Goed punt. Misschien vraag ik nu alvast vrij aan en dan schuif ik het wel op hahaha
Ik heb een hekel aan grapefruit sinds ik dacht dat het zoet was en vol overgave een flinke hap nam. 0/10 wouldnāt recommend.
Ik heb juist alle vakantie opgenomen Ʃn bijgekocht want ik werd echt gekkkkkkkk thuis. Maar eerste wat ik doe als op vakantie weer kan is 10 dagen all in op me hol liggen ergens
Hoe bedoel je? Dat je al op vakantie bent geweest in coronatijd?
Ik wil graag een spel kopen om met mijn vriend te spelen op o&n. Ik twijfel tussen jungle speed en exploding kittens. Welke zou ik kopen?
- Jungle speed
- Exploding kittens
0 stemmers
Nee dat niet maar wel dat ik al mijn verlof heb opgenomen en meer, gewoon als lange weekends en weekjes. En die thuis heb doorgebracht, maar gewoon werkvrij had XD. Gek van het thuiswerken (die was niet duidelijk) komt met vlagen.
Ik heb goede ervaringen met Junglespeed spelen en dan met stoeien dat ding vast blijven houden (en met steeds minder kleding)
Speel jij wel eens Kletspot?
- Ja
- Nee
- Wat is dat?
0 stemmers
Jungle speed ken ik niet en exploding kittens is heel leuk maar pas leuk vanaf 3/4 spelers vind ik.
Zoān pot met vragen? Op mijn werk deden ze dat voorheen als ākennismakingsspelā ofzo. Ik vind t vooral heel goor klinken, vond het ook niet leuk š„²
Ik ken jungle speed alleen als drankspel, maar het is wel leuk
Ja, heb je wel verschillende varianten van. Ik vind het soms wel leuk, maar ik vis alleen de leuke/grappige vragen er tussenuit
Ik vond het eerst een beetje stom en truttig, maar heb er echt leuke gesprekken door gehad. Zeker met mijn familie, waar de dynamiek al wat vastligt en er normaal niet zoveel ruimte voor zulk soort dingen lijkt te zij.
Ik vind deze erg lekker.
Mert kerst:
- Ga ik me uitsloven in de keuken
- Laat ik iemand anders zich uitsloven in de keuken
- Ga ik afhalen/bestellen
- Eet ik gewoon wat ik normaal gesproken ook zou eten
- Eet ik heel fancy
- Eet ik niets bijzonders maar wel lekker
- Ga ik gourmetten
- Ga ik kaasfonduen
- Eet ik allemaal kleine gerechtjes
- Eet ik kalkoen
- Eet ik een borrelplank
- Eet ik de hele dag door
- Eet ik niks
0 stemmers
Ik raad dit af!
Ik was als kind ook echt superfan van de trilogie en überhaupt Thea Beckman en dacht een aantal jaar geleden ook dat het superleuk was om het opnieuw te lezen. Maar als volwassene lees je de boeken toch heel anders en ik merkte dat mijn gevoel over de boeken minder goed werd, en dat wilde ik niet verpesten dus ik ben ermee gestopt.
Ik maak elk jaar een soort vegan seitan wellington met cranberry saus, teringveel werk maar zooo lekker. Ik eet er vaak ook nog dagen van, al had vorig jaar mijn vader ongeveer de helft in zān eentje naar binnengewerkt.
Ik weet niet of je al antwoord gehad hebt, maar het ligt heel erg aan welke spullen hij thuis heeft wat je het beste kunt kopen de maling van de bonen is heel belangrijk, maar dat hangt af van zijn materiaal. Je mag me een pm sturen als je wilt!
Oehhh wil je het recept delen?
Thea Beckman! Hasse Simonsdochter herlees ik nog steeds eens in de zoveel tijd en die blijft geweldig. Moet ook nog steeds elke keer huilen bij een bepaalde scene.