Ik vond gym, wis+scheikunde echt leuk. Onpopulaire mening
Ik vond gym niet zo erg, ik vond die zeikerds die altijd deden alsof ze een blessure hadden en niks konden wel erg. Als ik moet gymmen, dan jullie ook
Maar gym is ook bedacht door de duivel. Echt ik kan niet kiezen wat ik meer heb gehaat, wiskunde of gym.
Had ook standaard nĂ©t geen âokĂ© cijferâ voor gym (5,9), en mijn moeder (super sportief) was er altijd chagrijnig om âhoe kan je nou voor gym zoân laag cijfer hebben ?!â. Nou als je een complete debiel bent zoals ik dan kan dat gewoon hoor. Weet nog wel dat de docent toen zei: âja je kunt wel zien dat je familie van die en die bent want die waren ook super slecht in gym!!!â. Klojo.
Van 8 meter??? Nou ik zou ook janken waarschijnlijk (hoogtevrees yay). Wij moesten op zoân soort kamp waar we toen moesten kanoĂ«n. En ik ben echt bang om op een boot of in zoân ding te zitten en toen trokken ze me bijna in dat bootje. Ja dag, mij niet gezien hoor. Ben met een boze kop mooi aan de kant gaan zitten. Toen zei mij moeder gelukkig wel van: âdat is gewoon een angst van haar dus dat zal ze nooit doenâ. Boten en hoogtes, no fucking way.
Hoeveel van de 11 resterende dagen van dit jaar moet jij nog werken?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
0 stemmers
Voel me namelijk beetje zielig met mijn 8 dagen
8! Maar is prima want bewaar mân vakantiedagen liever voor volgend jaar, wanneer we hopelijk weer eens naar buitenland kunnen
Ik zat ook echt op een mega ouderwetse school waarbij de bovenbouw gescheiden gym had. Die laatste drie jaar waren echt intens kut want ik vond er niets aan met alleen meiden + ik vergeleek me zo erg met iedereen (qua lichaam, sportiviteit). En met jongens deed ik dat veel minder.
Had jij gescheiden gym?
- Ja, gehele middelbare school
- Ja, gedeeltelijk
- Nee
0 stemmers
Haha I wish, dat kan hier echt niet zomaar!
Hahahha! Zeker toen ik heel dom de 11 koos Is wel een ugly cry waard
Ik deed het altijd in ruil voor een zak chips.
Zelfs onze mentor die had niet door dat het een nep briefje was en die leek wel getraind te zijn in het ontdekken van neppe briefjes. Toen liep het helemaal storm.
In je sector?
Ja daar heb je gelijk in, moest eigenlijk nog dagen oppakken want anders neem ik er teveel mee naar volgend jaar. Merja this druk dus helaas.
Weet niet of het aan mijn sector ligt, maar ik weet niet beter dan dat ik maar maximaal 5 dagen mee mag nemen ieder jaar.
Ah men ben je nu die dagen kwijt?!
@Blush ff opgezocht: wettelijke dagen zijn nog 6 maanden geldig, bovenwettelijke langer. Maar kan zijn dat er in je cao of contract hier iets anders over staat
Nee gelukkig niet. Mogen ze toch meenemen naar volgend jaar. Maar laat er een aantal uitbetalen want heb nog een tiental dagen opstaan en verlof pakken is niet zo mijn ding ik werk liever haha
Ik ook 8 en ben ook van plan de rest in te zetten wanneer we weer op vakantie kunnen, of vrije dagen rond feestjes. Voor zover ik weet kan ik alles wat ik nu heb iig meenemen tot komend jaar.
Het staat in mijn contract, max 5 vakantie dagen meenemen naar volgend jaar. Heb ik bij mijn vorige werkgever ook zo gehad, is best veel voorkomend hoor.
Ja heerlijk rennen!! Iemand die jaren later op dezelfde school zat zei dat het record van de piepjestest nog steeds op mijn naam stond.
Met sprinten moest ik met de jongens mee doen.
En nooit op atletiek gezeten, want mijn ouders konden maar één sport betalen en ballet vond ik nog leuker.
Oh en ik heb daarna op de MTS gezeten. En had nog één meisje in de klas gehad. Zij was blijkbaar elke week ongesteld of had nog kramp. De gymleraar kon het blijkbaar geen reet schelen.
Gymbwas toen wel minder leuk, als enige meisje en voornamelijk balsportenâŠ
Ik had zo graag gescheiden gym gehad. Hier juist de jongens die me uitlachten als ik niet mee kon komen en die er een sport van maakten om bij voetbal de voetbal keihard tegen de borst van meisjes aan te trappen. Of dat ze meisjes die de dik waren vetklep noemden enzo. Nee, had echt veel minder een hekel gehad aan gym als het gescheiden was geweest.