Stel je persoonlijke vraag #22

Ik ook niet echt geloof ik, heb ook geen cd speler meer (volgens mij kan het wel in de playstation?) maar heb nog een aantal cd’s van favo bands die ik liever niet wegdoe, gewoon leuk on te bewaren nog.
Ook staat niet letterlijk alles op spotify dus 1 bepaalde cd bijv. kan ik nooit luisteren want heb hem niet op cd en niet op spotify.

Ja en een maat kleiner of groter moeten nemen hangt echt af van het model of zelfs kleur. Maar nog altijd mijn lievelingsjeans

Bij instanties e.d. zeg ik 18-12-92, maar bij vrienden/kennissen enzo zeg ik gewoon 18 december

Ik zeg ook nooit 1992 maar gewoon '92

14 likes

Haha dit was gewoon een voorbeeld :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik draag al 15 jaar geen spijkerbroeken meer dus ging er 1 passen maar vind het zo moeilijk om te beslissen of ik een broek ga kopen die dus niet past en dan maar hopen dat de winkel medewerkers gelijk hebben en dat die daadwerkelijk uitloopt
Welk model draag jij?

Of ik snap ‘m niet :grimacing:

Ohhhh ik hoor dit nu echt heel levendig voor me met ook echt zo’n vreselijk harde gymzaal-akoestiek.

1 like

Nummer omdat juni/juli soms wat onduidelijk is anders.

2 likes

OMGGGGG ik heb dit ook gedaan! Haha!

Ja heel lief bedoeld maar nee. Gelukkig nooit meer gym in ons volwassen leven!

1 like

Juno/julij

6 likes

Mijn auto heeft geen Bluetooth radio, dus ik koop alleen cd’s voor in m’n auto. En dvd’s koop ik als ik van die sentimentele dingen vind (bijv oude kinderprogramma’s zoals Pieter konijn). Vind moderne kindertv echt stom en zo kunnen onze kinderen alsnog goede tv meekrijgen haha

4 likes

Omg ja das waar tijd om eindelijk juno weer eens van stal te halen

2 likes

Ik las laatst Kruistocht in spijkerbroek opnieuw en ik had nooit een idee over wat voor self centered figuur Dolf eigenlijk was en hoe hij neerkijkt op de middeleeuwers. Voelde me helemaal woke met betrekking tot hen, haha.

En hier ook een feminist met wortels in Thule :raised_hand:

6 likes

Jaaa dat hadden wij ook! Ik heb toen squash, schermen en zelfverdediging gevolgd! Echt leuk.

Bij ons had het hele jaar van dat niveau samen gym in de bovenbouw en dat was juist zo gezellig en leuk! Lekker bijpraten eb ik vond softbal ook echt heel leuk en dat deden we vaak.

2 likes

6,5 eigenlijk.

Hoe kwam je dan aan je cijfers?

Ik vond gym top, behalve het eerste uur. Laat me ff wakker worden.

En één moment vergeet ik nooit weer. We moesten een springplank of trampoline gebruiken, onze handen op de kast zetten en met onze benen daar tussendoor zwaaien en dan op de mat eindigen. Mijn armen zijn echt heel kort en mijn benen relatief lang, dus ik zag dit niet goedkomen. Ik zei tegen die docent dat ik dit echt beter niet kon doen (en ik deed altijd alles mee, de gekste salto’s of wat die vent nu weer in gedachten had, dus laat me dan gvd één lullig onderdeel missen). Hij zei natuurlijk dat ik het moest doen. Toen kwam mijn beurt en bleven mijn benen idd vastzitten tussen m’n armen en rolde ik head first van die kast af. Mensen vonden het hilarisch totdat m’n vinger gebroken bleek. THANKS

Bij een beauty blender lijkt het me zo vervelend dat het zoveel product opzuigt en verspilt eigenlijk. En ik weet nu al dat ik dat ding te weinig ga schoonmaken en het een bron van bacteriën wordt haha

Geïnspireerd door dit artikel: https://www.dw.com/en/anti-vaxxers-should-forgo-ventilators-german-doctor-says/a-55996805

Mensen die zich zonder medische reden niet laten vaccineren, mogen ook geen toegang tot de IC als ze corona krijgen.

• Eens
  • Alleen als ze het zelf betalen mogen ze toegang tot de IC
  • Oneens

0 stemmers

Wat is voor jou van toepassing?

• Ik wil me laten vaccineren
  • Ik wil me niet laten vaccineren, maar wel medische hulp als ik corona krijg.
  • Ik wil me niet laten vaccineren en hoef ook geen medische hulp als ik corona krijg.
  • Ik wil me niet laten vaccineren en geloof niet dat ik corona krijg/er hulp nodig is als ik corona krijg.

0 stemmers

Hahahaha niet!!!