Stel je persoonlijke vraag #22

Nee niet dat merk, maar wel de Aarke. Die vond ik wat steviger ogen.

1 like

Ik doe echt alles alleen, als ik daar zin in heb. Behalve op stap gaan, maar dat doe ik ook zelden met gezelschap XD

2 likes

Hij heeft wel heel erg die 1.65 meter energie

27 likes

Ik noem het “het forum”

63 likes

Ik ook :relaxed:

1 like

Ik type soms nog EGF, bekt toch wel lekker ofzo

4 likes

Maakte jij op de middelbare altijd netjes je huiswerk?

• Ja, ik had mijn huiswerk altijd af
  • Ik maakte het zoveel mogelijk (met uitzondering van vragen/opdrachten die ik bijvoorbeeld niet helemaal begreep)
  • Hier en daar maakte ik wat, zodat ik in ieder geval nog iets had gemaakt en huiswerk wat echt gemaakt moest worden zoals verslagen etc.
  • Ik schreef het (vaak) over van een klasgenoot
  • Ik liet een ander mijn huiswerk maken
  • Ik maakte het nooit
  • Ik kreeg op de middelbare geen huiswerk
  • Weet ik niet meer
  • Anders

0 stemmers

Ik maakte uiteindelijk wel alles, maar wel altijd op de valreep en vaak aan leerkrachten gevraagd de deadline te verzetten :sweat_smile:

1 like

Wij spraken wel eens met de hele klas af dat we heel dramatisch gingen doen over hoeveel het was enzo, in de hoop dat we nog wat langer de tijd zouden krijgen :rofl:

1 like

Ik deed alles zelf behalve beeldende vorming, of hoe heette dat vak. Ik HAAT tekenen, kan het ook echt niet dus ik nam het mee naar huis, huilen van frustratie dat het niet lukte en dan maakte m’n vader er iets super moois van. Denk niet dat de docent het geloofde maar kreeg wel hoge cijfers :+1:t2:

12 likes

Maakwerk deed ik (meestal) wel, maar woordjes leren enzo? Echt een ramp die onverwachte so’s. Vooral bij Engels was ik vaak de pineut. Je zou denken waarschuwing voor de volgende keer maar nee… Vind het ook best gemeen, die onverwachte toetsen :sweat_smile: Had het idee dat leraren het ook wel leuk vonden om dan te fucken.

1 like

Oh god ja die woordjes stampen, never forget dat ik voor m’n eerste so Duits een 1 had. Ik was echt slecht daarin, terwijl spreken en zinnen maken wel ging maar die woorden zo 1 op 1 vertalen? Nope

Kun je die vital wheat gluten ergens in een supermarkt kopen? Denk dat bestellen krap wordt…

Wiskunde en vrijwel alles waarbij je moest rekenen. En nu nog steeds :sob:

6 likes

Mag ik meerkeuze

31 likes

Als ik die vakken zo onder elkaar zie komen er zo veel herinneringen omhoog, niet echt goeie helaas haha
Ik vond vooral veel dingen stom, zoals gym en muziek gadverdamme. Ik was echt een onzekere puber en dat soort vakken vroegen echt te veel van me, de horror

Hoe handig! :open_mouth:

Dit is precies wat ik deze kerst ga maken :star_struck:

1 like

Had op m’n wiskunde-eindexamen een 3, ondanks examentrainingen van tevoren. Eindcijfer was een 4 :thumbsup:

Met die “nieuwe” regeling dat je voor wiskunde, Engels en Nederlands een voldoende moet hebben was ik echt nooit geslaagd denk ik.

2 likes

Voor de scheikunde toetsen heb ik in de bovenbouw nog nooit een voldoende gehaald, gelukkig waren er nog verslagen die ik wel altijd haalde. Voor mijn examen overigens wel een voldoende gehaald.