Jullie hadden betere gym lessen dan ik volgens mij. Wij deden altijd alleen maar hockey, voetbal en hardlopen. Zo intens kut. Want de helft van de klas zat op voetbal en de andere helft op hockey. En degene die niet aan die sporten deed waren de losers. Had mijn moeder overtuigd dat ik er niets mee opschoot en het onzin was dus kreeg voor verdere schoolperiode vrij ervan
Dat was bij ons simpelweg vanwege de drukte niet mogelijk. Het was een gekrioel van mensen, de hele dag door. Alleen als je tijdens de lesuren ergens liep werd er gevraagd of je een briefje had, maar tussen de lessen door kon je ongemerkt wegglippen.
En omdat de eindtijd van je dag wisselde (ene dag 7 uur, andere 9 bijvoorbeeld) was het ook niet gek als je eerder vertrok.
Daarbij was het ook jaren 90 dus nog niet zoveel digitale middelen om alles in de gaten te houden gelukkig. Tegenwoordig is het misschien lastiger.
Oh nee ik was echt die vervelende fanatiekeling die overal - behalve voetbal - goed in was en het lievelingetje van de docent was haha. Echt vreeeeselijk achteraf.
Het ergste vond ik nog als de docent dan in de gaten had wie als laatste gekozen werd en hij dan die mensen groepjes liet maken. En als ik dan iemand koos zeiden ze: “ah nee gatver ik wil niet in haar team” ja thanks gymdocenten daarvoor
Ik haat(te) gym ook en was blij toen ik mijn diploma had, tot ik op dr pabo kwam en weeeer gym kreeg
En toen ik daarmee klaar was heb ik ook nog de gymopleiding (moeten doen)) gedaan. Gelukkig was er veel theorie en hadden een chille docent.
Oh nog steeds haat aan gym. Gelukkig hoef ik het maar 1x per week te geven (andere keer doet de gymdocent). Als ik er een vrij spelen les van kan maken doe ik dat, halve les tikkertje spelen en verder hopen dat die 3 kwartier vlug voorbij gaan iedere vrijdag.
Die kinders ook iedere vrijdag:krijgen we les van jou of de gymmeester.
Ik: op vrijdag van mij
Kinders : ooh
Verder doe ik in mijn lees- en rekenlessen veel aan bewegend leren en ben ik best aardig, dus die ene gymles vd week maak ik hiermee goed.
Ik koop het bij een molen. Het is gewoon glutenmeel dus volgens mij ook bij de amazing oriental te bestellen bijvoorbeeld.
Zo blij dat ik van gym af ben. Dat je dan in de kleedkamer alvast ging gluren wat de docent nou weer verzonnen had en dan zag je dat fucking paard en een trampoline en wist je gewoon dat het weer de hel ging worden.
M’n gymdocent was nog eens m’n mentor ook dus als mentoruitje gingen we naar zo’n survivalbuitenspeeltuin waar we oa op een paal van minstens ACHT meter hoog moesten klimmen (ik overdrijf niet, wel vast natuurlijk). Bovenop stond ik te janken en ik zal nooit de meewarige blik in de ogen van m’n docent vergeten toen hij dat zag
Ik vond gym, wis+scheikunde echt leuk. Onpopulaire mening
Maar gym is ook bedacht door de duivel. Echt ik kan niet kiezen wat ik meer heb gehaat, wiskunde of gym.
Had ook standaard nét geen ‘oké cijfer’ voor gym (5,9), en mijn moeder (super sportief) was er altijd chagrijnig om “hoe kan je nou voor gym zo’n laag cijfer hebben ?!”. Nou als je een complete debiel bent zoals ik dan kan dat gewoon hoor. Weet nog wel dat de docent toen zei: “ja je kunt wel zien dat je familie van die en die bent want die waren ook super slecht in gym!!!”. Klojo.
Van 8 meter??? Nou ik zou ook janken waarschijnlijk (hoogtevrees yay). Wij moesten op zo’n soort kamp waar we toen moesten kanoën. En ik ben echt bang om op een boot of in zo’n ding te zitten en toen trokken ze me bijna in dat bootje. Ja dag, mij niet gezien hoor. Ben met een boze kop mooi aan de kant gaan zitten. Toen zei mij moeder gelukkig wel van: “dat is gewoon een angst van haar dus dat zal ze nooit doen”. Boten en hoogtes, no fucking way.
Hoeveel van de 11 resterende dagen van dit jaar moet jij nog werken?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
0 stemmers
Voel me namelijk beetje zielig met mijn 8 dagen
8! Maar is prima want bewaar m’n vakantiedagen liever voor volgend jaar, wanneer we hopelijk weer eens naar buitenland kunnen
Ik zat ook echt op een mega ouderwetse school waarbij de bovenbouw gescheiden gym had. Die laatste drie jaar waren echt intens kut want ik vond er niets aan met alleen meiden + ik vergeleek me zo erg met iedereen (qua lichaam, sportiviteit). En met jongens deed ik dat veel minder.
Had jij gescheiden gym?
- Ja, gehele middelbare school
- Ja, gedeeltelijk
- Nee
0 stemmers
Haha I wish, dat kan hier echt niet zomaar!
Hahahha! Zeker toen ik heel dom de 11 koos Is wel een ugly cry waard
Ik deed het altijd in ruil voor een zak chips.
Zelfs onze mentor die had niet door dat het een nep briefje was en die leek wel getraind te zijn in het ontdekken van neppe briefjes. Toen liep het helemaal storm.
In je sector?
Ja daar heb je gelijk in, moest eigenlijk nog dagen oppakken want anders neem ik er teveel mee naar volgend jaar. Merja this druk dus helaas.
Weet niet of het aan mijn sector ligt, maar ik weet niet beter dan dat ik maar maximaal 5 dagen mee mag nemen ieder jaar.