Stel je persoonlijke vraag #22

Heb jij Levi’s spijkerbroeken?:

• Ja en deze heb ik redelijk strak gekocht en moest uitlopen maar zit nu goed
  • Ja en bij de aankoop zat deze al goed en nu nog steeds
  • Ja en bij de aankoop zat deze al goed maar nu niet meer
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Heb jij nog dvd’s thuis?

• Ja, best veel
  • Ja, een paar
  • Nee
  • Ik leen ze weleens van iemand

0 stemmers

Heb jij nog cd’s thuis?

• Ja, best veel
  • Ja, een paar
  • Nee

0 stemmers

Heb jij LP’s of EP’s thuis?

• Ja, best veel
  • Ja, een paar
  • Nee

0 stemmers

Koop jij in de kringloop weleens dvd’s/cd’s/platen?

• Ja voor mezelf
  • Ja voor mezelf en anderen
  • Ja alleen voor anderen
  • Nee
  • Ik kijk er voor de lol doorheen maar koop niet
  • Ik geef ze juist weg aan de kringloop

0 stemmers

Heb je spijt dat je ooit je cd’s/dvd’s/platen hebt weggedaan?

• Ja van alles
  • Ja van sommige dingen
  • Nee weg ermee
  • Ik heb nog nooit wat weggedaan
  • Ik ben nog van plan weg te doen

0 stemmers

Sinds Spotify bestaat heb ik echt nooit meer een cd geluisterd.

1 like

Nee, wil ik ook niet maar ik gebruik soms wel wattenstaafjes. (dat antwoord staat er niet bij :p)
Wattenstaafjes gebruik ik door het watje wat erop zit omdat dat absorbeert, dat heeft een herbruikbaar wattenstaafje niet. En ik ben bang dat het bolletje niet in mijn oor past (al gehoord van meerdere mensen en heb ik vaker problemen mee zoals koptelefoontjes en oordopjes)
Ik koop nu dus maar plasticvrije wattenstaafjes, als er ooit een verbeterde versie uitkomt wil ik het wel proberen. Vind herbruikbare wattenschijfjes bv echt super, snap niet dat dat niet altijd al de standaard is geweest.

7 likes

& Ja en bij aankoop zat deze strak en voel me nu nog steeds een rollade als ik hem aanheb

Veel herinneringen uit mijn jeugd zijn opgegaan in een brand. Mijn cd’s heb ik nog (beetje zwartgeblakerd maar oké) dus die kan ik voorlopig niet wegdoen.

1 like

Ik ook niet echt geloof ik, heb ook geen cd speler meer (volgens mij kan het wel in de playstation?) maar heb nog een aantal cd’s van favo bands die ik liever niet wegdoe, gewoon leuk on te bewaren nog.
Ook staat niet letterlijk alles op spotify dus 1 bepaalde cd bijv. kan ik nooit luisteren want heb hem niet op cd en niet op spotify.

Ja en een maat kleiner of groter moeten nemen hangt echt af van het model of zelfs kleur. Maar nog altijd mijn lievelingsjeans

Bij instanties e.d. zeg ik 18-12-92, maar bij vrienden/kennissen enzo zeg ik gewoon 18 december

Ik zeg ook nooit 1992 maar gewoon '92

14 likes

Haha dit was gewoon een voorbeeld :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik draag al 15 jaar geen spijkerbroeken meer dus ging er 1 passen maar vind het zo moeilijk om te beslissen of ik een broek ga kopen die dus niet past en dan maar hopen dat de winkel medewerkers gelijk hebben en dat die daadwerkelijk uitloopt
Welk model draag jij?

Of ik snap ‘m niet :grimacing:

Ohhhh ik hoor dit nu echt heel levendig voor me met ook echt zo’n vreselijk harde gymzaal-akoestiek.

1 like

Nummer omdat juni/juli soms wat onduidelijk is anders.

2 likes

OMGGGGG ik heb dit ook gedaan! Haha!

Ja heel lief bedoeld maar nee. Gelukkig nooit meer gym in ons volwassen leven!

1 like

Juno/julij

6 likes

Mijn auto heeft geen Bluetooth radio, dus ik koop alleen cd’s voor in m’n auto. En dvd’s koop ik als ik van die sentimentele dingen vind (bijv oude kinderprogramma’s zoals Pieter konijn). Vind moderne kindertv echt stom en zo kunnen onze kinderen alsnog goede tv meekrijgen haha

4 likes

Omg ja das waar tijd om eindelijk juno weer eens van stal te halen

2 likes

Ik las laatst Kruistocht in spijkerbroek opnieuw en ik had nooit een idee over wat voor self centered figuur Dolf eigenlijk was en hoe hij neerkijkt op de middeleeuwers. Voelde me helemaal woke met betrekking tot hen, haha.

En hier ook een feminist met wortels in Thule :raised_hand:

6 likes