Ik eet geen vis meer, maar at dat sowieso op.
Verschilt tussen banken en per bedrag. Bij mij (abn en asn) gaat het instant, ook in het weekend. Dat het via de centrale bank gaat (en dus in het weekend in hold werd gezet omdat er daar niemand aan het werk was om controles uit te voeren) is niet meer standaard gelukkig.
Vind jij dat Dotan een tweede kans verdient?
- Waar heb je het over?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha allemaal standaard weekenddingen en dan opeens relatie uitmaken ertussen, zo random. ‘Wat ga jij dit weekend doen?’ ‘O gewoon koekjes bakken, uitslapen, opruimen, relatie uitmaken, je kent het wel.’
Relatie natuurlijk wel uitmaken via videobellen, heb je nog een poll-optie benut.
Is ook nog eens coronaproof
en dan na het boodschappen doen door de teststraat voor een corona test
Ik heb al mijn keuken en badkamer gepoetst, dozen opgeruimd én gestofzuigd terwijl ik een boek luister. Ben in geen tijden zo goed bezig geweest.
Waar ligt de klemtoon?
- TA-ttoos
- Ta-TTOO
0 stemmers
Moet dan ook altijd aan Ta-tu denken (all the things she said all the things she said)
Situatie van een vriendin.
Vriendin had date bij haar thuis, ze hebben gekletst, veel gedronken, even gezoend. Na de date nauwelijks reactie vanuit de date, reageerde echt dagen later een keer. Contact nu is er ook niet meer. Nu heeft hij z’n backpack laten staan (even voor de beeldvorming: zo’n super lelijke sport backpack met lichtblauw enzo). Er zitten alleen wat aantekeningen en wat medicatie in (diarreeremmers).
Wat zouden jullie nu doen?
- Rugzak bewaren en wachten tot hij contact opneemt
- Contact met die date zoeken en aangeven dat de rugzak er nog staat, in samenspraak een afspraak maken tot ophalen indien gewenst
- Laten weten dat hij op X datum/tijd langs mag komen en zo niet dan gooi je hem weg
- Rugzak weggooien zonder verder nog contact te zoeken
- Anders
0 stemmers
Dus die gast weet missch niet meer (alcohol etc vergeetachtig) dat die tas daar staat? Of had ze dat wel in hun laatste app contact benoemd? Maw: is hij nu laks of missch echt onwetend? Voordat ik weggooi of beslis hoe verder, zou ik dat nog wel 1x benoemen denk ik. Daarom mijn stem
Ga stuk om de diarreeremmers
“Yo je rugzak staat nog hier.”
3 dagen later: “Oh ik kom hem even halen.”
“Is goed.”
Is dat nou echt zo moeilijk? Daarna houdoe en bedankt en tot nooit meer ziens als je het vervelend vindt dat hij zo traag reageert op je, toch?
Ik ben ooit de andere partij geweest en had een koektrommel laten staan bij een jongen waarmee ik toen omging. Had notabene heerlijke koekjes voor hem gebakken, paar maanden gedated, en toen liet ie me stikken.
Toen het over was en ik die koektrommel terugvroeg heeft hij gewoon nooit meer iets laten horen (ja, jaren later toen ik inmiddels verloofd was met een ander, om te zeggen dat ik zijn gemiste kans was geweest). Favoriete koektrommel weg die ik ooit had gekocht op een Duitse kerstmarkt. Ben er 11 jaar later nog nijdig om.
Mocht je dit lezen Gerrit, je bent een lul.
Waarschijnlijk is het nog een gunst ook met die lelijk rugzak
Was desinteresse van zijn kant (blijkbaar: vanwege het traag en vervolgens helemaal niet meer reageren), zij was wel oprecht geïnteresseerd nog.
Ben je nog naar z’n huis geweest om die trommel op te halen?
Fuck Gerrit hoor.
Je weet toch niet of hij het druk heeft? Je vult hier wel erg veel in. Er hoeven geen kwade bedoelingen te zijn?