Stel je persoonlijke vraag #22

Wat ik chill vind aan deze tijd: mensen houden iets meer afstand (als je geluk hebt), geen ongewenste zoenen meer, minder files. Geen zoenen vind ik nog het allerfijnste.

Wat ik niks vind: thuiswerken, niet vliegen, geen horeca.

Ik hoop dus dat mijn positieve dingen blijven, maar ik gok het niet.

5 likes

Geen 20+ collega’s te hoeven zoenen in januari is wel een soort van godsgeschenk

45 likes

@MadameMignon het zou eraan liggen in welke bui ik ben, hoe zuur ik ben over diegene.
Goede bui; berichtje sturen over dat rugzak bij mij ligt en wanneer die m komt halen?
Slechte bui; een random ā€œhey, hoe is t?ā€ Of iets anders algemeens sturen. Heeft hij een opening om te vragen naar z’n rugzak, krijg ik geen reactie meer. Dan zou ik denken, zie je wel het is een klootzak. En z’n rugzak weggooien.

Verwacht eigenlijk de kans op optie 2 het grootst. Of ik kom er al snel achter en app t gelijk, voordat ik desinteresse over een appgesprek concludeer. :stuck_out_tongue:

1 like

Chocolaatjes met koffiesmaak (-vulling)

• Lekker!
  • Neutraal
  • Nee bedankt

0 stemmers

Ik vind chocola heel lekker en koffie ook, maar niet alles wordt er beter van als je het combineert.

3 likes

Dit vind ik lekker:

• Koffie
  • Karnemelk
  • Skyr
  • Mosterd
  • Wasabi
  • Gember
  • Rooibos
  • Rabarber
  • Grapefruit
  • Koriander
  • Balsamico
  • Zuurkool
  • Aalbessen
  • Oesters
  • Granaatappel
  • Zure bom

0 stemmers

Gewoon even wat smaken gekozen die niet bij iedereen bevallen.

1 like

Ik heb nog 4 weken vakantie staan van dit jaar. Als ik ben ingeƫnt peer ik m 8 weken naar Verweggistan. So looooong

7 likes

Goed punt. Misschien vraag ik nu alvast vrij aan en dan schuif ik het wel op hahaha

Ik heb een hekel aan grapefruit sinds ik dacht dat het zoet was en vol overgave een flinke hap nam. 0/10 wouldn’t recommend.

5 likes

Ik heb juist alle vakantie opgenomen Ʃn bijgekocht want ik werd echt gekkkkkkkk thuis. Maar eerste wat ik doe als op vakantie weer kan is 10 dagen all in op me hol liggen ergens :ok_hand:

1 like

Hoe bedoel je? Dat je al op vakantie bent geweest in coronatijd?

Ik wil graag een spel kopen om met mijn vriend te spelen op o&n. Ik twijfel tussen jungle speed en exploding kittens. Welke zou ik kopen?

• Jungle speed
  • Exploding kittens

0 stemmers

Nee dat niet maar wel dat ik al mijn verlof heb opgenomen en meer, gewoon als lange weekends en weekjes. En die thuis heb doorgebracht, maar gewoon werkvrij had XD. Gek van het thuiswerken (die was niet duidelijk) komt met vlagen.

1 like

Ik heb goede ervaringen met Junglespeed spelen en dan met stoeien dat ding vast blijven houden (en met steeds minder kleding)

1 like

Speel jij wel eens Kletspot?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Jungle speed ken ik niet en exploding kittens is heel leuk maar pas leuk vanaf 3/4 spelers vind ik.

3 likes

Zo’n pot met vragen? Op mijn werk deden ze dat voorheen als ā€œkennismakingsspelā€ ofzo. Ik vind t vooral heel goor klinken, vond het ook niet leuk 🄲

2 likes

Ik ken jungle speed alleen als drankspel, maar het is wel leuk :woman_shrugging:t4:

Ja, heb je wel verschillende varianten van. Ik vind het soms wel leuk, maar ik vis alleen de leuke/grappige vragen er tussenuit :upside_down_face:

Ik vond het eerst een beetje stom en truttig, maar heb er echt leuke gesprekken door gehad. Zeker met mijn familie, waar de dynamiek al wat vastligt en er normaal niet zoveel ruimte voor zulk soort dingen lijkt te zij.

1 like