Stel je persoonlijke vraag #22

Pfffffffffff wat flauw (dat er geen roze thema komt)

@unglaublich ik ben het wel met je eens, maar het gebeurt best vaak dat mensen verkeerd stemmen en je kan je stem niet verwijderen, alleen aanpassen. En dat zou ook de representativiteit van de poll verneuken.

1 like

@Kauai Oh dat ziet er bij mij wel goed uit, jammer! Ik heb wel dat pop-up schermen (bijv. post maken annuleren bevestiging) soms half buiten beeld vallen, maar niet echt storend. Misschien is er iets mis met dat thema en aanpassen aan beeldscherm?

1 like

@Sax

Ik heb t wel op m’n mobiel. Of is dit niet wat jullie bedoelen of is dit dark niet? (Dacht t wel)

ja! Heb jij een grote telefoon misschien? Dat het daaraan ligt? Omdat @Lemongrab het met tablet ook wel had?

Ik heb het niet! Zou wel vet handig zijn

6.3 inch, OnePlus 6. Ja zou kunnen!

@gelatelli Niet om je lekker te maken, maar het is idd heel fijn. Geen idee dat er verschil in zat.

2 likes

Huh ik heb die telefoon ook, maar niet die optie.

Ik vind dit ook een chill thema doordat je snel heen en weer kan tussen reacties en originele posts!
Ik forum trouwens 99/100 op mobiel dus zou het jammer vinden als deze verdwijnt. @Lula

Heb jij alleen nu ook laatste tijd dat als je op een melding (like of reactie) klikt rechtsboven dat er niks gebeurt en je eerst naar centraal station bv moet en dan opnieuw moet klikken voor je echt naar de melding gaat?

1 like

Ja, hiervoor gebruik ik het ook vaak!

En dit heb ik ook ja

Je kan heel snel dubbel klikken op je gestemde optie klikken en dan verdwijnt je stem toch? Of je moet drie keer heel snel klikken ipv dubbel. Las ik ooit eens. Het lukt me niet altijd want je moet dus heel snel klikken blijkbaar, maar het kan wel.

Dat is echt maf! Weet echt niet wat het kan zijn dan. Ik zit wel in de browser, kan dat verschil maken?

Hoeveel tinderdates heb jij (ongeveer) gehad in je leven? Of andere dating apps?

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • Meer
  • Ik ben de tel kwijt, maar niet heel veel
  • Ik ben de tel kwijt, het zijn er heel veel

0 stemmers

Heb je weleens een serieuze relatie gehad door een dating app?

• Ja, 1
  • Ja, meerdere
  • Nee

0 stemmers

vroeger nooit. Wist ook pas op mijn 18e ofzo dat, kerstavond een ding was.
Maar toen werd het gedoe met schoonfamilies ed en was een extra avond erbij praktischer.
Ik heb trouwens nooit hele fancy diners, ben afgelopen jaren ook ik mijn eentje naar de snackbar geweest :’) Maar dit jaar eet ik wel wat lekkers met mijn vriend en “vieren” we Kerst. Ik twijfel nog wanneer hij zijn cadeautje krijgt :crazy_face:

Bedoel je in maart? De horeca was toch dicht van maart tot juni? Daarom dat hele parken vol zaten en werden leeg geveegd.

1 like

Ik ben hier echt te awkward voor. Ben zo bang dat het gesprek vast loopt en ik zou al niet weten hoe ik iemand moet begroeten, hahaha

Haha op de verkeerde gereageerd?

Oh ik heb echt geen idee, terwijl het er niet heel veel zijn (als je bedenkt dat ik al zo’n jaar of 7 ofzo (:exploding_head::exploding_head::exploding_head:) Tinder heb). Juist omdat ze vooral aan het begin van m’n Tinder tijdperk zitten kan ik me serieus niet herinneren waar ik date X en date Y van kende
Ik ga sowieso niet vaak op date dus het kunnen er niet veel zijn

Ik heb al 100 jaar tinder maar mn dates zijn maar op 1 hand te tellen. Zoveel mannen maar er zijn er maar weinig wie ik mn tijd gun haha

2 likes

Wist ik niet, net even geprobeerd maar het werkt niet.

Dus ja hartstikke leuk dat het kan maar fool proof is het niet.

Ik heb mijn ex op OkCupid leren kennen! Ik had een account aangemaakt met als enige doel de dates van mijn vriendinnen te kunnen checken - zonder persoonlijke info, met “looking for: friends” en met een foto van een Highland Cattle in plaats van mijzelf op mijn profiel. De eerste avond raakte ik met hem aan de praat, besloten we na 4 uur online kletsen spontaan om elkaar (in pyjama, want ~vriendschappelijk~) te zien en na nog geen maand begon onze relatie van ruim 3,5 jaar, haha!

47 likes