Ik heb 1 tinderdate gehad, precies een week nadat ik tinder had aangemaakt. Inmiddels twee jaar samen met deze date!
Wat cute! Leuk verhaal
Mijn familie is Brits, dus alles moet volgens de traditie en dat is elk jaar kalkoen! Ik weet nog toen de kalkoen 1 jaar niet meer goed was en er eend werd geserveerd, nooit meer!
Niet door een datingapp, maar heb mijn man via Relatieplanet leren kennen
Als je uit dit rijtje een dier moest kiezen welke zou je kiezen? (Welke zie je graag, is je favoriet of vindt je interessant)
- Eekhoorn
- Kat
- Mier
- Vogel
- Olifant
- Eend
- Wasbeer
0 stemmers
Spaar jij koopzegels?
ik kwam er net achter dat ik die dus blijkbaar spaar via de ah app
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Hahaha vond je je boodschappen afentoe niet duur?
Ze zeggen dat dit wel de meeste rente oplevert met sparen.
Door deze vraag bedenk ik me dat ik eigenlijk al een jaar denk “dat moet ik gaan doen” omdat dat blijkbaar meer oplevert dan rente en zo.
Maar ik ga bij de supermarkt altijd alleen naar de zelfcheckout dus dan denk ik er niet aan. Ik moet dat echt eens gaan regelen.
Oeh, hierdoor overgestapt en inderdaad: heel fijn!
Ja bij de ah gaat het via de app dus als je je bonuskaart scant kun je digitaal sparen. Vanaf 1 januari geven ze niet eens meer echte papieren koopzegels
Maar je betaalde dus standaard 10% meer zonder dat je het door had?
Ja, ik let niet echt heel erg op wat ik uitgeef in de supermarkt moet ik zeggen
Ja ik vind dat zo’n chille manier van sparen
Koekjes bakken
- Leuk!
- Nah
- Wel ok
- Ik haat bakken
0 stemmers
Totaal ongevraagd advies maar als je zoet en klef wil en vrijwel niet verpestbaar, probeer deze! https://www.culy.nl/recepten/chewy-chocolate-chip-cookies-van-miljuschka/
Hoe kunnen jullie zien in wel thema je zit?
Je moet er een poll van maken
Via je voorkeuren en dan interface!