Stel je persoonlijke vraag #22

Gerrit woonde 160 km verderop en ik had weinig zin om weer naar Schubbekutteveen te gaan. Hij kwam wel regelmatig in mijn regio maar heeft nooit meer gereageerd op mijn berichtje.

4 likes

Typisch Gerrit weer hoor

9 likes

@MadameMignon ‘Hoi, je tas met papier en schijtonderdrukkers staat hier. Mss heb je die wel dringend nodig, wanneer kom je ‘m halen?’

9 likes

Ik las wc-papier :joy:

Nouja als ik die diarreeremmers moet geloven is zelfs schijten een avontuur bij hem.

39 likes

Was wel een betere combi geweest met die diarreepillen

1 like

Dat zou je zeggen ja maar toch weet je niet wat er in iemands leven gaande is.

Om nou maar een rugzak weg te gooien omdat jij invult dat iemand kwade bedoelingen heeft vind ik ook nogal wat. Je kan zelf ook een bericht sturen, toch? Waarom moet alles vanuit zijn kant komen? Andersom heeft er dan ook geen app contact plaatsgevonden.

Daarnaast vond hij de date misschien niet zo geslaagd, geeft dat jouw vriendin dan het recht om zijn spullen maar weg te gooien?

1 like

@papierhier
was totaal geen sprake van dat zij vindt dat het vanuit hem moet komen oid, hij stopte gewoon met reageren

Dan is dat toch een prima oplossing?

En tja. Dat iemand de date niet zo leuk vond is jammer, maar het moet ook niet zo zijn dat je voor altijd vast zit aan iemand waar je intiem mee bent geweest en dat je daar verplicht contact mee moet houden.

Het is niet alsof hij expres zijn tas heeft laten staan om iemand er extra bewust van te maken dat hij geen contact meer wil.

Echt een klootzak die Gerrit

Met je slakkenkop

40 likes

Mijn ex-vriendje van jaren terug heeft ook nadat het uit was direct allemaal spullen van mij die daar nog lagen weggegooid. Ik stuurde een paar dagen later een berichtje of ik het op kon komen halen en toen antwoordde hij met “doe geen moeite, ik heb het al weggegooid.” Echt een lullige actie, het waren ook geen grote spullen die in de weg lagen maar wat sieraden e.d.

Ik heb als reactie daarop trouwens een glitterbom naar zijn huis gestuurd :speak_no_evil: zou het zo weer doen

92 likes

Ik kan er maar eentje aanvinken bij de kinderboeken

Het is een vergeten rugzak doe rustig

7 likes

Wat ik chill vind aan deze tijd: mensen houden iets meer afstand (als je geluk hebt), geen ongewenste zoenen meer, minder files. Geen zoenen vind ik nog het allerfijnste.

Wat ik niks vind: thuiswerken, niet vliegen, geen horeca.

Ik hoop dus dat mijn positieve dingen blijven, maar ik gok het niet.

5 likes

Geen 20+ collega’s te hoeven zoenen in januari is wel een soort van godsgeschenk

45 likes

@MadameMignon het zou eraan liggen in welke bui ik ben, hoe zuur ik ben over diegene.
Goede bui; berichtje sturen over dat rugzak bij mij ligt en wanneer die m komt halen?
Slechte bui; een random “hey, hoe is t?” Of iets anders algemeens sturen. Heeft hij een opening om te vragen naar z’n rugzak, krijg ik geen reactie meer. Dan zou ik denken, zie je wel het is een klootzak. En z’n rugzak weggooien.

Verwacht eigenlijk de kans op optie 2 het grootst. Of ik kom er al snel achter en app t gelijk, voordat ik desinteresse over een appgesprek concludeer. :stuck_out_tongue:

1 like

Chocolaatjes met koffiesmaak (-vulling)

• Lekker!
  • Neutraal
  • Nee bedankt

0 stemmers

Ik vind chocola heel lekker en koffie ook, maar niet alles wordt er beter van als je het combineert.

3 likes

Dit vind ik lekker:

• Koffie
  • Karnemelk
  • Skyr
  • Mosterd
  • Wasabi
  • Gember
  • Rooibos
  • Rabarber
  • Grapefruit
  • Koriander
  • Balsamico
  • Zuurkool
  • Aalbessen
  • Oesters
  • Granaatappel
  • Zure bom

0 stemmers

Gewoon even wat smaken gekozen die niet bij iedereen bevallen.

1 like

Ik heb nog 4 weken vakantie staan van dit jaar. Als ik ben ingeënt peer ik m 8 weken naar Verweggistan. So looooong

7 likes