden moeten worden inderdaad, maar ik ben heel benieuwd hoe ze daar met specifiek zwangerschap mee omgaan straks.

Slimme meid

13 likes

Ik verwacht nooit een hond te kopen maar als ik het doe wordt het een poedel genaamd Henk

6 likes

Mijn vriend en ik speelde gister codenames. Hij gaf een hint voor een woord en ik moest raden welke het was.

Als de hint ā€œorganismeā€ is, welke van deze woorden kies jij dan?:

• Kangoeroe
  • Prinses
  • Microscoop
  • Ridder

0 stemmers

Het antwoord was dus microscoop. Hij vond hem zelf heel logisch maar een organisme is toch alles dat leeft, dus ook mensen en dieren? Ik vond het zelf maar een vage hint en zou eerder ā€˜lab’ of ā€˜celdeling’ oid gezegd hebben

1 like

Haha je vriend heeft wel een punt. Iets als lab of vergroting zou logischer zijn geweest. Maar als nog had ik t geraden met jouw hint hoor! Want wie geeft nou ā€œorganismeā€ als hint als het woord kangaroo is. Dan zeg je toch springen of buidel of AustraliĆ« ofzo :joy:

2 likes

Ik las drie keer ā€˜orgasme’ en snapte het niet.

13 likes

Omg 100%. Die houden gewoon nooit hun bek. Wat een kuthonden. Ik heb ooit ergens gewerkt waar ze 2 jack Russells hadden en dat geblaf man man. En ze zaten elkaar continu te berijden. Go to hell.

En wat ook zo kut aan honden is als ze rechtop gaan staan, ga weg. Ik heb maar 1 hond in mn leven wel oke gevonden. De hond van mn opa die nooit heeft geblaft en altijd rustig naast hem op de bank lag, of rustig naast hem in de auto zat in de passagiersstoel.

3 likes

Je bent niet de enige. :sweat_smile:

1 like

Stel je krijgt een stuk zalmfilet op huid gebakken. Eet jij de huid mee op?

• Ja tuurlijk, dat is het lekkerste stuk.
  • Gewoon ja.
  • Nee bah.
  • Gewoon nee.
  • Ik eet geen zalm.

0 stemmers

Ik woonde aan een groot veld waar elk jaar circussen stonden. Zo ook het circus van bassie en Adriaan.
Je kon dan kleine klusjes doen in het circus in ruil voor een kaartje. Zo heb ik ze in actie gezien en heb ik ze dus ontmoet zonder pakje aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik heb gisteren na 15:30 geld overgemaakt van m’n spaarrekening naar betaalrekening. Twee verschillende banken. Wanneer ontvang ik m’n geld:

• Zaterdag (vandaag)
  • Zondag (morgen)
  • Maandag (overmorgen)
  • Ik wil graag stemmen

0 stemmers

Wat gek, bij mijn staat ā€˜t er altijd meteen op (ook verschillende banken). Zou gelijk stressen :stuck_out_tongue:

3 likes

zonder pakje aan???

4 likes

Hahahahahaha nu je het zegt.
Zonder clownspakje en acrobaat pakje.

2 likes

Hm ja dan zou je echt per persoon naar de reden moeten kijken. Het wordt bijvoorbeeld ook afgeraden als je simpelweg gevoelig bent voor ƩƩn van de bestanddelen, of eerder een heftige allergische reactie op medicatie hebt gehad. Daar hoef je verder niet perse kwetsbaar voor te zijn, dus dat gaat dan toch niet helemaal op denk ik.

2 likes